Erik dB schreef:Niet om de lol te willen verpesten, en Laurens kan echt een een stukje driften
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, maar wat wordt er hierover afgesproken? Ik kan me zo voorstellen dat er nét wat minder marshalls zullen staan dan op een normaal CPZ dagje, en dat gecombineerd met een groot aantal onoverzichtelijke bochten kan het vrij tricky maken?
Ik zit er niet op te wachten om mijn auto in een beunhok te prikken die in een onoverzichtelijke bocht is gespind onder het motto "full-fuller-te full lock met een maximum schadepost van een eurootje of 1000"?
Voor mij hetzelfde, rij met een auto die na deze dag uit elkaar wordt gehaald, maar alle delen wil ik wel gaan hergebruiken op een andere carrosserie. Betekend dus dat ik ook geen schade wil.
Zal 's ochtends vooral lijnen proberen te leren (eerste keer ring) en dan 's middags met de eventuele regen overzichtelijke niet te hoge snelheid bochten met iets wat teveel overstuur nemen. Ben zeker niet van plan om de hele baan aan elkaar te gaan driften en zal ook zeker uit kijken voor overig verkeer...
En die auto zelf is dan wel een beunhok maar wat er aan onderdelen op zit kost helaas meer dan 1000 euro....
Dus wat mij betreft zal het meer gaan om wat kleine drifts hier en daar maar zeker niet full-lock met de handrem erop 75 meter voor de bocht beginnen met een backwards entry
![Driving Fun :df:](./images/smilies/smiley_driving.gif)