gestolen: 26-HKP-9 BMW M3
- cooldragon
gestolen: 26-HKP-9 BMW M3
Hoogstwaarschijnlijk zal die al ergens in Polen, Roemenie of Joegoslavie staan, maar ik plaats hem toch even..
Gestolen uit de parkeergarage van een woningcomplex in Amstelveen eergisteren:
http://www.at5.nl/embed/at5player.swf?c ... 3E%3Cparam" onclick="window.open(this.href);return false;
26-HKP-9 BMW M3 van een vriend/collega van mij.
filmpje: de eigenaar heeft aangifte gedaan...duhhhhhh
Gestolen uit de parkeergarage van een woningcomplex in Amstelveen eergisteren:
http://www.at5.nl/embed/at5player.swf?c ... 3E%3Cparam" onclick="window.open(this.href);return false;
26-HKP-9 BMW M3 van een vriend/collega van mij.
filmpje: de eigenaar heeft aangifte gedaan...duhhhhhh
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: gestolen: 26-HKP-9 BMW M3
3x een scooter kwijt! Da's balen 

- Knot
En dan staat het nog afgesloten ook 

- Chris van S.
Een E9x M3 zonder AVL?cooldragon schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal die al ergens in Polen, Roemenie of Joegoslavie staan, maar ik plaats hem toch even..
- cooldragon
klasse 5 volgsysteem was volgens mij onklaar gemaakt, tegenwoordig zijn e zo professioneel dat je aan een voertuigvolgsysteem ook niet zoveel hebt.Chris van S. schreef:Een E9x M3 zonder AVL?cooldragon schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal die al ergens in Polen, Roemenie of Joegoslavie staan, maar ik plaats hem toch even..
Vriend van me had een nieuwe RS6, werd voor zijn deur gestolen terwijl hij het zag gebeuren had hij tijdens het naar beneden rennen de alarmcentrale gebeld, ook enkele seconden later waren ze al weggereden en het volgsysteem al gevonden en onklaar gemaakt.....
Laatst gewijzigd door cooldragon op 24 nov 2010, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooldragon
ik dacht eerst meteen aan hulp vanuit binnenaf maar schijnt dus dat ze de deur hadden geforceerd.Knot schreef:En dan staat het nog afgesloten ook
- cooldragon
vervelend voor die vent, maar ik zou een M3 kwijt toch ff een ietsje erger vindenArthur schreef:3x een scooter kwijt! Da's balen
- MartijnGizmo
Ik post hem maar weer eens, voor 30 piek blokkeer je zo'n systeem al...cooldragon schreef:klasse 5 volgsysteem was al na 1 minuut onklaar gemaakt, tegenwoordig zijn e zo professioneel dat je aan een voertuigvolgsysteem ook niet zoveel hebt.
Vriend van me had een nieuwe RS6, werd voor zijn deur gestolen terwijl hij het zag gebeuren had hij tijdens het naar beneden rennen de alarmcentrale gebeld, ook enkele seconden later waren ze al weggereden en het volgsysteem al gevonden en onklaar gemaakt.....

- JWD
Hoe hebben ze die M3 gestart?
Sleutels ook gestolen?
Sleutels ook gestolen?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Voor iemand die krap an een scooter kan betalen voelt het misschien wel erger?cooldragon schreef:vervelend voor die vent, maar ik zou een M3 kwijt toch ff een ietsje erger vindenArthur schreef:3x een scooter kwijt! Da's balen
Maar was ook een beetje een sarcastische post

- Ravin ///M
Je hoort het de laatste tijd steeds meer, M3 weg. Bij mijn garage hebben ze onlangs een M3 afgeleverd met maar liefst 3 voertuigvolgsystemen. 1 met abo, en de rest weggebouwd en met sms bereikbaar. Ik zou dat niet hoeven, en hierboven staat al te lezen hoe makkelijk je de boel onklaar maakt. Kun je er van uit gaan dat zo'n apparaat niet altijd aan blijft staan, dus als je locator goed genoeg is weggebouwd kun je geluk hebben. Hoewel diefstal erg vervelend is, denk ik toch dat ik m'n auto niet meer terug hoef als er zo'n pauper in gezeten heeft.
- Knot
Soms ben ik dan wel blij dat ze sowieso die ouwe E36 laten staan, heb ik dat gezeik met diefstal niet....
- cooldragon
Asl ik het goed heb bergepen:portier geforceerd en blijkbaar toch zonder sleutel aan de praat gekregen, ze waren niet bij hem in het appartement geweest voor zover ik weetJWD schreef:Hoe hebben ze die M3 gestart?
Sleutels ook gestolen?
Laatst gewijzigd door cooldragon op 24 nov 2010, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paskal
- Auto: meerdere
Rroep dat maar niet te hard. Wat te denken van het feit dat mijn onderstaande 525 ook gestolen werd..... Is toch ook een aardig oud hok waar je niet echt onopvallend mee rond kan rijden....Knot schreef:Soms ben ik dan wel blij dat ze sowieso die ouwe E36 laten staan, heb ik dat gezeik met diefstal niet....
- cooldragon
hmm zo had ik er nog niet over nagedacht, ArthurArthur schreef:Voor iemand die krap an een scooter kan betalen voelt het misschien wel erger?cooldragon schreef:vervelend voor die vent, maar ik zou een M3 kwijt toch ff een ietsje erger vindenArthur schreef:3x een scooter kwijt! Da's balen
Maar was ook een beetje een sarcastische postBMW weg van een dikke ton en een scootereigenaar aan het woord, vandaar

aan de andere kant, als je zo'n appartment kan bekostigen en een burberry sjaal om je nek hebt hangen,
dan hoef je denk ik niet op een houtje te bijten, aan de andere kant was hij emtioneel wel ontzettend gehecht aan zijn scootertje dus...laat ik daar maar geen uitspraken meer over doen whahaha
betreft jouw laatste opmerking: de eigenaar van de M3 werkt overdag

en ik ben het helemaal met je eens, maar waarschijnlijk was hij de enige in het gebouw die overdag thuis was

- cooldragon
helemaal met je eens,Ravin ///M schreef:Je hoort het de laatste tijd steeds meer, M3 weg. Bij mijn garage hebben ze onlangs een M3 afgeleverd met maar liefst 3 voertuigvolgsystemen. 1 met abo, en de rest weggebouwd en met sms bereikbaar. Ik zou dat niet hoeven, en hierboven staat al te lezen hoe makkelijk je de boel onklaar maakt. Kun je er van uit gaan dat zo'n apparaat niet altijd aan blijft staan, dus als je locator goed genoeg is weggebouwd kun je geluk hebben. Hoewel diefstal erg vervelend is, denk ik toch dat ik m'n auto niet meer terug hoef als er zo'n pauper in gezeten heeft.
jammer dat ie weg is, maar weet ook niet of ik nog met een fijn gevoel in die auto zou rijden als ze hem weer terug zouden vinden...wellicht dan toch weer een anti carjacking systeem inbouwen?
Als ze hem willen hebben nemen ze m toch wel mee, maar onder het genot van een 125DB(was iig wel bij mijn oude clifford) loei dat ding onklaar maken, drijft de meeste dieven toch wel vaak tot wegrennen
Laatst gewijzigd door cooldragon op 24 nov 2010, 09:31, 2 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
Er is apparatuur in de handel bij dat soort lieden die de EWS startbeveiliging zo omzeilt. Je hebt dus niet meer de fysieke sleutel nodig die bij aflevering bij de auto zat maar je moet dus alleen zorgen dat je iets hebt waarmee het startslot draaien kan.cooldragon schreef:Portier geforceerd en blijkbaar toch zonder sleutel aan de praat gekregen, ze waren niet bij hem in het appartement geweestJWD schreef:Hoe hebben ze die M3 gestart?
Sleutels ook gestolen?
Die EWS beveiliging is met een GT1 kast zo overnieuw in te stellen op een nieuwe sleutel, of weg te programmeren door een ECU mapper. Zo lastig is het dus niet voor mensen die bekend zijn met die materie. Beveiligingen ala EWS zijn leuk om de gelegenheidsdief te stoppen maar een pro laat zich daardoor niet uit het veld slaan.
- GTRene
best triest allemaal...
op een gegeven moment houd het op met beveiligen, het moet wel 'leuk" blijven zeg maar...
goed verzekeren (premies worden duurder zo) en geen belangrijke goodies in je auto laten slingeren...
als ze echt iets of een bepaald type auto willen hebben lukt het ze veelal toch wel...
anders zelfs een aparte auto maken waar ze nooit vat op kunnen krijgen
op een gegeven moment houd het op met beveiligen, het moet wel 'leuk" blijven zeg maar...
goed verzekeren (premies worden duurder zo) en geen belangrijke goodies in je auto laten slingeren...
als ze echt iets of een bepaald type auto willen hebben lukt het ze veelal toch wel...
anders zelfs een aparte auto maken waar ze nooit vat op kunnen krijgen

-
In m'n e39 navi/boardcomputer heb ik de mogelijkheid om de auto te blokkeren dmv een code. Werkt dat een beetje of heeft een kenner de boel zo gemanipuleerd?
- Ahmed
Komt helaas steeds vaker voor dat stelen vanuit de garage onder een complex. Klote zeg.
Hoe krijgt ie de garagedeur nou open? Hij drukt wat op het kastje daar of heeft ie nou een zender in zn hand? Zie dat niet goed.
En rijdt die M3 nou zonder kentekenplaten naar buiten
:
Hoe krijgt ie de garagedeur nou open? Hij drukt wat op het kastje daar of heeft ie nou een zender in zn hand? Zie dat niet goed.
En rijdt die M3 nou zonder kentekenplaten naar buiten

-
Ik heb het gevoel dat ik ooit ook aan de beurt ben.
2 van mijn 3 hobby wagens staan gestald (m3 en m5), als ik de accu's eruit heb kunnen ze toch niet veel?
Ik zou er ook een wiel af kunnen halen, en de bougie doppen los erop zetten.
Misschien nog een stang aan het stuur?
Moet toch genoeg zijn
2 van mijn 3 hobby wagens staan gestald (m3 en m5), als ik de accu's eruit heb kunnen ze toch niet veel?
Ik zou er ook een wiel af kunnen halen, en de bougie doppen los erop zetten.
Misschien nog een stang aan het stuur?
Moet toch genoeg zijn

- Erik K.
Lijkt wel of het steeds makkelijker wordt om moderne auto's of onderdelen daarvan te jatten!
- Peric
Ik ga binnenkort weer 2 weken naar Oost Europa, maar deze gaat gewoon mee. Is af en toe best onhandig, maar het werkt wel.

- GTRene
ja lijkt me wel lastig rijdenPeric schreef:Ik ga binnenkort weer 2 weken naar Oost Europa, maar deze gaat gewoon mee. Is af en toe best onhandig, maar het werkt wel.

- Robertdj
Nice, heb dezelfde voor m'n 924.Peric schreef:Ik ga binnenkort weer 2 weken naar Oost Europa, maar deze gaat gewoon mee. Is af en toe best onhandig, maar het werkt wel.