Ach, dat netjes rijden valt wel mee. Maar driften is idd een no go. Ik heb een keer een driftcursus van de RSZ gedaan en dat was een kleine ramp. Het ding was niet in een lange drift te krijgen zonder dat hij ofwel omging ofwel een flinke zwieper maakte die je bijna niet kon corrigeren. Het zal wel aan de 50-50% verdeling liggen; dat stuurt perfect, dat drift waardeloos. Op de cursus ben ik van verveling maar burn outs gaan maken. En jawel: daarbij overleed de koppeling. Het was een leerzame dag...Dennis Cavallino schreef:
Het zijn trouwens wel auto's waar je netjes in moet rijden. Burnouts maken vinden ze niet fijn (kan de koppeling niet tegen). Driften kan wel, maar ze doen 't veel leuker maximaal op de sliphoek. Kijk maar eens als Ben voorbij komt denderen, dat ziet er echt prachtig uit. Mooier dan welke BMW dan ook. De 968 grijpt zich echt vast in 't asfalt en dat zie ik als groot verschil met BMW's, die vaak veel ruimere stappen zijwaarts maken op de sliphoek (en dus makkelijker driften). Een beetje driften is leuk, maar max attack sliphoek is leuker en mooier om te zien, maar vooral langer boeiend als (ervaren) rijder.
Donderdag een paar rondjes meerijden Dennis? :drinking: Daar is het tot nu toe niet van gekomen...