Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Zag hem net ook. Stevige startprijs lijkt me. Komt nog BTW (19%) en veilingkosten (16% vd bieding) bij.
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
pfff hoe komt die auto nu daar terecht dan?? Zelf aangemeld door eigenaar (kan dat??)? Autorola lijkt me daar geschikter voor.
Wel een mooie wagen, snap niet dat ie zo lang te koop staat!!
Wel een mooie wagen, snap niet dat ie zo lang te koop staat!!
- Arthur
Minimaal 20,6k gaat 'ie kosten. SMG. Bijna 160kkm. Zijn denk ik geen pluspunten voor de verkoop (zeg bewust voor de verkoop). Ook al is 'ie van 2003.
-
Ja ach, Je probeert wel eens wat...
Zo als jullie weten had ik de auto laatst te koop staan. Maar een jongen die er belang bij had ging allemaal rare dingen op internet zetten, Gelukkig niet alleen over mijn auto. Maar je word er wel naar van.
Alleen omdat we niet uitkwamen over een prijs. Je word genoodzaakt om je auto op deze manier te verkopen.
Zo als jullie weten had ik de auto laatst te koop staan. Maar een jongen die er belang bij had ging allemaal rare dingen op internet zetten, Gelukkig niet alleen over mijn auto. Maar je word er wel naar van.
Alleen omdat we niet uitkwamen over een prijs. Je word genoodzaakt om je auto op deze manier te verkopen.
- Arthur
Vertel eens, als je wilt.
-
Ik had verschillende reactie's gekregev onder verschillende email adressen, Dit maakt mij verder niks uit. maar naar lang email verkeer kwam hij eindelijk eens kijken. Bij aankomst had ik er al een beetje een raar gevoel over. Ik had de auto in die tijd veel in onze hal staan omdat ik 90% met een andere auto reed. dit i.v.m. met een trekhaak die ik vaak nodig had. Ze hebben de auto van onder tot boven bekeken en wouden graag een rondje rijden. Omdat ik een raar gevoel er over had vroeg ik of er wel serieuse intresse was. Omdat ze de auto afkraakte omdat er geen cd-wisselaar in zat
Dat hadden ze wel, Dus ik gaf aan wat ze er voor zouden willen geven. Er werd zo laag bedrag genoemt. Ik heb toen aangegeven dat ze beter opzoek konden gaan naar een wat oudere model. Vervolgens heeft hij van alles op internet gezet met mijn naam erbij. Maar dit heeft bij meerdere m3 eigenaren gedaan. Hij vraagt dan eerst allemaal foto's enz. Maar heeft volgens mij geen serieuse intressen. Ben je mooi klaar mee.

Dat hadden ze wel, Dus ik gaf aan wat ze er voor zouden willen geven. Er werd zo laag bedrag genoemt. Ik heb toen aangegeven dat ze beter opzoek konden gaan naar een wat oudere model. Vervolgens heeft hij van alles op internet gezet met mijn naam erbij. Maar dit heeft bij meerdere m3 eigenaren gedaan. Hij vraagt dan eerst allemaal foto's enz. Maar heeft volgens mij geen serieuse intressen. Ben je mooi klaar mee.
- Mike S.
- Auto: M135i
Daarom wil ik de mijne niet op marktplaats of iets dergelijks hebben.
Ruil hem nog liever in dan dat geklungel met al die idioten via de mail, telefoon en aan de deur.
Zal vast een keer misschien een serieus iemand tussenzitten maar ik heb gewoon een hekel aan het verkopen via marktplaats.
Ruil hem nog liever in dan dat geklungel met al die idioten via de mail, telefoon en aan de deur.
Zal vast een keer misschien een serieus iemand tussenzitten maar ik heb gewoon een hekel aan het verkopen via marktplaats.
- Martin van der Zwaard
Moet je Autoscout gebruiken.
Ervaring leert dat daar wat meer normale mensen op kijken die wel serieus zijn.
Ik deed ook eerst alles via MP aanbieden. Nu ik voor mijn zwager wat auto's aanbiedt, doen we dit via Autoscout en dat werkt veel beter. Plus dat Autoscout ook meteen europees is. Mensen uit andere landen kunnen jou auto ook zien. Zo hebben wij pas een Porsche 928 aan iemand uit Noorwegen verkocht. Die vond hem dus op de NL Autoscout.
Ervaring leert dat daar wat meer normale mensen op kijken die wel serieus zijn.
Ik deed ook eerst alles via MP aanbieden. Nu ik voor mijn zwager wat auto's aanbiedt, doen we dit via Autoscout en dat werkt veel beter. Plus dat Autoscout ook meteen europees is. Mensen uit andere landen kunnen jou auto ook zien. Zo hebben wij pas een Porsche 928 aan iemand uit Noorwegen verkocht. Die vond hem dus op de NL Autoscout.
- Jules
Ik heb wel meerdere keren met succes een auto verkocht op marktplaats, gewoon aan normale fatsoenlijke mensen en geen gezeur gehad.
Ben benieuwd of het nu weer lukt. Auto van Hugo staat in elk geval nu op marktplaats en autotrack:
http://link.marktplaats.nl/395254184" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd of het nu weer lukt. Auto van Hugo staat in elk geval nu op marktplaats en autotrack:
http://link.marktplaats.nl/395254184" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ja... ik ga het maar weer eens proberen.
- Tim N
Kijk Jules zo mag ik het zien.
Willem Kruizinga schreef:Ik had verschillende reactie's gekregev onder verschillende email adressen, Dit maakt mij verder niks uit. maar naar lang email verkeer kwam hij eindelijk eens kijken. Bij aankomst had ik er al een beetje een raar gevoel over. Ik had de auto in die tijd veel in onze hal staan omdat ik 90% met een andere auto reed. dit i.v.m. met een trekhaak die ik vaak nodig had. Ze hebben de auto van onder tot boven bekeken en wouden graag een rondje rijden. Omdat ik een raar gevoel er over had vroeg ik of er wel serieuse intresse was. Omdat ze de auto afkraakte omdat er geen cd-wisselaar in zat![]()
Hem terugmailen en zeggen dat hij hem voor dat geboden lage bedrag op mag halen, en hem dan zijn neus van zijn harses aftrappen.... (ik help wel!)
-
Ja dat zou ook nog kunnen, Maar zo zit ik niet in elkaar. Het is gewoon jammer dat dit soort lui reageren. Want je maakt er weer tijd voor vrij enz...
Als je de verhalen leest op de forums, dan is het net of ze een reden zoeken om een auto niet te kopen dan wel.. Ik heb ook eigenlijk het idee dat 80% dromers zijn.. Maarja.
Als je de verhalen leest op de forums, dan is het net of ze een reden zoeken om een auto niet te kopen dan wel.. Ik heb ook eigenlijk het idee dat 80% dromers zijn.. Maarja.
-
dus de M3 is wél schadevrij? indd. zeer vervelend als er dan wordt gezegd dat hij wel schade heeft [gehad]. eventueel verkopen voor een prijs die de auto waard is, is dan zeer moeilijk.Willem Kruizinga schreef:Ja dat zou ook nog kunnen, Maar zo zit ik niet in elkaar. Het is gewoon jammer dat dit soort lui reageren. Want je maakt er weer tijd voor vrij enz...
-
Dacht wel dat hij (lichte) schade heeft gehad, maar netjes gerepareerd is.
Wat mij persoonlijk aan de auto 'stoort' zijn de gespoten wielen (ipv gepolijst) en de PFL achterklep, voor de rest kun je er eigenlijk weinig van zeggen.
Toen hij net te koop stond was de prijs scherp, nu is hij wat mij betreft nét iets te duur.....
Wat mij persoonlijk aan de auto 'stoort' zijn de gespoten wielen (ipv gepolijst) en de PFL achterklep, voor de rest kun je er eigenlijk weinig van zeggen.
Toen hij net te koop stond was de prijs scherp, nu is hij wat mij betreft nét iets te duur.....
-
Ja idd. Hij heeft iets schade gahad. Helaas kan ik daar nu niks meer aan veranderen. Ja maar als ik weinig vraag krijg ik ook geen serieuse mensen. Heb hem vanmorgen weer op marktplaats gezet. Zo jammer wat voor telefoontjes je dan weer krijgt.
-
Je hebt er 'Bieden' bij staan, lijkt mij persoonlijk al niet zo'n goed idee. Want biedingen die je krijgt zijn vaak niet serieus of veel te laag.
Ik denk als je er 19.950 van maakt dat er toch wel iemand moet zijn die hem wil (als hij daar voor weg mag natuurlijk)
Er zijn de laatste tijd toch best wat E46 M3's verkocht rond die prijzen.....
Ik denk als je er 19.950 van maakt dat er toch wel iemand moet zijn die hem wil (als hij daar voor weg mag natuurlijk)
Er zijn de laatste tijd toch best wat E46 M3's verkocht rond die prijzen.....

-
Nou ik verwacht dat ik wel iets meer kan krijgen. Anders hou ik de auto er liever gewoon bij.
- Arthur
Je hebt een PB. Maar het gaat niet over de auto 

- Marcel H.
- Gijs.
Die had ik ook zien staan! Erg fraai ding inderdaad, maar jammer van de koplampunits, velgen en inderdaad de USA-import. Zwarte grille is wel erg mooi icm de kleur.
-
Gijs. schreef:Die had ik ook zien staan! Erg fraai ding inderdaad, maar jammer van de koplampunits, velgen en inderdaad de USA-import. Zwarte grille is wel erg mooi icm de kleur.
koplamp units zijn orgineel toch ? , volgens mij zijn de knipperlich units niet orgineel
- Gijs.
Nu ik nogmaals kijk heb je inderdaad gelijk volgens mij. Doordat de knipperlichtunits donkerder zijn lijken de gehele koplampunits anders. Vind het desalniettemin niet mooi.arjanvanessen schreef:Gijs. schreef:Die had ik ook zien staan! Erg fraai ding inderdaad, maar jammer van de koplampunits, velgen en inderdaad de USA-import. Zwarte grille is wel erg mooi icm de kleur.
koplamp units zijn orgineel toch ? , volgens mij zijn de knipperlich units niet orgineel
- Gijs.
Weet niet of deze al langs is gekomen, maar lijkt me een redelijk net exemplaar:
http://www.astara.nl/index.php?option=c ... tail&id=73" onclick="window.open(this.href);return false;
2003
129k km
€24.800
Handgeschakeld
Carbon Zwart Metallic
http://www.astara.nl/index.php?option=c ... tail&id=73" onclick="window.open(this.href);return false;
2003
129k km
€24.800
Handgeschakeld
Carbon Zwart Metallic
- Jules
Lijkt inderdaad een frisse auto 8)
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7387863" onclick="window.open(this.href);return false; dit is ook een mooie

http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7387863" onclick="window.open(this.href);return false; dit is ook een mooie