GOLF R GESTOLEN!!!!! 68-KNZ-8
-
Re: GOLF R GESTOLEN!!!!! 68-KNZ-8
waarom wil je geen Golf meer Hans?
- stefan740
Ik zou ook niet eenzelfde auto 2x aanschaffen......
ik las dat er wellicht een Countryman komt.
ik las dat er wellicht een Countryman komt.
- RutgerK
Misschien staat de Works er nog.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ja de Works staat er nog
maarja dat is geen optie met een kleine.. ik heb hier een folder van de nieuwe Touran
handige wagen, trekhaak erachter en we kunnen met ze drieen op pad met de Exige op de aanhanger..

- Michel P
Omdat het een zwaar gevoelloos hok is, dan liever een golf GTI en die chippen.leonard schreef:waarom wil je geen Golf meer Hans?
Wel een achterlijke regel in de voorwaarden dat je weer een VW moet kopen, kan dit zo maar Macboy?
Michel
-
Pak dan een Tiquan, die mogen tenminste echt sleuren.Hans R schreef:Ja de Works staat er nogmaarja dat is geen optie met een kleine.. ik heb hier een folder van de nieuwe Touran
handige wagen, trekhaak erachter en we kunnen met ze drieen op pad met de Exige op de aanhanger..
- Sjoerd MP BMW
Ja, een tijdje geleden heb ik eens gekeken en verbaasde me hoeveel ze mogen trekken!steve smith schreef:Pak dan een Tiquan, die mogen tenminste echt sleuren.

De Skoda Yeti vind ik van binnen en achteren mooier (mooi hoekig), maar de voorkant

- MartijnGizmo
Ik zag vorige week in Keulen een verlaagde donkerblauwe Touran op 18" GTI-velgen, dat zag er best ok uit. Oh, en die Yeti zijn ze zelfs bij EVO fan van... 
Dit idee dus:

Dit idee dus:
- Knot
2200kg voor de Tiguan dieseltjes en dikkere benzine, niet verkeerd.
- GTRene
ligt vast als een blok op de weg...met de nadruk op blokKnot schreef:2200kg voor de Tiguan dieseltjes en dikkere benzine, niet verkeerd.

- ///Martin
Sterkte Hans, wat een misselijk gebeuren. Bah.
-
OnlineMartijn_bmw
best een goede gezinscontainer idd zo'n touran! en niet diefstal gevoeligHans R schreef:Ja de Works staat er nogmaarja dat is geen optie met een kleine.. ik heb hier een folder van de nieuwe Touran

- Hans R
Gelukkig hoeft die maar een Lotus te trekken.. dus die 2200 kilo is niet nodigKnot schreef:2200kg voor de Tiguan dieseltjes en dikkere benzine, niet verkeerd.

Maar ik begin de Golf nu wel te missen, rij nu rond in de classic Mini toch wat anders dan 300pk

- Hans R
Geen zin om weer iemand mijn huis te hebben.. je hoort het helaas zoveel dat vooral de Golf gewild is bij die klootzakken. k33z zijn GTI was vorig jaar ook aan de beurt en hier in het dorp ook nog een paar + veel fout volk die de Golf leuk vinden, van die gasten met hun tupperware gebakkie die naast je komen rijden om te vragen hoe hard die kan...leonard schreef:waarom wil je geen Golf meer Hans?

-
2500kg voor Track & Field 2.0 TFSI.Knot schreef:2200kg voor de Tiguan dieseltjes en dikkere benzine, niet verkeerd.
- richardk
ik heb de touran laten staan en bewust voor een skoda superb combi gekozen..daar past een complete kinderkamer achterin
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Denk dat vooral het 2.0 TFSI blok erg gewild is.Hans R schreef:Geen zin om weer iemand mijn huis te hebben.. je hoort het helaas zoveel dat vooral de Golf gewild is bij die klootzakken. k33z zijn GTI was vorig jaar ook aan de beurt en hier in het dorp ook nog een paar + veel fout volk die de Golf leuk vinden, van die gasten met hun tupperware gebakkie die naast je komen rijden om te vragen hoe hard die kan...leonard schreef:waarom wil je geen Golf meer Hans?
De VW, SEAT en in mindere mate Audi's worden daarom vaak gestolen.
Als de pijn over is gewoon een BMW 1M bestellen

- Robertdj
Precies, VAGs worden vaak gejat omdat ze erg goed zijn, of was er toch nog een andere reden?
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Ja, eenvoudig open te maken.Robertdj schreef:Precies, VAGs worden vaak gejat omdat ze erg goed zijn, of was er toch nog een andere reden?
-
En omdat de techniek zo breed toepasbaar is (VW, Skoda, Seat, etc.). Alles makkelijk over te zetten in een (legale) schadeauto.
-
Heb toen een artikeltje gelezen over hoe ze dat doen, is echt belachelijk simpel. Signaal van je sleutel kunnen ze zo opvangen, kunnen ze hem "legaal" open maken zodat het alarm niet afgaat en hoppa.. je hebt er weer een Golf bij.Mike R32 schreef:Ja, eenvoudig open te maken.Robertdj schreef:Precies, VAGs worden vaak gejat omdat ze erg goed zijn, of was er toch nog een andere reden?
-
Dat is precies wat er toen ook bij mijn GTI is gebeurd. Hoorde van een buurman dat hij een tijdje een aantal polen had zien zitten in een auto met een laptop op schoot. Daarna hoorde ik dat verhaal (van het signaal oppikken) van de expert van de verzekering.Roy schreef:Heb toen een artikeltje gelezen over hoe ze dat doen, is echt belachelijk simpel. Signaal van je sleutel kunnen ze zo opvangen, kunnen ze hem "legaal" open maken zodat het alarm niet afgaat en hoppa.. je hebt er weer een Golf bij.Mike R32 schreef:Ja, eenvoudig open te maken.Robertdj schreef:Precies, VAGs worden vaak gejat omdat ze erg goed zijn, of was er toch nog een andere reden?
Maarja, dat kan je nog beter hebben dan dat ze bij je in huis staan. Blik is vervangbaar en als het goed is prima verzekerd.
- Robertdj
Had die buurman niet even de politie kunnen bellen?
- RutgerK
Dat signaal oppikken is een verhaal wat volgens mij niet meer opgaat voor auto die gebouwd zijn vanaf eind jaren 90.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hedy_Lamarr
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hedy_Lamarr
-
Heeft ze toen weggestuurd, dacht dat ze met wireless netwerken aan het kloten waren. Zijn toen ook weggegaan, maar waarschijnlijk later weer terug gekomen.
Maarja, waar een wil is is een weg. Als ze iets willen hebben nemen ze het toch wel mee. Je kan het ze zo moeilijk mogelijk maken, maar dan krijg je dus de verhalen dat ze in je slaapkamer staan.
Goed verzekeren is de enige goede optie. Laat ze het blik maar meenemen als ze het niet kunnen laten. Is klote, maar ik hoef ze niet in huis te hebben.
Maarja, waar een wil is is een weg. Als ze iets willen hebben nemen ze het toch wel mee. Je kan het ze zo moeilijk mogelijk maken, maar dan krijg je dus de verhalen dat ze in je slaapkamer staan.
Goed verzekeren is de enige goede optie. Laat ze het blik maar meenemen als ze het niet kunnen laten. Is klote, maar ik hoef ze niet in huis te hebben.