RS4 gestolen!!!!! 88-NL-NG
- Angelo
RS4 gestolen!!!!! 88-NL-NG
Graag ff jullie aandacht voor het volgende: Afgelopen nacht is in bij een vriend in ons pittoreske (West)Brabant een Audi RS4 gestolen met het kenteken 88-NL-NG. (zie bijgaande foto’s)
De auto was in uitmuntende staat en stond te koop op internet. Vorige week een telefoontje gehad van iemand die wilde komen kijken. Nadat de adresgegevens waren verstrekt werd de verbinding slechter en het contact verbroken. Uiteraard stond de nummerherkenning uit en is er nooit meer iets van deze 'geïnteresseerde' vernomen achteraf. Zal misschien suggestief zijn, maar is wel toevallig allemaal...
Terwijl de bewoners boven lagen te slapen, is er ingebroken in het huis. Na het doorzoeken van wat lades werden de sleutels gevonden en is de dief er met een lege laptoptas een portemonnee de sleutels en uiteindelijk de auto vandoor gegaan.
Alle tips van jullie als bovengemiddelde autokenners en een oplettend oog van de kilometervreters onder ons zijn welkom, al is het maar een advertentie op marktplaats met onderdelen, natuurlijk zullen we die zelf ook zoveel mogelijk bekijken… Maar hoe meer er gezien wordt, hoe beter.
Alvast dank!
De auto was in uitmuntende staat en stond te koop op internet. Vorige week een telefoontje gehad van iemand die wilde komen kijken. Nadat de adresgegevens waren verstrekt werd de verbinding slechter en het contact verbroken. Uiteraard stond de nummerherkenning uit en is er nooit meer iets van deze 'geïnteresseerde' vernomen achteraf. Zal misschien suggestief zijn, maar is wel toevallig allemaal...
Terwijl de bewoners boven lagen te slapen, is er ingebroken in het huis. Na het doorzoeken van wat lades werden de sleutels gevonden en is de dief er met een lege laptoptas een portemonnee de sleutels en uiteindelijk de auto vandoor gegaan.
Alle tips van jullie als bovengemiddelde autokenners en een oplettend oog van de kilometervreters onder ons zijn welkom, al is het maar een advertentie op marktplaats met onderdelen, natuurlijk zullen we die zelf ook zoveel mogelijk bekijken… Maar hoe meer er gezien wordt, hoe beter.
Alvast dank!
- Bijlagen
-
- rs4_rechtsvoor.jpg (225.32 KiB) 1100 keer bekeken
-
- rs4_linksvoor.jpg (200.36 KiB) 1100 keer bekeken
-
- rs4_linksachter.jpg (254.54 KiB) 1100 keer bekeken
-
Re: RS4 gestolen!!!!!
Damn. Het is wel raak deze maand! Sterkte!
- 911-lover
De feestdagen komen er weer aan en het is vroeg donker.
2 redenen die ervoor zorgen dat jaarlijks rond deze periode zoveel diefstallen en inbraken gebeuren
Ook hier zal ik de ogen openhouden .
2 redenen die ervoor zorgen dat jaarlijks rond deze periode zoveel diefstallen en inbraken gebeuren

Ook hier zal ik de ogen openhouden .
- Martin van der Zwaard
Daarom zet ik nooit de optie "tonen op kaart" aan op MP en spreek ik nooit thuis af.
Weet het, sommige mensen weten het altijd beter. Maar je kan tegenwoordig het risico niet meer nemen. Zeker niet met een beetje aparte auto.
Was vandaag op het nieuws dat de autodiefstallen erg zijn toegenomen door Oost-Europese bendes. Voornamelijk VW, Audi, Skoda en Seat. Zijn lekker makkelijk mee te nemen.
Weet het, sommige mensen weten het altijd beter. Maar je kan tegenwoordig het risico niet meer nemen. Zeker niet met een beetje aparte auto.
Was vandaag op het nieuws dat de autodiefstallen erg zijn toegenomen door Oost-Europese bendes. Voornamelijk VW, Audi, Skoda en Seat. Zijn lekker makkelijk mee te nemen.
- 911-lover
Idd hoofdzakelijk (maar niet altijd) Oost Europese landen .
Er wordt veel te dikwijls Polen geroepen doch dit is al 20 jaar passé.
De gestolen wagens gaan e laatste decennia bijna hoofdzakelijk naar Roemenië , Bulgarije , Slovenië , Kroatië en Tjechie .
De gestolen wagens gaan e laatste decennia bijna hoofdzakelijk naar Roemenië , Bulgarije , Slovenië , Kroatië en Tjechie .
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Klopt idd, Polen wordt vaak onterecht genoemd.
Vergeet de Afrikaanse landen niet.
-
-
Onlinemrbbs
Misschien even aan de politie vragen als via de telecom operator het nummer niet kunnen achterhalen. Geef hen datum + tijdstip door, misschien kunnen ze iets vinden..
- 911-lover
Mag de politie net als de operator niet doorgeven .
enkel via een gerechterlijk besluit mogen ze deze info opvragen .
Tegen dat je die info hebt is het nummer al lang niet meer in gebruik

Laatst gewijzigd door 911-lover op 19 nov 2010, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Schandalig.. Via mp verkopen is sowieso drama maar dit is wel erg triest.
- Ahmed
Lijkt mij sterk. Vraag naar VAG producten daar is niet zo groot als in Europa.Mike R32 schreef:Klopt idd, Polen wordt vaak onterecht genoemd.
- Gijs.
Blijft toch enorm jammer dat sommige mensen nog steeds dit soort praktijken er op na houden. Ben bang dat ook deze bijzonder wagen niet meer in Nederland gesignaleerd zal worden, maar desalniettemin zal ook ik mijn ogen open houden.
- Petrolhead Tom
Klote zeg! Hopen dat de auto goed verzekerd was.
- wjn
Zonde. Jammer idd dat ze zo makkelijk te stelen zijn, zeker als de sleutelgaten te bereiken zijn .......
(Bij de mijne dus niet meer.)
(Bij de mijne dus niet meer.)
-
Re: RS4 gestolen!!!!! 88-NL-NG
Als je de sleutel hebt, lijkt me elke auto gemakkelijk mee te nemen..
Spijtig van al weer een diefstal, hopelijk was hij goed verzekerd.
Spijtig van al weer een diefstal, hopelijk was hij goed verzekerd.
- Peric
Een gestolen 120i van een klant van m'n oom is onlangs in Warschau gevonden.911-lover schreef:Idd hoofdzakelijk (maar niet altijd) Oost Europese landen .
Er gaat nog zat heen hoor..
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Volgens mij zou ik volledig gek worden als me dit zou gebeuren
Veel sterkte er mee.

Veel sterkte er mee.
- Angelo
911-lover schreef:Mag de politie net als de operator niet doorgeven .
Da's wel heel krom in deze wereld dan... is er een waarschijnlijke link met de dader, mag het niet gebruikt worden????? Welke wet regelt dat? Privacy?
- Angelo
Was wel verzekerd, maar dagwaarde wordt je volgens mij niet vrolijk van, zeker niet als je iets in uitmuntende staat hebt...Petrolhead Tom schreef:Klote zeg! Hopen dat de auto goed verzekerd was.
- Jelmer850i
sterkte
- 911-lover
Idd privacywet en persoons en gegevensbescherming .Angelo schreef:Da's wel heel krom in deze wereld dan... is er een waarschijnlijke link met de dader, mag het niet gebruikt worden????? Welke wet regelt dat? Privacy?
Zelf helaas ooit mee te maken gehad , vandaar dat ik het ken .
Ben jaren slachtoffer geweest van stalking (200 tot 250 telefoontjes per dag , internetstalking , en gaf ik geen teken van leven werd de politie opgetrommeld met de melding dat ik zelfmoord gepleegd had en stonden ze 's nachts inclusief mijn opgetrommelde ouders die 50km verder woonden aan mijn deur

Doch telkens werd er gebeld met een onderdrukt nummer .
Na hopen klachten van mijn kant kon ik er niets tegen doen en mochten de telefoondiensten niets vrijgeven of blokkeren . Enkel met gerechterlijk besluit . En daar ontkende ze natuurlijk alles (vrouwen worden steeds sneller geloofd dan mannen , nog zoiets kroms) .
Heb het dan slim gespeeld .
Telefoon ettelijke uren voordat ik een afspraak had met de procureur uitgezet en net voor ik binnen ging weer aangezet .
In dat half uurtje binnen kreeg ik +40 telefoons van haar die ik vriendelijk afwimpelde . Gelukkig ook een paar telefoons tussen van leveranciers en klanten waarop ik dus duidelijk kon maken dat ik de telefoon nodig had .
Heeft geholpen . Is (bij verstek) veroordeelt voor stalking en heeft een compleet omgangsverbod met mij gekregen + voorwaardelijke en boete . Daar ze niet gereageert heeft op de veroordeling en de boete niet betaald staat ze nu in België geseind . :twisted:
- Robertdj
- GTRene
zou je maar gebeuren zo'n "ziek" personage die je zo stalkt