Moet niet gekker worden, wat een drama.
Vader' was een gekende advocaat dus het zal zeker geen klein Mercedesje geweest zijn + dan de BMW van de zoon .jarno trulli schreef:en dat allemaal om een paar euro.....
mensenleven is altijd veel en veel meer waard uiteraard. Maar stel die auto's nog een waarde zouden hebben van 150.000 op de legale manier. Dan krijg je daar op de illegale manier misschien nog 50.000 voor terug wat je dan met misschien 3 man moet delen. Dan ben je toch echt de grootste simpele ..... om dan voor 16.500 een onschuldig iemand ze leven af te nemen.911-lover schreef:Vader' was een gekende advocaat dus het zal zeker geen klein Mercedesje geweest zijn + dan de BMW van de zoon .jarno trulli schreef:en dat allemaal om een paar euro.....
Als je mij dit kan leveren voor een paar euro's ben ik dadelijk kandidaat .
In mijn ogen , buiten wat ze nog hebben meegenomen gaat dit al vlot over de 100.000€ .
Bij een bankoverval of winkeloverval is de buit zelden zo groot .
Maar idd wel triestig .
Ben benieuwd over het vervolg .
Het zou een uit de hand gelopen koop zijn van de BMW .
Ik heb nog nooit wapens meegenomen als ik een wagen ga kopen .
Bende van Nijvel was een ander geval en zal nooit opgeheldert geraken . Daar zat iets heel anders achter dan een stelletje boeven . Doch alles verdwijnt , gaat de doofpot in of wordt nooit gevonden .
Ik heb nog steeds het meest afschrikkende alarm (mijn derde hond , rotweiler, is helaas overleden aan ouderdom) .VLA schreef:Moet iedereen dan ook thuis alarminstallaties + camera's gaan plaatsen om dit te voorkomen. ?
Mechelse herder ook 14 jaar gehad, probeerde ze thuis in te breken s'nachts,VLA schreef:Ja wij willen ook nog graag een Mechelse herder, niet als waakhond ofzo maar het helpt wellicht ook wel preventief tegen dit soort schorem.
werkt perfect!VLA schreef:Ja wij willen ook nog graag een Mechelse herder, niet als waakhond ofzo maar het helpt wellicht ook wel preventief tegen dit soort schorem.
die aanschafbelasting is idd duur (maar compenseert de lage cat prijs911-lover schreef:Omdat we hier met torenhoge jaarlijkse wegentaksen zitten en tegen elke EU regel in de BIV die bij elke verkoop van de wagen tot 15 jaar extra dik geld in de pan swingt.
Vandaar dat hier bijna steeds lichte motoren of dichtgeknepen motoren te vinden zijn .
Zware motoren (zoals de mijne) zijn niet echt geliefd en kosten bij aanschaf (Porsche was +1600€ en Audi +1000€) een hele hap extra en jaarlijks ook een flinke boterham ( Porsche 715,70€ , Audi idemdito ).
Voorbeeldje , ik koop een Impreza WRX van 2004
Is dus een 2 liter , wegentaks valt mee 373,30€
Maar daar de wagen meer dan 155kW heeft valt de wagen in de hoogste klasse . De wagen zit met een leeftijd tussen 72 en 84 maanden dus komt daar éénmalig zolang IK de wagen heb 2478,50€ bij .
Vergeet niet dat wie de wagen nieuw kocht er al 5000 BIV betaald heeft , misschien na 4 jaar (op bedrijf ??) verkocht waardoor de tweede eigenaar er 3469,90€ voor betaald heeft . Ik rij nooit langer dan 2 jaar met ene wagen dus de volgende betaald 1982,80€ en zo gaat dat maar door tot de wagen 15 jaar is . Dan is het nog maar 61,50€
Pure afzetterij . Reken maar eens hoeveel de staat inkasseert voor één wagen tot die 15 jaar oud is .
PS : Diegene die hier iets moois hebben , hebben dat meestal als extra en rijden voor de rest in hun Daily . In Nederland hebben veel eigenaars van een mooie wagen misschien enkel die (zo ken ik idd toch veel nederlandse P eigenaars) en moeten er dan wel elke dag mee opweg .
Ik rijdt met de daily ongeveer 50.000km per jaar . Met de P gemiddeld 2000 .![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], bartje325i, Berry1000RR, Bing [Bot], mrbbs, Paul76 en 18 gasten