Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
-
Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paskal
- Auto: meerdere
Re: [12-11-2010] DF @ Nürburgring Nordschleife deel I
Jammer, dat je er maar 3 rondes van hebt kunnen genietenWalter schreef:Ik ben al weer thuis. Ik vond het na 3 rondjes al wel weer spannend genoeg geweest. Die bandjes van me trekken het gewoon niet. Onderstuur, blokkerende remmen (of gewoon doorschuiven bij het remmen) en ongewild een hele bocht doordriften.. Tijdens ronde 3 stond een E36 nogal kaputt langs de baan.. Ik schrijf nog wel een wat langer verslagje als het bijbehorende topic geopend wordt.

Lijkt me ook wel jammer dat de kostbare rijtijd toch met een minuut of 40 ingekort is want na 16.20u was het voorbij

Laat de mooie verhalen, foto's e.d. maar komen

- Jelmer850i
Nog wat pics! Heb er vandaag ene paar verzameld en zo nu en dan opgeslagen

- JP
Heb je toevallig een sleper op de webcam gezien, mar viel allemaal reuze mee. Ja, het regende hier goed Am Ring, maar werd netjes gereden. Baan net dicht ivm invallende duisternis.
Heb iets van 18 rondjes gedaan vanaf 11u.
Heb iets van 18 rondjes gedaan vanaf 11u.
- MParallel
- Auto: BMW
Och ja, helemaal niet aan gedacht. Je kon nu het hele rechte stuk volgas. Dat lijkt me wel gaaf.Michel Huisman schreef:Het rechte stuk is open tijdens trackdays.. je hoeft dus niet via de slagbomen zoals bij touristenfahrten.
Als ik de eerste binnendruppelende (pun intended) zo hoor binnenkomen, was het vandaag echt voor de die-hards / pro's en ben ik eigenlijk wel blij dat ik moest werken.
-
- Auto: VW luchtgekoeld
Vanochtend was het voornamelijk droog en op sommige plekken/tijdstippen miezerde het een beetje en ook het zonnetje probeerde af en toe even erdoor te komen.
Ik heb iets van 5 rondjes achter de pace car(s) gereden en de ene reedt wat meer door dan de ander zeg maar
Mijn rondes achter een M5 waren zeer relaxed en achter een GTA (later, was iets droger toen al) ging het iets vlotter, maar omdat ik er toen vlak achter achter zat of maar met 1 andere auto ertussen, was perfect te zien welke ideale lijn hij reed en als ik die domweg zo goed mogelijk volgde hoefde ik niet/nauwelijks te remmen en ging het zelfs op wat donkere (nattige) delen gewoon goed zelfs met mijn auto
Kortom, ik heb weer erg goede baanervaring en 'seat-time' opgedaan en posities op de baan ondekt die me echt geholpen hebben/gaan helpen om betere/veiligere lijnen te rijden (want ik hoef dan minder 'te sturen'). Ingang Planzgarten, ingang Fuchsrohre en een onbenoemde brede bocht (die ik nog nooit goed aangesneden had..) voor schwalbenschwanz heb ik bv echt nu goed gezien. Je weet het soms wel, maar als het voor je gereden wordt, helpt dat zondermeer om het de volg. keer meer '(van)zelf' ook zo te doen
Organisatie: Bedankt!
Tweede rondje met een M5 als voorrijder:

Gespot links achteraan, wachtend in de rij om ca. half 10:

Ik heb iets van 5 rondjes achter de pace car(s) gereden en de ene reedt wat meer door dan de ander zeg maar

Kortom, ik heb weer erg goede baanervaring en 'seat-time' opgedaan en posities op de baan ondekt die me echt geholpen hebben/gaan helpen om betere/veiligere lijnen te rijden (want ik hoef dan minder 'te sturen'). Ingang Planzgarten, ingang Fuchsrohre en een onbenoemde brede bocht (die ik nog nooit goed aangesneden had..) voor schwalbenschwanz heb ik bv echt nu goed gezien. Je weet het soms wel, maar als het voor je gereden wordt, helpt dat zondermeer om het de volg. keer meer '(van)zelf' ook zo te doen

Organisatie: Bedankt!

Tweede rondje met een M5 als voorrijder:
Gespot links achteraan, wachtend in de rij om ca. half 10:
- Erik
- Auto: BMW ///M
Wat was dit gaaf !
Voor mij als zojuist ontmaagde ringmaagd
had ik als idee voornamenlijk als toerist rond te gaan rijden.
Dat heb ik dus ook gedaan, ware het niet dat het soms best wel lekker snel ging.
Echter zolang ik niet kan anticiperen op wat er komen gaat, doe ik maar even rustig aan.
De baan was soms echt mega glad, de bochten namen weet ik niet, maar er waren er enkele waar de wrx goed dwars ging
Ik hoop dat ik die grijze rs6 rijder niet teveel schrik heb aangejaagd door in mijn enthousiasme de carousel uit te driften, en de tankslapper die volgde, gelijk over te laten lopen in de bochte erna omhoog, vol in de rpm begrenzer in 3, full lock............wat lekker :banaan:
Wanneer gaan we weer ? Ik ben verslaafd denk ik.
Complimenten voor de organisatie, kleine dingetjes heb je overal (al besproken), maar grosso modo top geregeld en zeker een puur stukje driving fun ! En daar draait het om. 18 rondes puur genot !
Erik
Voor mij als zojuist ontmaagde ringmaagd

Dat heb ik dus ook gedaan, ware het niet dat het soms best wel lekker snel ging.
Echter zolang ik niet kan anticiperen op wat er komen gaat, doe ik maar even rustig aan.
De baan was soms echt mega glad, de bochten namen weet ik niet, maar er waren er enkele waar de wrx goed dwars ging

Ik hoop dat ik die grijze rs6 rijder niet teveel schrik heb aangejaagd door in mijn enthousiasme de carousel uit te driften, en de tankslapper die volgde, gelijk over te laten lopen in de bochte erna omhoog, vol in de rpm begrenzer in 3, full lock............wat lekker :banaan:
Wanneer gaan we weer ? Ik ben verslaafd denk ik.

Complimenten voor de organisatie, kleine dingetjes heb je overal (al besproken), maar grosso modo top geregeld en zeker een puur stukje driving fun ! En daar draait het om. 18 rondes puur genot !
Erik
- Robertdj
Bedankt voor de schitterende ochtend
M'n 1e rondjes kunnen rijden, alles is nog heel. Nog meer ontzag voor de ring gekregen, zoveel omstandigheden tegenkomen in 1 rondje is echt vaag. Super knap hoe mensen dan nog vol kunnen stampen.
Was wel even vaag toen er plots 2 pacecar rondjes gereden werden ipv 1. Verder helemaal top. Dikke fail ook, eerst laat Menrik 'm afslaan op de parkeerplaats, ik lach hem vol uit. Na zijn sessie ga ik weer rijden, zet ik 'm in z'n 3 ipv 1 en laat ik 'm ook afslaan.

Was wel even vaag toen er plots 2 pacecar rondjes gereden werden ipv 1. Verder helemaal top. Dikke fail ook, eerst laat Menrik 'm afslaan op de parkeerplaats, ik lach hem vol uit. Na zijn sessie ga ik weer rijden, zet ik 'm in z'n 3 ipv 1 en laat ik 'm ook afslaan.

- GTRene
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ook weer thuis. Wat een topdag was dit, al heb ik alleeen 's ochtends gereden. Later een uitgebreider verslag maar na 1100 km sinds gisteravond nu een tikje moe.
Peter en rest organisatie: bedankt!!
Peter en rest organisatie: bedankt!!
- Erik dB
@driftdude, ik vond dat je Aremberg anders netjes driftend afrondde 
Topdagje vandaag! In het kader van onze enorme begaanheid met het milieu hadden we maar besloten om maar te gaan carpoolen in de Clio van de Ringvilla. Eerst 2 uur aan het pace-lappen geweest, waarbij het roulatie-systeeem helaas niet netjes opgevolgd werd (behalve door de groene GT3-RS en blauwe E36 M3 met rode accentjes), hierdoor reden we meerdere ronden op rij op de derde of vierde positie met een 106 en Swift voorop. Niet zo sjiek, en van de lijnen van de A1 voorop kregen we maar weinig mee....
Daarna maar even gestopt en in een groepje terecht gekomen met eerder genoemde M3, een witte Bas Roos E30, en nog een blauwe E36 in circuittrim. Dat ging op een heel ander tempo, en we waren ook netjes aan het rouleren....top!
Na 11:00 hebben we tot een uur of 15:30 nog een stuk of wat rondjes gedaan...leuk opgereden met een grijze Scooby en later gaf Rody nog een kleine driftshow waar ik maar achter ben gaan hangen
Conclusie 1: dank organisatie! (maar volgende keer wel een briefing graag...)
Conclusie 2: zo'n Clio rocks op een natte Ring (maar rijdt wel 1 op 6)
Conclusie 3: een koud biertje smaakt prima in de Pistenklause
Volgend jaar weer?

Topdagje vandaag! In het kader van onze enorme begaanheid met het milieu hadden we maar besloten om maar te gaan carpoolen in de Clio van de Ringvilla. Eerst 2 uur aan het pace-lappen geweest, waarbij het roulatie-systeeem helaas niet netjes opgevolgd werd (behalve door de groene GT3-RS en blauwe E36 M3 met rode accentjes), hierdoor reden we meerdere ronden op rij op de derde of vierde positie met een 106 en Swift voorop. Niet zo sjiek, en van de lijnen van de A1 voorop kregen we maar weinig mee....
Daarna maar even gestopt en in een groepje terecht gekomen met eerder genoemde M3, een witte Bas Roos E30, en nog een blauwe E36 in circuittrim. Dat ging op een heel ander tempo, en we waren ook netjes aan het rouleren....top!
Na 11:00 hebben we tot een uur of 15:30 nog een stuk of wat rondjes gedaan...leuk opgereden met een grijze Scooby en later gaf Rody nog een kleine driftshow waar ik maar achter ben gaan hangen

Conclusie 1: dank organisatie! (maar volgende keer wel een briefing graag...)
Conclusie 2: zo'n Clio rocks op een natte Ring (maar rijdt wel 1 op 6)
Conclusie 3: een koud biertje smaakt prima in de Pistenklause

Volgend jaar weer?
- Kasteel
Bijna aan me avondeten en redelijk uitgeput, toch nog best intensief
. Rondje of 15 gereden en later wat meer ervaren mensen naast me in de auto gehad, ideaal, voor me gevoel ook echt weer een stukje vooruit gegaan (big thanks daarvoor).
Opvallend gaaf/hard/netjes vond ik die 997 (Joost?) gaan, echt super!!

Opvallend gaaf/hard/netjes vond ik die 997 (Joost?) gaan, echt super!!
- gijzbed-opc

Zo wij zijn ook weer thuis.
Aangekomen in Kottenborn om 21.50 bij Huize Willie Essers Donderdag avond ,onze kamer aanschouwd.

Daarna in de grote woonkamer met Han kennis gemaakt met z'n nieuwe aanwinst E36 M3.

Na een weintje te hebben besteld kreeg ik een volle fles in het karaf leeg gekieperd!!!
Dacht van Oeeiiii allemaal voor mij?????
Maar dat was ik dus ook niet van plan. 8)
Gelukkig kreeg ik hulp van Laurens zijn vriendin en Han deed ook nog een proef poging.

Laurens was dus ook inmiddels gearriveerd en deze hield het braaf bij een Coke. :banaan:
Nadat de klok het middernacht aangaf toch maar naar bed gegaan want er moesten nog een aantal loge's komen en dan ging het misschien werkelijk laat worden.
S"morgens aan de Frustuck met z'n man \vrouw of 10 was een gezellige boel.
Er werd heftig aan een goed netwerk gesleuteld.

Het aanmelden s'morgens was een drukke boel maar met een mooie sticker op de auto trots naar de baan en rijden maar.
Het ging vrij tam vond ik maar voor de eerste x op de ring dacht ik van alla het zij zo!
Goed opgelet en de lijnen gevolgd en me verwonderd hoe vreemd het aanvoelt om sommige bochten
hoog te nemen en dan in te sturen.
Maar op deze manier toch ook tot de ontdekking te komen hoe snel je weer op het gas kan gaan.
Echt een prachtig circuit met bochten die lang niet zo moeilijk aanvoelen als het CPZ.
Maar dit zal ook wel aan het tempo hebben gelegen.

Eenmalig dacht ik van het begint goed dat was achter een Alfa GTA maar aangezien de mede-rijders het minder goed konden volgen,werd het tempo terug geschroefd en begrijpelijk.
Voor de FWD was een glibberig parcours geen probleem,maar heb begrepen voor de RWD was af en toe best spannend.
Verder wordt de organisatie hartelijk bedankt voor deze prachtige ervaring.
Mvgr.Peter
- Robertdj
Dat was dus een misverstand, had begrepen dat er niet gerouleerd zou worden tijdens de sessies. Dus had (iig in mijn geval) niets met sjiek of aso te maken. Later zag ik in andere sessies hetzelfde gebeuren.Erik dB schreef:Eerst 2 uur aan het pace-lappen geweest, waarbij het roulatie-systeeem helaas niet netjes opgevolgd werd (behalve door de groene GT3-RS en blauwe E36 M3 met rode accentjes), hierdoor reden we meerdere ronden op rij op de derde of vierde positie met een 106 en Swift voorop. Niet zo sjiek, en van de lijnen van de A1 voorop kregen we maar weinig mee....
- Erik dB
Ok, no worries dan, na een paar minuten gewacht te hebben zijn we op de parking gaan bumperen bij de A1 om toch een rondje first row te rijdenRobertdj schreef:Dat was dus een misverstand, had begrepen dat er niet gerouleerd zou worden tijdens de sessies. Dus had (iig in mijn geval) niets met sjiek of aso te maken. Later zag ik in andere sessies hetzelfde gebeuren.Erik dB schreef:Eerst 2 uur aan het pace-lappen geweest, waarbij het roulatie-systeeem helaas niet netjes opgevolgd werd (behalve door de groene GT3-RS en blauwe E36 M3 met rode accentjes), hierdoor reden we meerdere ronden op rij op de derde of vierde positie met een 106 en Swift voorop. Niet zo sjiek, en van de lijnen van de A1 voorop kregen we maar weinig mee....

- Petrolhead Tom
ik ben ook weer thuis! Heb me echt super vermaakt, heb de hele dag gekeken en filmpjes gemaakt. Super gaaf, echt een heerlijke dag!
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- marcokers
Zooo dat was me t dagje wel weer.
T had alleen wel een paar graadjes warmer gemogen, wel jammer dat t zonnetje niet doorkwam (no offence voor de drifters alhier)
Ondanks het weer toch een geweldige dag gehad.
Thnx DF en rijders

T had alleen wel een paar graadjes warmer gemogen, wel jammer dat t zonnetje niet doorkwam (no offence voor de drifters alhier)
Ondanks het weer toch een geweldige dag gehad.
Thnx DF en rijders

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Verslagje dan maar.
Keek al weken uit naar dit tripje. Ik ging alleen, m'n collega Arnout samen met z'n vader. Gistermiddag rond 15:45u vertrokken vanuit Groningen waar ik nog een afspraak had. Arnout en pa vanuit Friesland rond 16:00. Compleet andere routes (zij via Arnhem, ik via de 31) maar we kwamen met een tussenpoos van 2 minuten rond 20:30 aan in Hotel Hullen in Barweiler. Hehe, goeie timing. Niet de lekkerste heenreis ooit, kloteweer en druk op de weg. Paar biertjes gingen er 's avonds wel in.
Vanochtend ontbijt, even tanken en toen met de Golf GTI en Giulietta naar de Ring. Inschrijven duurde redelijk lang, waardoor we pas om 09:15 de baan op konden. Zonde maar achteraf hadden we misschien iets eerder moeten komen. Ik had al vaker wat Ring rondjes gedaan maar Arnout en z'n vader niet. Was voor mij echter ook alweer even geleden dat ik GeRingd had dus dan is een paar rustige rondjes niet verkeerd.
Die eerste 2 rondjes (achter een Cayenne) waren wel erg rustig, was toeren. Nou ja, maakt ook niet uit. Ring was redelijk droog al waren er her en der wel natte stukken. Nou ja, niet verkeerd voor de echte ring-rookies om rustig te starten.
Daarna 2 rondjes achter een gele Civic. Ging iets vlotter. Kwamen in de 5e bocht echter een groene E36 BMW tegen in de vangrail, altijd jammer als er schade wordt gereden. Had flinke schade aan de voorkant. Redelijk kapot zeg maar.
Na de 'Civic' rondjes (moest nodig pissen maar wou niet stoppen, zonde van de rijtijd
) nog 3 rondes achter een witte E30 BMW. Dit was echt kicken. Begon nog redelijk beschaafd maar de laatste 2 rondes gingen redelijk vlot.
Groepje was geslonken tot 2 of 3 auto's. Ging heerlijk, helaas in de 2e ronde kwamen we halverwege vast te zitten achter langzamer groepje. Einde ronde en toen was het 2 mins voor 11... was al bang dat het einde oefening was voor ons maar de E30 knalde mooi rechtdoor. Mooi zo, wij er weer achteraan. Een vrije ronde (alleen een Golfje 2 ingehaald) en dit was tevens de allerlekkerste ronde van de ochtend. Heerlijk geknald, de E30 ging er ook lekker voor zitten (vond het volgens mij ook errug leuk dat er lekker doorgereden kon worden) al had hij het met zijn RWD in sommige natte bochten wel iets lastiger dan ik met FWD. Vorige week net nieuwe Bridgestones RE050A voor laten plaatsen, was ik nu wel gelukkig mee. Die deden het super, ook op de natte stukken. Arnout's vader (die reed in de Alfa) kon het niet helemaal volgen maar hield ons toch in het zicht. Veel te snel alweer einde ronde maar wat een lekkere sessie was dit zeg. Heerlijk vlot tempo, super lekker gestuurd. Golf hield het geweldig verder. Verbruiksmeter even op 0 gezet, 1 op 7,5 tijdens de rondjes. Best netjes nog.
Met big smile uit de auto, evenals collega Arnout en pa. Die zijn nu volgens mij ook fucked for life hehe.
Maar goed, einde oefening. 7 Rondjes gestuurd. Had nog wel meer gewild maar het weer werd er niet beter op ook. Kleine 150 km op de Ring gestuurd dus.
Daarna kwamen er 2 jongens op me af, bleken de 2 rijders van de gecrashte E36 te zijn. Één bleek uit mijn woonplaats te komen, andere uit Leeuwarden. Of ze mee terug konden rijden nu hun auto stuk was. Natuurlijk, dus met z'n 3'en terug in m'n GTI naar Fryslân. Sterkte met fixen/ophalen van de BMW!
Druk op de weg weer maar rond 18:30 weer thuis.
Al met al: top! 1100 KM gestuurd sinds gister eind middag, kan nu even geen auto meer zien hehe maar zit hier nog met een big smile na te genieten. Toch grappig wat 2 of 3 lekkere Ring rondjes al kunnen doen.
Is net drugs wat dat betreft.
Volgend jaar maar langer rijden nog. Met een circuitwaardige auto zou dan wel lekker zijn. Dit is natuurlijk niet verzekerd en dat speelt toch wel iets mee in je achterhoofd. Wil liever geen Golf van 35K opvouwen. Laatste 2 rondjes gingen ook niet heel traag zeg maar... wel gecontroleerd en geen momentjes maar het kan altijd misgaan als je wat harder gaat.
Organisatie bedankt, evenals de E30 voorrijder (nog even gesproken maar weet je naam niet), heb genoten van deze rondjes achter je aan!
Nu wachten op de filmpjes en foto's...
Keek al weken uit naar dit tripje. Ik ging alleen, m'n collega Arnout samen met z'n vader. Gistermiddag rond 15:45u vertrokken vanuit Groningen waar ik nog een afspraak had. Arnout en pa vanuit Friesland rond 16:00. Compleet andere routes (zij via Arnhem, ik via de 31) maar we kwamen met een tussenpoos van 2 minuten rond 20:30 aan in Hotel Hullen in Barweiler. Hehe, goeie timing. Niet de lekkerste heenreis ooit, kloteweer en druk op de weg. Paar biertjes gingen er 's avonds wel in.

Vanochtend ontbijt, even tanken en toen met de Golf GTI en Giulietta naar de Ring. Inschrijven duurde redelijk lang, waardoor we pas om 09:15 de baan op konden. Zonde maar achteraf hadden we misschien iets eerder moeten komen. Ik had al vaker wat Ring rondjes gedaan maar Arnout en z'n vader niet. Was voor mij echter ook alweer even geleden dat ik GeRingd had dus dan is een paar rustige rondjes niet verkeerd.
Die eerste 2 rondjes (achter een Cayenne) waren wel erg rustig, was toeren. Nou ja, maakt ook niet uit. Ring was redelijk droog al waren er her en der wel natte stukken. Nou ja, niet verkeerd voor de echte ring-rookies om rustig te starten.
Daarna 2 rondjes achter een gele Civic. Ging iets vlotter. Kwamen in de 5e bocht echter een groene E36 BMW tegen in de vangrail, altijd jammer als er schade wordt gereden. Had flinke schade aan de voorkant. Redelijk kapot zeg maar.

Na de 'Civic' rondjes (moest nodig pissen maar wou niet stoppen, zonde van de rijtijd

Met big smile uit de auto, evenals collega Arnout en pa. Die zijn nu volgens mij ook fucked for life hehe.
Maar goed, einde oefening. 7 Rondjes gestuurd. Had nog wel meer gewild maar het weer werd er niet beter op ook. Kleine 150 km op de Ring gestuurd dus.
Daarna kwamen er 2 jongens op me af, bleken de 2 rijders van de gecrashte E36 te zijn. Één bleek uit mijn woonplaats te komen, andere uit Leeuwarden. Of ze mee terug konden rijden nu hun auto stuk was. Natuurlijk, dus met z'n 3'en terug in m'n GTI naar Fryslân. Sterkte met fixen/ophalen van de BMW!
Druk op de weg weer maar rond 18:30 weer thuis.
Al met al: top! 1100 KM gestuurd sinds gister eind middag, kan nu even geen auto meer zien hehe maar zit hier nog met een big smile na te genieten. Toch grappig wat 2 of 3 lekkere Ring rondjes al kunnen doen.

Volgend jaar maar langer rijden nog. Met een circuitwaardige auto zou dan wel lekker zijn. Dit is natuurlijk niet verzekerd en dat speelt toch wel iets mee in je achterhoofd. Wil liever geen Golf van 35K opvouwen. Laatste 2 rondjes gingen ook niet heel traag zeg maar... wel gecontroleerd en geen momentjes maar het kan altijd misgaan als je wat harder gaat.
Organisatie bedankt, evenals de E30 voorrijder (nog even gesproken maar weet je naam niet), heb genoten van deze rondjes achter je aan!
Nu wachten op de filmpjes en foto's...
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 12 nov 2010, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Was erg gezellig vandaag! 

-
Inderdaad, het was helemaal top
Geweldig initiatief om de baan af te huren. Ik heb lekker veel rondes kunnen maken. Jammer van het weer, maar dat maakte het wel extra spannend. Sommige bochten zijn echt heel link met dit weer.
Al met al een top dag. Kom maar door met de foto's en filmpjes!

Geweldig initiatief om de baan af te huren. Ik heb lekker veel rondes kunnen maken. Jammer van het weer, maar dat maakte het wel extra spannend. Sommige bochten zijn echt heel link met dit weer.
Al met al een top dag. Kom maar door met de foto's en filmpjes!
- Erik
- Auto: BMW ///M
Hee driftdude
Wat een verhaal
Je had ook kunnen melden dat je broekepoep had
Geeft niet je was niet de enige
Mazzel
:jenna:
Wat een verhaal
Je had ook kunnen melden dat je broekepoep had

Geeft niet je was niet de enige

Mazzel
:jenna:
-
Enkele snelle shots...
Knallen onderweg in de GTI van Macboy.

Sjonnie GTI lui.......

---

The Three Musketeers .Wat gingen ze hier lekker zeg met DF TV crew aan boord.

Knallen onderweg in de GTI van Macboy.
Sjonnie GTI lui.......

---
The Three Musketeers .Wat gingen ze hier lekker zeg met DF TV crew aan boord.

- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
Brünnchen, Pflanzgarten (v.a. 9 min. 16) en Hocheichen (v.a. 12 min. 50):
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
Laatst gewijzigd door Prins Claus † op 12 nov 2010, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roonan_M3
Als nieuw forumlid en enigzins ervaren ringer toch ook maar even een korte reactie. Het was vandaag na elk buitje spiegelglad. Heeft wellicht ook met de setup en banden van mijn auto te maken, maar zelfs met een slakkengangetje hing ik bijna twee keer in de vangrail
Wellicht dat de driftcursus onlangs gevolgd bij skylimits eea heeft gered.
Anyways, voor eenieder die dit voor het eerst deed en om is, bij droog weer en wat meer kennis is het echt een super ervaring
Wat mij eerst veel geholpen heeft is veel rondjes rijden met Forza of Gran Turismo zodat je in ieder geval weet wat er komt na blinde stukken. Daarna een dag les genomen voor de juiste lijnen.
Nog even voor de organisatie:
Grt Ronald
Ps, zie net mijzelf hierboven op 1:05

Wellicht dat de driftcursus onlangs gevolgd bij skylimits eea heeft gered.
Anyways, voor eenieder die dit voor het eerst deed en om is, bij droog weer en wat meer kennis is het echt een super ervaring

Nog even voor de organisatie:

Grt Ronald
Ps, zie net mijzelf hierboven op 1:05

Laatst gewijzigd door Roonan_M3 op 12 nov 2010, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.