AUTOSHOW

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gebruikersavatar
911-lover
Berichten: 642
Lid geworden op: 28 feb 2007, 12:26
Locatie: Wellen /België

Re: AUTOSHOW

Bericht door 911-lover » 14 nov 2010, 13:57

Foto's of dergelijke kunnen natuurlijk helpen overtuigen

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34707
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: AUTOSHOW

Bericht door JP » 14 nov 2010, 14:03

Kan men dan niemand meer op zijn woord geloven...... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: AUTOSHOW

Bericht door Macboy » 14 nov 2010, 16:51

Ahmet2009badboy schreef:mooiste amerikaan
mooiste europees
mooiste japanner

Dit was de uitslag van 2009 of niet ? Jij bent die linker met dat baardje toch Ahmet ?

Afbeelding

Gebruikersavatar
wim breman
Berichten: 273
Lid geworden op: 30 dec 2008, 10:17
Locatie: Schiedam

Re: AUTOSHOW

Bericht door wim breman » 14 nov 2010, 17:13

Ik lach me rot ............priceless.

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7210
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: AUTOSHOW

Bericht door Erik K. » 14 nov 2010, 17:34

Ten eerste de racelogic liegt niet en het is percies te zijn 4.1 sec!
me m3 is een smg 2 met een racekoppeling van HPF daardoor pakt die hem veel sneller onder in
Sinds wanneer gaat een motor beter optrekken vanuit lagere toeren met een andere koppeling :hmmm:
Krijg je er dan meteen 100Nm bij ~2500tpm bij ofzo?
En volgens mij trekken de meeste auto's met een sprint vanuit stilstand niet op vanuit de lagere toeren, maar vanuit midden of hogere toeren, zeker een N/A ///M motor.

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 17:40

Erik K. schreef:
Ten eerste de racelogic liegt niet en het is percies te zijn 4.1 sec!
me m3 is een smg 2 met een racekoppeling van HPF daardoor pakt die hem veel sneller onder in
Sinds wanneer gaat een motor beter optrekken vanuit lagere toeren met een andere koppeling :hmmm:
Krijg je er dan meteen 100Nm bij ~2500tpm bij ofzo?
En volgens mij trekken de meeste auto's met een sprint vanuit stilstand niet op vanuit de lagere toeren, maar vanuit midden of hogere toeren, zeker een N/A ///M motor.



hy pakt hem veel sneller op en ik heb een smg en kan daarmee launchen

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7210
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: AUTOSHOW

Bericht door Erik K. » 14 nov 2010, 17:41

Jurriuit schreef:IK KOM ZEKER OOK, MAG IK WEL BURNOUTS MAKEN MET MIJN A-TEAM VAN OP HET MEETINGTERREIN?
:roflol:

Dan kom ik met de Corvette :hosanna:

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 17:41

Macboy schreef:
Ahmet2009badboy schreef:mooiste amerikaan
mooiste europees
mooiste japanner

Dit was de uitslag van 2009 of niet ? Jij bent die linker met dat baardje toch Ahmet ?

Afbeelding

en jy bent zeker met die witte petje he!

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 17:42

Erik K. schreef:
Jurriuit schreef:IK KOM ZEKER OOK, MAG IK WEL BURNOUTS MAKEN MET MIJN A-TEAM VAN OP HET MEETINGTERREIN?
:roflol:

Dan kom ik met de Corvette :hosanna:

deze mensen zijn er ook elk jaar

http://www.thelegendc5r.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Nick Laarman
Berichten: 152
Lid geworden op: 11 aug 2006, 22:21
Locatie: Almelo

Re: AUTOSHOW

Bericht door Nick Laarman » 14 nov 2010, 18:48

OMFG hoe dik is die plaat voor jou hoofd :drinking: :goodnight:

k33z
Berichten: 2897
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: AUTOSHOW

Bericht door k33z » 14 nov 2010, 19:23

Wat een briljant topic. 2010 is bijna voorbij, dit wordt een kanshebber voor topic van het jaar.

Kanslozer dan dit zijn ze moeilijk te vinden :)

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 5120
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: AUTOSHOW

Bericht door Fernando » 14 nov 2010, 19:27

Jullie denken toch niet dat dit serieus is? Wel vermakelijk hoor maar er is volgens mij een "bekende" ofzo aan het trollen dat kan gewoon niet anders. Mocht dit wel serieus zijn dan loopt TS met een aardige bunker voor z'n kop. :angel:

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: AUTOSHOW

Bericht door Peric » 14 nov 2010, 19:43

Ze bestaan nog hoor Fernando, dus het zou zomaar kunnen..
:forum:

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: AUTOSHOW

Bericht door Luc B » 14 nov 2010, 20:25

Peric schreef:Ze bestaan nog hoor Fernando, dus het zou zomaar kunnen..
:forum:
Afbeelding

't is een echte ja. :forum: beetje getraced. had ook zo mijn twijfels

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: AUTOSHOW

Bericht door RVV » 14 nov 2010, 21:59

Ten eerste de racelogic liegt niet en het is percies te zijn 4.1 sec!
Nouja eerst zeg je minder dan 4 seconden nu is het 4,1 seconden. Of de racelogic wel of niet liegt is niet zo relavant, jij liegt in eerste instantie wel.
me m3 is een smg 2 met een racekoppeling van HPF daardoor pakt die hem veel sneller onder in
Dat is geen halve tot een seconde winst hoor. Ik vraag me zelfs af of SMG2 wel goed kan samengaan met een racekoppeling. Volgens mij raakt de DME daar aardig van over de toeren.

Feiten:
1. Ik trek sneller op dan een e92 m3 hij vangt mij pas bij de 4e versnelling!
Nouja feit, mischien dat je sneller was, maar dat kan ook omdat de e92 M3 rijder in de verkeerde versnelling zat. Jij in de 2e versnelling en hij in de 3e, ja dan ben je sneller. Wie zal het zeggen. Of mischien trok de e92 M3 niet voldoende door in de toeren. Wie zal het zeggen. Of... vul verder maar in.
2. Ik trek even snel op als een ferrarie 360 modena in de 1e en 2e vesnelling!
Dat zou kunnen, een Ferrari 360 Modena is snel maar niet zo heel bijzonder snel.

Code: Selecteer alles

Supertest in sport auto 10/1999 
Gewicht  1464 kg 
0 - 80 km/h  3,6 s 
0 - 100 km/h  4,7 s 
0 - 120 km/h  6,4 s 
0 - 130 km/h  - s 
0 - 140 km/h  8,2 s 
0 - 160 km/h  10,5 s 
0 - 180 km/h  13,1 s 
0 - 200 km/h  16,1 s 
3. ik ben sneller dan een e46 m3 csl!
Tijden van sportauto die een CSL hebben getest.

Code: Selecteer alles

Supertest in sport auto 08/2003 
Gewicht  1421 kg 
0 - 80 km/h  3,6 s 
0 - 100 km/h  4,8 s 
0 - 120 km/h  6,8 s 
0 - 130 km/h  - s 
0 - 140 km/h  8,6 s 
0 - 160 km/h  10,8 s 
0 - 180 km/h  14,2 s 
0 - 200 km/h  16,7 s 
En tijden van een standaard M3 getest door auto motor und sport

Code: Selecteer alles

Test in ams 1/2003 
Gewicht  1570 kg 
0 - 80 km/h  3,5 s 
0 - 100 km/h  4,8 s 
0 - 120 km/h  6,5 s 
0 - 140 km/h  8,5 s 
0 - 160 km/h  10,9 s 
0 - 180 km/h  13,7 s 
0 - 200 km/h  16,8 s 
Er zijn dus hele snelle stock M3's die qua performance niet onder doen voor een CSL. Daarom zou jou M3 best iets sneller kunnen zijn dan een CSL. Maar dat is niet omdat roept dat je M3 minimaal 380pk heeft.
4. top snelheid. ik heb gas losgelaten bij 290km per uur egte KM! werd er gewoon bang van zo snel gaat dat!
zo snel?

Afbeelding

Dit is pas snel :lol:

Afbeelding
hoop dat je nu duidelijke info heb en als je niet gelooft kom maar met een van die genoemde auto's langs maar wel stock dan he![/quoteDYNO TEST gaat nog komen dan weet ik het perciese!
Nouja ik geloof je half om half, sneller dan een e92 M3 geloof ik niet, iets sneller dan een CSL zou in theorie kunnen. Netzo snel als een 360 modena, kan in dat kader ook. 0-100 in 4,1 geloof ik never nooit niet. Want dan ben je veel sneller als een e60 M5, en ik zoals ik al eerder schreef ik heb een e46 M3 gehad en nu een M5, en het verschil is gewoon veel te groot in performance om daar maar überhaupt bij in de buurt te komen met een snelle e46 M3 (als die al 380 pk zou hebben, wat ik dus ook niet geloof)

Een Dynotest zegt trouwens ook weinig. Zet je M3 op 5 verschillende rollenbanken en je krijgt 5 verschillende vermogensuitslagen. De hoogste waarde past het beste, maar is nog steeds geen waarheid.

Rollenbanken hebben alleen maar zin bij before en after tuning.

Kortom om een lang verhaal kort te maken, je zult best een snelle M3 hebben. Maar dat ding is geen god ofzo.

Richardt.
Berichten: 6786
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: AUTOSHOW

Bericht door Richardt. » 14 nov 2010, 22:12

@ Rico, ik neem aan dat de ere uitnodiging voor de CBR11 voor Ahmet al de deur uit is?

Kan ie jou en Hans even mooi op je plek zetten :nana:

Gebruikersavatar
Topfuel
Berichten: 1916
Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29

Re: AUTOSHOW

Bericht door Topfuel » 14 nov 2010, 22:26

Bedankt voor die info man! Wel gaaf al die te winen bekerzzz! Heb je nog wat fotooz van die raket van je? Ik geloof wel dan sneler bent dan een E92EM3! Zijn gewoon nie so snel door hun hoge gewigt!

Ben ook beniewd naar die dyno, hou ons op de hoogte!

(ps, waar ken je die vleugeldeure hale? misshien een adresje, ziet er snel uit!)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34707
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: AUTOSHOW

Bericht door JP » 14 nov 2010, 22:32

M3 met 400 paarden én 2 geiten... Die laatste 2 zorgen voor de koeling? Of is een dubbelgeblazen aka Bi-turbo :?:

Afbeelding

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 22:36

RVV schreef:
Ten eerste de racelogic liegt niet en het is percies te zijn 4.1 sec!
Nouja eerst zeg je minder dan 4 seconden nu is het 4,1 seconden. Of de racelogic wel of niet liegt is niet zo relavant, jij liegt in eerste instantie wel.
me m3 is een smg 2 met een racekoppeling van HPF daardoor pakt die hem veel sneller onder in
Dat is geen halve tot een seconde winst hoor. Ik vraag me zelfs af of SMG2 wel goed kan samengaan met een racekoppeling. Volgens mij raakt de DME daar aardig van over de toeren.

Feiten:
1. Ik trek sneller op dan een e92 m3 hij vangt mij pas bij de 4e versnelling!
Nouja feit, mischien dat je sneller was, maar dat kan ook omdat de e92 M3 rijder in de verkeerde versnelling zat. Jij in de 2e versnelling en hij in de 3e, ja dan ben je sneller. Wie zal het zeggen. Of mischien trok de e92 M3 niet voldoende door in de toeren. Wie zal het zeggen. Of... vul verder maar in.
2. Ik trek even snel op als een ferrarie 360 modena in de 1e en 2e vesnelling!
Dat zou kunnen, een Ferrari 360 Modena is snel maar niet zo heel bijzonder snel.

Code: Selecteer alles

Supertest in sport auto 10/1999 
Gewicht  1464 kg 
0 - 80 km/h  3,6 s 
0 - 100 km/h  4,7 s 
0 - 120 km/h  6,4 s 
0 - 130 km/h  - s 
0 - 140 km/h  8,2 s 
0 - 160 km/h  10,5 s 
0 - 180 km/h  13,1 s 
0 - 200 km/h  16,1 s 
3. ik ben sneller dan een e46 m3 csl!
Tijden van sportauto die een CSL hebben getest.

Code: Selecteer alles

Supertest in sport auto 08/2003 
Gewicht  1421 kg 
0 - 80 km/h  3,6 s 
0 - 100 km/h  4,8 s 
0 - 120 km/h  6,8 s 
0 - 130 km/h  - s 
0 - 140 km/h  8,6 s 
0 - 160 km/h  10,8 s 
0 - 180 km/h  14,2 s 
0 - 200 km/h  16,7 s 
En tijden van een standaard M3 getest door auto motor und sport

Code: Selecteer alles

Test in ams 1/2003 
Gewicht  1570 kg 
0 - 80 km/h  3,5 s 
0 - 100 km/h  4,8 s 
0 - 120 km/h  6,5 s 
0 - 140 km/h  8,5 s 
0 - 160 km/h  10,9 s 
0 - 180 km/h  13,7 s 
0 - 200 km/h  16,8 s 
Er zijn dus hele snelle stock M3's die qua performance niet onder doen voor een CSL. Daarom zou jou M3 best iets sneller kunnen zijn dan een CSL. Maar dat is niet omdat roept dat je M3 minimaal 380pk heeft.
4. top snelheid. ik heb gas losgelaten bij 290km per uur egte KM! werd er gewoon bang van zo snel gaat dat!
zo snel?

Afbeelding

Dit is pas snel :lol:

Afbeelding
hoop dat je nu duidelijke info heb en als je niet gelooft kom maar met een van die genoemde auto's langs maar wel stock dan he![/quoteDYNO TEST gaat nog komen dan weet ik het perciese!
Nouja ik geloof je half om half, sneller dan een e92 M3 geloof ik niet, iets sneller dan een CSL zou in theorie kunnen. Netzo snel als een 360 modena, kan in dat kader ook. 0-100 in 4,1 geloof ik never nooit niet. Want dan ben je veel sneller als een e60 M5, en ik zoals ik al eerder schreef ik heb een e46 M3 gehad en nu een M5, en het verschil is gewoon veel te groot in performance om daar maar überhaupt bij in de buurt te komen met een snelle e46 M3 (als die al 380 pk zou hebben, wat ik dus ook niet geloof)

Een Dynotest zegt trouwens ook weinig. Zet je M3 op 5 verschillende rollenbanken en je krijgt 5 verschillende vermogensuitslagen. De hoogste waarde past het beste, maar is nog steeds geen waarheid.

Rollenbanken hebben alleen maar zin bij before en after tuning.

Kortom om een lang verhaal kort te maken, je zult best een snelle M3 hebben. Maar dat ding is geen god ofzo.



die e92 m3 ken ik waar ik tegen heb geracet ik woon 5km van de duiste autobaan af dus ben wel vaker met hem op de snelweg geweest.
ik zeg eerlijk toen ik 290 reed vond ik het wel eng hard gaan.
ik trek mijn m3 in de 4e vesnelling tot 230 en doe hem daarna in de 5e en dan komt de e92 m3 mij voorbij.
het is een v8 he is stuk sneller in hoge versnellingen maar ik trek hem in de 5e door tot de 275 egt kms! en daarna 6e ging ik tot 290. en hij wou verder maar ik liet de gas los. was egt hard voor mij dan!
hij is helemaal geen god hij wordt een god als ik een stage 2.5 of 3 van HPF heb
ja en ik ben egt in 4.1sec op de 100! als ik hem launche.
ik heb hem op de rollebank gehad toen ik hem net had en ik had toen 338.4 egte pk's (stock)

wat zeg jy ervan dan hoeveel pk zal ik dan volgens jou moeten hebben?

chip is afgesteld op de spagghetti en K&N en heb nog racebougies.


oja me m3 weegt 1470 staat op de papieren
Laatst gewijzigd door Ahmet2009badboy op 14 nov 2010, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 22:38

Topfuel schreef:Bedankt voor die info man! Wel gaaf al die te winen bekerzzz! Heb je nog wat fotooz van die raket van je? Ik geloof wel dan sneler bent dan een E92EM3! Zijn gewoon nie so snel door hun hoge gewigt!

Ben ook beniewd naar die dyno, hou ons op de hoogte!

(ps, waar ken je die vleugeldeure hale? misshien een adresje, ziet er snel uit!)

zal ik doen.
ik weet niet waar je die vleugel deuren kan halen.

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: AUTOSHOW

Bericht door Robertdj » 14 nov 2010, 22:39

Als je chip is afgesteld op de tunespulletjes heb je toch sowieso ook een dynotest gedaan?

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 22:41

Robertdj schreef:Als je chip is afgesteld op de tunespulletjes heb je toch sowieso ook een dynotest gedaan?

nee nog niet.

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: AUTOSHOW

Bericht door Robertdj » 14 nov 2010, 22:41

Hoe is de chip dan afgesteld?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34707
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: AUTOSHOW

Bericht door JP » 14 nov 2010, 22:42

Al eens V-power gebruikt? Levert ook 10% meer vermogen op, minstens!

Ahmet2009badboy
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 nov 2010, 02:05

Re: AUTOSHOW

Bericht door Ahmet2009badboy » 14 nov 2010, 22:43

Robertdj schreef:Hoe is de chip dan afgesteld?

weet ik niet moet je by http://www.digicar.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wezen kijk maar ff op hun site

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], D. Peters, Edwin de Haas, Gert-jan, Joost H., MarcF, RS-Ron, TOM EVO VI, vigilante en 3 gasten