Essen Motorshow 2010
- Macboy
Essen Motorshow 2010
27 november 2010 - 5 december 2010
Wie gaan er dit jaar allemaal ? Zoals we allemaal weten is het niveau van de show de afgelopen jaren sterk gekelderd. Dat heeft ertoe geleid dat ik niet elk jaar meer ga. Maar aangezien ik 2 jaar al niet ben geweest, ben ik van plan dit jaar wel te gaan.
Voor meer info: http://www.essen-motorshow.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie gaan er dit jaar allemaal ? Zoals we allemaal weten is het niveau van de show de afgelopen jaren sterk gekelderd. Dat heeft ertoe geleid dat ik niet elk jaar meer ga. Maar aangezien ik 2 jaar al niet ben geweest, ben ik van plan dit jaar wel te gaan.
Voor meer info: http://www.essen-motorshow.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knot
Re: Essen Motorshow 2010
Misschien wel geinig maar dan wel op een doordeweeksedag misschien?
- Michel P
Beter naar de IAA in Frankfurt komend jaar.
Maar diep in je hart ben je een tunings Sjonnie he Macboy
Maar diep in je hart ben je een tunings Sjonnie he Macboy

- Macboy
Kan ik mijn Lumma Porsche Cayenne post nog wissen dan 

- Michel P
Macboy schreef:Kan ik mijn Lumma Porsche Cayenne post nog wissen dan
Nee, maar je zou een held zijn als jij een xenon Zigeuner caravan tuning toko gaat beginnen die Tabberts tot in het belachelijke pimpen.....

- Chris van S.
26/11/2010 - check!Macboy schreef:
Wie gaan er dit jaar allemaal ?

- 911-lover
Zoals de laatste 25 jaar zal ik ook dit jaar aanwezig zijn .
30/11 aanwezig van opening tot sluit.
En tuningsjonnies komen er idd aan hun trekken , maar ook echte autoliefhebbers .
Er staan elk jaar toch wel wat pareltjes te bewonderen .
Hoogtepunt elk jaar is natuurlijk Techno Classica .
En tuningsjonnies komen er idd aan hun trekken , maar ook echte autoliefhebbers .
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Voor het laatst geweest zo'n 10 jaar geleden.
Volgens mij gaat deze beurs weer back tot basis met lekker weinig mtv bling bling en tubeware.
Volgens mij gaat deze beurs weer back tot basis met lekker weinig mtv bling bling en tubeware.
- Martijn_bmw
+1 techno classica ga ik dan ook vaker heen911-lover schreef:Zoals de laatste 25 jaar zal ik ook dit jaar aanwezig zijn .

- Topfuel
Weet het nog niet, vorig jaar was het gewoon echt schraal. Het aantal auto's (of het ontbreken daarvan) was teleurstellend...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als het doorgaat, ben ik er 04-12
- Chris van S.
Inderdaad! Ik ga al 15 jaar naar zowel de motorshow als de techno classica. De TC was gezellig en leuk en de motorshow was het grote evenement met mooi modern spul (buiten de tjoening meuk). Kwa grote was de motorshow de grootste en had de meeste aanzien. Afgelopen jaar was het echt niet veel en was de TC dit voorjaar kwalitatief vele malen beter!Topfuel schreef:Weet het nog niet, vorig jaar was het gewoon echt schraal. Het aantal auto's (of het ontbreken daarvan) was teleurstellend...
- Martin van der Zwaard
Ik wil wel even gaan kijken denk.
Niveau schijnt weer een beetje richting TC te gaan heb ik gelezen. Zo is de beurs ook begonnen.
Techno Classica is gewoon erg gaaf. Ben er nu twee keer geweest en komend jaar ga ik zeker weer. Maastricht wil ik ook gaan kijken in januari.
IAA ben ik vorig geweest met een aantal vrienden. Was erg gaaf maar wel net te doen op 1 dag. Voor het mooie moet je daar twee dagen naartoe gaan.
Niveau schijnt weer een beetje richting TC te gaan heb ik gelezen. Zo is de beurs ook begonnen.
Techno Classica is gewoon erg gaaf. Ben er nu twee keer geweest en komend jaar ga ik zeker weer. Maastricht wil ik ook gaan kijken in januari.
IAA ben ik vorig geweest met een aantal vrienden. Was erg gaaf maar wel net te doen op 1 dag. Voor het mooie moet je daar twee dagen naartoe gaan.
- Luc B
Dit jaar weer met school , persoonlijk heb ik het wel al een beetje gezien , laatste jaren was het qua echte merken wat schaars , en de tuning dingen ben ik niet zo heel kapot van . Maar toch , beter als les.
- 911-lover
Idd was het verleden jaar (en het jaar ervoor) minder .
Verleden jaar werd er bang verteld over Dortmund die Essen ging verdringen .
Ik was afgelopen week in Dortmund en realiseerde me toen pas dat ondanks Essen aan het verkleinen is de afgelopen jaren het toch nog en de grootste en leukste beurs is .
Zelfs al is ze niet meer wat ze voor een paar jaar was .
Ik doe veel autobeurzen op een jaar en deze is niet DE topper , maar hoort zeker bij de top 3 (zelf nu nog nu ze minder is dan vroeger)
Klagen doen we allemaal (ook ik hoor
) en dat is typisch aan de huidige maatschappij , maar wees eerlijk voor jezelf en vergelijk . 8)
Verleden jaar werd er bang verteld over Dortmund die Essen ging verdringen .
Ik was afgelopen week in Dortmund en realiseerde me toen pas dat ondanks Essen aan het verkleinen is de afgelopen jaren het toch nog en de grootste en leukste beurs is .
Zelfs al is ze niet meer wat ze voor een paar jaar was .
Ik doe veel autobeurzen op een jaar en deze is niet DE topper , maar hoort zeker bij de top 3 (zelf nu nog nu ze minder is dan vroeger)
Klagen doen we allemaal (ook ik hoor

- SteV6
Ik heb kaartjes gekregen en denk er over om dit jaar weer eens te gaan kijken. Het inmiddels weer een jaar of 4-5 geleden dat ik voor het laatst geweest ben.
Michel, IAA staat ook hoog op verlanglijstje voor volgend jaar.
Stephan
Michel, IAA staat ook hoog op verlanglijstje voor volgend jaar.
Stephan
- Femme
Vorig jaar was schraal, maar dat was eigenlijk bij bijna alle beurzen het geval vanwege de crisis. Essen is voor mij om de hoek en een kleine moeite om langs te gaan. Ik vind het wel mooi om al die smaakloos getunede wagens te zien.
- Harrie D
Ik ga er 2 december heen, altijd gezellig met een paar man.
En om je toegangskaartje niet weg te gooien koop je dan weer wat goedkope bocht bij eoa tunings of gereedschapsstandje
Al hebben we vorig jaar een aardige tijd bij de biertent gezeten, tot groot vermaak van 1 vd kelners (die gunther heette en zn naam eer aan deed door lekker op de tafel te gaan springen)
Geen idee of iedereen het kon waarderen, maar wij vonden het erg gezellig :banaan:
En om je toegangskaartje niet weg te gooien koop je dan weer wat goedkope bocht bij eoa tunings of gereedschapsstandje

Al hebben we vorig jaar een aardige tijd bij de biertent gezeten, tot groot vermaak van 1 vd kelners (die gunther heette en zn naam eer aan deed door lekker op de tafel te gaan springen)
Geen idee of iedereen het kon waarderen, maar wij vonden het erg gezellig :banaan:
-
ik ga met je mee, laat me maar weten wanneer je wil gaan! 8)Macboy schreef:27 november 2010 - 5 december 2010
- Macboy
Ik ga denk ik woensdag 1 december 2010.
- Tristan
Zullen we weer?Martin van der Zwaard schreef:Ik wil wel even gaan kijken denk.

- Joh@n
Vorig jaar niet naar Essen geweest, dit jaar ga ik de 3de weer. Voornamelijk om de dikgedrukte reden hierbovenFemme schreef:Vorig jaar was schraal, maar dat was eigenlijk bij bijna alle beurzen het geval vanwege de crisis. Essen is voor mij om de hoek en een kleine moeite om langs te gaan. Ik vind het wel mooi om al die smaakloos getunede wagens te zien.

-
doordeweeks kan ik nietMacboy schreef:Ik ga denk ik woensdag 1 december 2010.

- Martin van der Zwaard
Kijken of we die ouwe kerel in die A4 3.2 weer tegen komenTristan schreef:Zullen we weer?

Alleen als je weer van die kaartjes hebt

Maar ik ga wel weer mee hoor. Vond het super die dag!
- 911-lover
Wij zijn vandaag geweest en het was zeker de moeite waard.
Een beetje terug "back to the roots" en lekker gezellig druk .
Mijn +600 fotootjes van vandaag staan HIER
Enkele teasers:
GT2RS lichtjes onder handen genomen +700pk

Blijft prachtig CLK/GTR

Ur-Quattro

Jawel , er komen nog een paar van deze exemplaren van de SLR op de Markt

Aston Martin V12 op 2 wielen

935 for sale

Een beetje terug "back to the roots" en lekker gezellig druk .
Mijn +600 fotootjes van vandaag staan HIER
Enkele teasers:
GT2RS lichtjes onder handen genomen +700pk
Blijft prachtig CLK/GTR
Ur-Quattro
Jawel , er komen nog een paar van deze exemplaren van de SLR op de Markt
Aston Martin V12 op 2 wielen

935 for sale