Nee helaas niet. De R20 reed in de richting Nootdorp.Hans R schreef:RutgerK schreef:Dat is wel k#t zeg! Hoorde je wat gezien de tijdstippen die je aangeeft dat de auto is gejat?
Ik stond rond 16.45u te tanken bij de Texaco langs de A12 toen ik een politiebusje langs zag rijden met daar direct achter een blauwe R20 vierdeurs! TE onwaarschijnlijk natuurlijk. Zo zie je de R20 nauwelijks en zo zie je nog dezelfde dag exact zo'n zelfde rijden.
kenteken gezien?
GOLF R GESTOLEN!!!!! 68-KNZ-8
- RutgerK
Re: GOLF R GESTOLEN!!!!! 68-KNZ-8
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ging hij er af bij Nootdorp? Naar mijn weten rijd er geen andere R hier in het dorp.
- RutgerK
Dat was voor mij niet te zien. Hij reed op de middenbaan op dat moment. Het weet alleen dat ik een vierdeurs R20 zag met 19 inch velgen en getinte achterramen. Dat is volgens mij wel een veel gekozen combinatie bij een R20.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 09 nov 2010, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Das balen Hans, sterkte er mee.........
Dat ze in je huis zijn geweest is nog veel vervelender dan dat je auto weg is.
Een kennis van me importeerd speciale beveiligings kamera's.
Mocht je zoiets nodig hebben dan moet je het me maar even laten weten.
Grtz, Hans
Dat ze in je huis zijn geweest is nog veel vervelender dan dat je auto weg is.
Een kennis van me importeerd speciale beveiligings kamera's.
Mocht je zoiets nodig hebben dan moet je het me maar even laten weten.
Grtz, Hans
- Ravin ///M
Rutger, reed de Golf áchter het politiebusje?
- RutgerK
Ja. Dat maakte het beeld zo 'opmerkelijk' . Eenmaal thuis heb ik direct hier ingelogd om te kijken of de Golf misschien terecht was en ik daar getuige van was geweest.Ravin ///M schreef:Rutger, reed de Golf áchter het politiebusje?
-
Dat zou wel echt een WTF zijn, als je z'n R gespot hebt...
-
Ik vind het mooi kut Hans!
Het is bij mij ook 2 keer gebeurd dat er een stinkerd in m'n slaapkamer stond. Nu heb ik gelukkig geen huisgenoten meer die de voordeur open kunnen laten staan.
Erg eng en je blijft alles controleren. Veel sterkte!
Rein
Het is bij mij ook 2 keer gebeurd dat er een stinkerd in m'n slaapkamer stond. Nu heb ik gelukkig geen huisgenoten meer die de voordeur open kunnen laten staan.
Erg eng en je blijft alles controleren. Veel sterkte!
Rein
- Hielke
Mmmm, vreemde volgorde van de melding van de gebeurtenissen.
Er breekt een crimineel (of criminelen) je huis binnen waar je kleine kind, je vrouw en jezelf ligt te slapen, en je maakt melding van een gestolen en verzekerd stuk blik.
Wat is die auto nou in vergelijking met dat stuk low life die je vrouw tegen het lijf loopt als ze de kleine voeding wil geven? Dat ze je huis binnenkomen is toch 1000 keer erger dan die domme auto!?
Er breekt een crimineel (of criminelen) je huis binnen waar je kleine kind, je vrouw en jezelf ligt te slapen, en je maakt melding van een gestolen en verzekerd stuk blik.
Wat is die auto nou in vergelijking met dat stuk low life die je vrouw tegen het lijf loopt als ze de kleine voeding wil geven? Dat ze je huis binnenkomen is toch 1000 keer erger dan die domme auto!?
-
Wat is dit nou weer voor zeikpost? Vind het vrij logisch dat je op een autoforum een "gestolen" post aanmaakt, en de zure shit dat er iemand inbreuk maakt op je comfortzone achterwege laat. Zou ik iig ook doen. Voegt voor jezelf niks toe om dat hier neer te gooien, zeker als je er onzinreacties als bovenstaande op krijgt.Hielke schreef:Mmmm, vreemde volgorde van de melding van de gebeurtenissen.
Wat is die auto nou in vergelijking met dat stuk low life
- Hans R
Hielke schreef:Mmmm, vreemde volgorde van de melding van de gebeurtenissen.
Wat wil je hiermee zeggen? Denk je dat wij zitten te wachten op die gasten? Ik hoef mijn prive leven toch niet openbaar te maken hier op een autoforum! Denk je dat ik wakker lig van de Golf? Natuurlijk niet het is wel kut maar dat die gasten in mijn huis staan is 1000000000000000000000x meer klote dan dat die Golf weg is, maar het feit is dat dit een autoforum is en niet het Libelle forum. Dus meld ik hier alleen het feit dat mijn Golf weg is en later leg ik uit wat er gebeurt is, beetje rare opmerking van je dit!
- GTRene

misschien heeft H niet alle posten gelezen in dit draadje
en die sfeer even mis gelopen en zijn gevoel ook liet spreken wat een beetje raar op je dak kan vallen omdat jij ook al had uitgelegd dat je dat veel erger vond

is soms ook moeilijk mails en typwerk als je de personen niet persoonlijk spreekt, maar denk dat beide elkaar wel begrijpen, nu zekers

nog niks gehoord zekers van de Golf?
druk aan het denken hoe je het huisje wat "veiliger" kan maken?
sterkte in elk geval...wees blij dat je er weer was, stel je zat nog in de UK en ze breken in en vrouw/.kid alleen

hopelijk kun je snel weer genieten van de mooiere dingen in het leven...

- Hans R
Ik moet er niet aan denken als het 1 dag eerder was gebeurt.. wat ook klote is is dat mijn verzekering via Volkswagen loopt en er schijnt in de voorwaarde te staan dat er weer een VW voor terug moet komen
Nou het wordt geen Golf meer voor mij!

Nou het wordt geen Golf meer voor mij!
- dvh
Porsche is ook VW 
Maar serieus.
Bij een kennis van ons hebben ze destijds de sleutels uit zijn broekzak gehaald, en die broek lag op de kamer waar hij sliep...
Ongeloofelijk.
Ik zou in jou geval toch wat goede verlichting, ook binnen , aanschaffen en eventueel een alarminstalatie.. Helpt altijd wat.
Ik moet er niet aan dwnken. Gelukkig moeten ze eerst langs onze hond wanneer er iemand binnenkomt en die is erg waaks. Dus mocht ie blaffen snachts dan is er wat aan de hand.

Maar serieus.
Bij een kennis van ons hebben ze destijds de sleutels uit zijn broekzak gehaald, en die broek lag op de kamer waar hij sliep...
Ongeloofelijk.
Ik zou in jou geval toch wat goede verlichting, ook binnen , aanschaffen en eventueel een alarminstalatie.. Helpt altijd wat.
Ik moet er niet aan dwnken. Gelukkig moeten ze eerst langs onze hond wanneer er iemand binnenkomt en die is erg waaks. Dus mocht ie blaffen snachts dan is er wat aan de hand.
- GTRene
ow? wat een vreemde voorwaarde
althans lijkt me.
het is dus niet zo dat ze het geld wat die auto heeft gekost op je bankrekening storten?
als het ook een auto van het VW concern/familie mag zijn kun je ook een cayman S ofzo halen
any idea wat je dan terug kunt halen? weet niet eens wat allemaal onder VW valt.

althans lijkt me.
het is dus niet zo dat ze het geld wat die auto heeft gekost op je bankrekening storten?
als het ook een auto van het VW concern/familie mag zijn kun je ook een cayman S ofzo halen

any idea wat je dan terug kunt halen? weet niet eens wat allemaal onder VW valt.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Scirocco RHans R schreef:Nou het wordt geen Golf meer voor mij!
- Sjoerd MP BMW
Daarom hebben wij mede een hond! Beest hoort al de geluiden op het hofje, blaf blaf en hop hop de buren ook wakker. Mijn ouders hebben twee duitse herders in en rond huis lopen.
Jongens, Hans is net vader geworden dus denk eerder dat het een Q5 gaat worden om al die luiers achterin te kunnen laden.
Audi Q5 volgens B&B:

B&B
PS mocht je na dit gebeuren toch besluiten een hond te kopen, hij past ook achterin de Q5.
Geef de hond op als waakhond van de zaak; is aftrekbaar.
Jongens, Hans is net vader geworden dus denk eerder dat het een Q5 gaat worden om al die luiers achterin te kunnen laden.

Audi Q5 volgens B&B:
B&B
PS mocht je na dit gebeuren toch besluiten een hond te kopen, hij past ook achterin de Q5.

Geef de hond op als waakhond van de zaak; is aftrekbaar.
- ADV
Onze hond merkt ook altijd als iemand in de gallerij loopt, staat dan al op.. komt ie op onze verdieping wordt er even geblaft 
Bij mij moeten ze soweiso eerst 4 huizen langs om te checken of de sleutel daar ligt..
daarnaast heb ik natuurlijk niet zo'n diefstalgevoelige auto.

Bij mij moeten ze soweiso eerst 4 huizen langs om te checken of de sleutel daar ligt..

- RutgerK
RS3 is voldoende met een kleine 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Wromnie?Hans R schreef:Nou het wordt geen Golf meer voor mij!
- Sjoerd MP BMW
Ja, waarom niet Hans? Toch niks mis met golf?

Kon niet kiezen welk plaatje...
Kon niet kiezen welk plaatje...

- GTRene
niks mis mee 
gras lekker groen aan die kant

gras lekker groen aan die kant

- Adje ///M3
Kl*te hey! Sterkte ermee en hopelijk houden ze de auto heel!
Het is trouwens goed raak met de diefstallen. Deze week zijn 2 auto's van onze klanten gestolen en op AG stond ook al een RS6 C5 welke ontvreemd was in Eindhoven.
Het is trouwens goed raak met de diefstallen. Deze week zijn 2 auto's van onze klanten gestolen en op AG stond ook al een RS6 C5 welke ontvreemd was in Eindhoven.
- Timmert
Klote situatie! :
Vorige week hebben ze in Zoetermeer een Golf V R32 van een bekende van m'n vriendin gejat, uit de afgesloten parkeergarage onder het appartementencomplex... De garagedeuropener hadden ze een paar dagen eerder uit de auto van een andere bewoner gejat..
Tuig is het.

Vorige week hebben ze in Zoetermeer een Golf V R32 van een bekende van m'n vriendin gejat, uit de afgesloten parkeergarage onder het appartementencomplex... De garagedeuropener hadden ze een paar dagen eerder uit de auto van een andere bewoner gejat..
Tuig is het.
- GTRene
handig die open grenzen...sommige werken hier en nemen op de terugweg misschien wel een leuke auto mee
althans zo kan het gaan

althans zo kan het gaan