Nieuw bed
-
Nieuw bed
Beetje heel erg off topic dit, maar volgens mij zit Rico in de beddenhandel...dus vandaar de vraag.
Vrouwtje blijft maar zeuren over een ander bed. Ik slaap al 10 jaar heerlijk op ons huidige bed en zie er de noodzaak niet van in. Maar goed, wat ik met auto's heb heeft zij met meubels.
Wij zoeken dus een ander bed, maar wel een goed bed en ik heb er echt nul verstand van.
Graag wat algemeen advies van wie er wat over weet...Rico???
Wensen:
- één heel matras voor twee personen;
- electrisch verstelbaar hoofd en voeten;
- matras niet te hard en niet te zacht.
Haar voorkeur gaat nu uit naar een boxspring, maar wat is het nut daar eigenlijk van?
Prijsindicatie: 4.000,- Euro.
Vrouwtje blijft maar zeuren over een ander bed. Ik slaap al 10 jaar heerlijk op ons huidige bed en zie er de noodzaak niet van in. Maar goed, wat ik met auto's heb heeft zij met meubels.
Wij zoeken dus een ander bed, maar wel een goed bed en ik heb er echt nul verstand van.
Graag wat algemeen advies van wie er wat over weet...Rico???
Wensen:
- één heel matras voor twee personen;
- electrisch verstelbaar hoofd en voeten;
- matras niet te hard en niet te zacht.
Haar voorkeur gaat nu uit naar een boxspring, maar wat is het nut daar eigenlijk van?
Prijsindicatie: 4.000,- Euro.
-
Auping heeft een fraaie actie, model Dublin, het is weliswaar hun goedkoopste Boxspring, maar hij voldoet aan al jouw eisen, en het is een uitstekend bed, met een goed matras voor dat geld.
Vergeet niet als je 180cm bent of langer ten alle tijden bij een verstelbaar bed 210cm lang nemen.
http://www.auping.nl
Wil je het laatste nieuwe op Boxspring gebied, dan moet je de Superbox van Auping nemen
Fraaie vormgeving en laatste nieuwe technologie op slaapgebied:
http://www.aupingsuperbox.nl/
.
Vergeet niet als je 180cm bent of langer ten alle tijden bij een verstelbaar bed 210cm lang nemen.
http://www.auping.nl
Wil je het laatste nieuwe op Boxspring gebied, dan moet je de Superbox van Auping nemen
Fraaie vormgeving en laatste nieuwe technologie op slaapgebied:
http://www.aupingsuperbox.nl/
.
- Knot
-
- Maik
Moet een bed echt meer dan 4000euro kosten? Pffff, dat kan echt wel voor de helft minder. Maarja, iedereen moet tegenwoordig een levensstandaard van het koningshuis hebben ofzo
Maw: koop jezelf arm aan een bed twv een halve auto en zeur niet, of sluit een normale deal met iets minder spul, je vriendin is er toch weer na een paar jaar op uitgekeken

Maw: koop jezelf arm aan een bed twv een halve auto en zeur niet, of sluit een normale deal met iets minder spul, je vriendin is er toch weer na een paar jaar op uitgekeken

- RVV
Tristan en Maik slaan de spijker op zijn kop. Verder ben ik al lang geleden gestopt met het on line advies geven. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat het vrij zinloos is. Alles hangt af van verwachting, persoonlijke wensen, voorkeuren etc. En die kan ik onmogelijk inschatten via internet.
Een tip laat je niet gek maken door beddenverkopers, gluipers zijn het nog minder als autoverkopers
Een tip laat je niet gek maken door beddenverkopers, gluipers zijn het nog minder als autoverkopers

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
Met alle respect maar een beetje goede matras begint pas vanaf 800 euro.
Daarbij moet je een matras zeker na 7-8 jaar op zijn laatst vervangen.
Uiteraard zullen er mensen zijn die zelfs op een berg stro, nog geen klachten hebben. Dus het is betrekkelijk allemaal. Maar mocht je wel een vaker rugklachten hebben, is vooral een goede matras/bed van belang.
Boxspring is een hype nu, zal ook wel weer minder worden...
Daarbij moet je een matras zeker na 7-8 jaar op zijn laatst vervangen.
Uiteraard zullen er mensen zijn die zelfs op een berg stro, nog geen klachten hebben. Dus het is betrekkelijk allemaal. Maar mocht je wel een vaker rugklachten hebben, is vooral een goede matras/bed van belang.
Boxspring is een hype nu, zal ook wel weer minder worden...
-
Neusje van de zalm is dit bed: is vanaf volgende maand te koop...
Auping Royal Wellness
10/11/2006
Beleef de totale ontspanning op het ultieme Wellness-bed.
Auping introduceert op de Miljonair Fair een nieuw paradepaardje onder de bedden: de Royal Wellness. Nieuw aan de Royal Wellness zijn luxueuze extra’s als luchtmassage, een hotspot die de onderrug extra warmte geeft en een extra ondersteuning voor de lage rug (XBS®: eXtra Back Support). Samen moeten deze drie voorzieningen zorgen voor een nog betere ondersteuning en een nog betere ontspanning ter voorbereiding op de slaap. Sleep Wellness.
Luchtmassage zorgt voor subtiele golven
Nieuw in de Auping Royal Wellness is de luchtmassage, een subtiel massagesysteem voor de totale ontspanning van het hele lichaam. Smalle luchtkanaaltjes worden geruisloos één voor één opgeblazen. Zo ontstaat een ontspannende massage die een zachte tinteling over de rug laat gaan zonder dat het bed of de matras trilt.
Hotspot: spieren ontspannen door extra warmte
De Hotspot zorgt voor extra ontspanning. Deze weldadige warmtebron geeft gerichte warmte op het lichaam die snel doordringt tot diep in de spieren van de onderrug. Precies de plaats dus waar we onze rug het meest belasten. De diep doordringende warmte van de Hotspot helpt deze vermoeide spieren te ontspannen, wat het inslapen vergemakkelijkt.
5 motoren: XBS® voor een extra steun in de rug
Auping introduceert in de Royal Wellness ook de XBS, oftewel eXtra Back Support. Dit is een traploos verstelbare steun voor de lage rug. Door deze extra rugondersteuning wordt de welving van het lichaam nu nog beter gevolgd, zodat bed en lichaam één geheel lijken te vormen.
Vijf motoren zorgen bij de Auping Royal Wellness dus voor de traploze verstelbaarheid van nek, boven- en onderrug én boven- en onderbenen.
Van alle gemakken voorzien
Het elektronisch geheugen kan een aantal voorkeursstanden opslaan voor: slapen, ontspannen, tv-kijken, lezen. Bovendien heeft het bed een schoonmaakstand, om gemakkelijk onder het bed te kunnen stofzuigen. Met één simpele druk op de knop wordt het voeteneinde omhoog gezet. Niemand hoeft dus nog op de knieën om onder het bed schoon te maken.
Ventilatie net zo belangrijk als ondersteuningMaar het allerbelangrijkste blijft ook bij de Royal Wellness: lekker slapen en fris wakker worden. Een goede ventilatie is daarbij net zo belangrijk als een goede actieve ondersteuning. Dat hebben de warme zomernachten recent nog eens onderstreept. Elke Auping Royal Wellness is daarom voorzien van een AVS-matras én van de bekende Auping-spiraalbodem.
Op maat gemaakt
Iedere Auping Royal Wellness wordt volgens de wensen van de klant samengesteld en speciaal op maat gemaakt. Het ideale bed is ten slotte voor ieder mens anders.
- Jelmer850i
\Rico v Velzen schreef:Tristan en Maik slaan de spijker op zijn kop. Verder ben ik al lang geleden gestopt met het on line advies geven. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat het vrij zinloos is. Alles hangt af van verwachting, persoonlijke wensen, voorkeuren etc. En die kan ik onmogelijk inschatten via internet.
Ben je zo slecht ?