Rechtszaak Wilders

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Rechtszaak Wilders

Bericht door GTRene » 08 nov 2010, 20:36

Free Willy, euh Wilders :mrgreen:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 08 nov 2010, 22:03

Macboy schreef:En als het wel van het parket afkomstig blijkt te zijn (en dan bedoel ik niet van een of andere stagiair) dan denk ik dat we dus echt in een bananenrepubliek leven ...
Satire van Ger geloof ik:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12408" onclick="window.open(this.href);return false;

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 08 nov 2010, 22:16

LOL... google eens "betr. : de klacht tegen raadsheer Schalken in relatie tot de zaak Wilders" en zie hoeveel sites het voor waar hebben aangenomen :roflol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 nov 2010, 22:24

Macboy schreef:Ik moest echt hard lachen om het stukje dat door Maurice is gequote. Het probleem bij dit soort stukjes is dat mensen echt gaan denken dat het afkomstig is van het parket. Het had wel een stukje uit het partijprogramma van de PVV kunnen zijn. Het zit vol met onzin argumenten en drogredenen en getuigt van een totaal gebrek aan enige strafrechtelijke kennis. Ik weet niet wie het geschreven heeft, maar van het parket is het zeker niet afkomstig. Een stukje quoten zonder link is sowieso niet handig natuurlijk Maurice.

En als het wel van het parket afkomstig blijkt te zijn (en dan bedoel ik niet van een of andere stagiair) dan denk ik dat we dus echt in een bananenrepubliek leven ...

Overigens ben ik uiteraard altijd bereid om mijn standpunt te motiveren door die tekst te ontleden, maar even geen tijd voor. Hoor wel als daar behoefte aan is.

Uit bovenstaande commentaar proef ik enige twijfel ?

Ik moet zeggen dat het stuk over Corstens van mijn hand had kunnen zijn :mrgreen: dat valt enige pagina`s terug te checken........

Ik ben evenzeer benieuwd naar de bron.......................eigenlijk vind ik het wel een leuk stuk........

EG

Bericht door EG » 08 nov 2010, 22:32

Robin schreef:Ik heb blijkbaar 'n gevoelige snaar geraakt. :lol:

Ik ben ook niet zo pro USA/Israel als vroeger en zie hun fouten wel in.

Maar we moeten echt er voor waken dat een corrupt islamitisch land als Turkije waar ze 't met de mensenrechten inderdaad niet zo nauw nemen, toch al zoveel inspraak in het NEDERLANDS asielbeleid heeft. Dat kan écht niet.
Hier zit het echte probleem:

http://binnenland.nieuws.nl/617494/wild ... _in_israel" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoals eerder gezegd, ga maar lekker verder slapen.

Trouwens, Israel is een van de aller grootste mensenschendende landen die er ooit op deze aarde hebben bestaan. En Wilders is helemaal verliefd op dat land. Dat land is een Joodse corrupte land, waarom spreek je je daar niet over uit?

Dit noem ik dus hypocrisie, zoals die eigenlijk in het dikke Van Dale hoort te zijn.

DIT is het probleem Robin, niet dat gezemel wat de rest verteld. Wilders doet precies de dingen die jullie allemaal hypocriet vinden, maar op de een of andere manier word dat niet gezien. Vreemd.

NOEM MIJ EEN REDEN waarom het voor Nederland goed zou zijn dat die knakker in Israel een toespraak gaat houden. Of is dit bewust gedaan? Waarom zit die man in Israel olie op het vuur te gooien terwijl de hele FOKKING wereld een oplossing voor het conflict probeert te bedenken?

Oh ja, het zal mij een worst wezen of Wilders naar Israel gaat of niet, sterker nog het zal mij een worst wezen als ie dat met belastinggeld doet. Maar ga dan niet "links" hypocriet noemen in een adem met deze blonde kneus. Want daar ga je al dik in de fout.
Laatst gewijzigd door EG op 08 nov 2010, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 08 nov 2010, 22:35

EG, zo veel mensenrechten schendt het land niet, althans geen lokaal-nationale rechten, het heeft namelijk geen grondwet :bag: .

GTRene

Bericht door GTRene » 08 nov 2010, 22:38

:please:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 08 nov 2010, 22:47

EG, ik vind beide verwerpelijk, lees maar.

Maar jij blijft als 'n kip zonder kop je corrupte óók mensenrechten schendende islamitische 'vaderland' tot sintjuttemis verdedigen. En zo ken ik er wel meer. Vermoeiend.

Dát land, Turkije, hoort niks maar dan ook helemaal niks in de melk te brokkelen te hebben in het NL asielbeleid.

En ik slaap best , dank u, maar je moet beide dingen in 't juiste perspectief zetten en dat doe jij niet.

Jij verdedigt Turkije zó dat ik bijna denk dat je beter dáár weer naartoe kan emigreren, wat zoek je hier nog , als je je zo opwindt? What's the fuzz?

Je ziet de splinter in iemand anders oog, terwijl je je niet bewust bent van de balk in je eigen oog.

Turken etc die dit soort verhalen als wat jij en Metin tegen mij ophangen, geven mij geen goed gevoel over de 'rest' van jullie bevolking, dus je maakt 't er alleen maar erger op, voor MIJ.
Relax 'n beetje ofzo ipv in de slachtofferrol te blijven zitten.

Cheers
Robin

GTRene

Bericht door GTRene » 08 nov 2010, 22:50

Amen to that :angel:

ik ga naar men nest :goodnight:

Robin

Bericht door Robin » 08 nov 2010, 23:01

En JA in Nederland is 'n hoop werk aan de winkel en neen ik ben verre van trots op ons systeem, verre van en ook echt trots op Nederland an sich....ook niet nu Wilders dusdanig veel power krijgt, laat dat duidelijk zijn!

Waarschijnlijk dat ik daardoor dat 'übertrots-zijn-op-'je-vaderland' (in dit geval 'n land die bijna lichtjaren achterloopt op Nederland bij wijze van!) dus erg vermoeiend vind...en niet helemaal kan snappen, ivm corruptie, schending mensenrechten en het systyeem daar....sorry hoor.

Welterusten. :goodnight:

Hielke

Bericht door Hielke » 08 nov 2010, 23:05

Ik blijf nog even hangen :P

EG, als Wilders de Koran gelijk stelt aan een fascistoïde oorlogszuchtige ideologie, dan is het toch vrij logisch dat hij het opneemt voor het land dat de ontvanger van die islamitische haatzaaierij is. In Wilders' optiek is Israel als enige demokratie in het midden oosten de eerste en belangrijkste buffer tegen de oprukkende islamisering in de rest van het vrije westen. Zijn optredens in Israel zijn niet meer dan het logische gevolg van zijn visie. Daar kun je hem onmogelijk op aanvallen.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 08 nov 2010, 23:10

Ik proef eerlijk gezegd niet dat EG commentaar heeft op Nederland het hoe het hier gaat. Volgens mij is zijn commentaar toch puur gericht op het feit, dat Wilders daar op uitnodiging van een ultranationalistische zionist een praatje gaat houden dat alleen olie op het vuur gooien zal? En wellicht had hij net zo'n commentaar gehad op Wilders als hij naar Turkije was geweest om op uitnodiging van een ultranationalist daar een anti-koerdisch praatje te gaan houden.

Volgens mij zijn jullie het meer met elkaar eens dan je denkt, alleen hebben jullie moeite met een beetje brotherly love. Hét nederlandse probleem, Metin zei het eerder al. :roflol:

@Hielke - je stelling dat je een politicus niet op zijn daden kunt aanvallen als die voortomen uit zijn visie is de grootste onzin, lees eens wat je schrijft?! Beetje doorredeneren op die manier en je kunt Adolf ook niets kwalijk nemen... :bag: ...of die Turk met een balk in zijn oog (van Robin).
Laatst gewijzigd door Ravin ///M op 08 nov 2010, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom

Bericht door Tom » 08 nov 2010, 23:14

+1 met Robin en Michel...
En sorry Metin maar ik snap ook niet helemaal hoe je van integratie kan spreken als je moeder na 30 jaar hier te wonen nog geen Nederlands praat. Wat is integratie dan, dat ze bij de supermarkt kan afrekenen in euro's ipv turkse lira? In mijn ogen is integreren het kunnen spreken van de taal en jezelf aanpassen aan de normen en waarden in dat land (waarbij je je eigen gewoontes echt niet over boord hoeft te zetten zolang dat niet 'botst') zodat je kunt meedraaien in onze maatschappij. Ik ben een ramp in vreemde talen maar als ik ooit zou emigreren zou ik mezelf daar toch overheen moeten zetten en in de boeken moeten.

Hielke

Bericht door Hielke » 09 nov 2010, 00:27

@Ravin,

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik van mening ben dat je iemand niet op de daden kunt aanvallen die uit zijn visie voortkomen? Mijn vraag is rethorisch. Natuurlijk kun je dat. Nagenoeg alle daden van grote historische figuren komen uit een visie voort. Hoe bekrompen of stupide die visies soms ok zijn.

In het geval van Wilders zeg ik alleen dat zijn verdediging van Israel een logisch gevolg van zijn visie op de Koran en de huidige islamitische wereld is. Een visie die ik met hem deel.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 09 nov 2010, 00:51

Hielke schreef:Zijn optredens in Israel zijn niet meer dan het logische gevolg van zijn visie. Daar kun je hem onmogelijk op aanvallen.
Ik zie het retorische hier niet in. Dat hij israel verdedigt is prima, maar zijn gezien zijn functie nu is zijn bezoek en zijn optreden daar niet okee.

En wat dat laatste aangaat ben ik zeker kritisch over dat wat er in de islamitische wereld gebeurt, maar dat zegt niet dat je daarbij israel moet omarmen. Wat dat land doet is minstens zo schandelijk, zo niet schandelijker; zij hebben het westerse licht gezien en propageren een beschaafd land te zijn, maar hun misdaden tegen de mensheid passen beter in de middeleeuwen.

EG

Bericht door EG » 09 nov 2010, 01:12

Robin schreef:EG, ik vind beide verwerpelijk, lees maar.

Maar jij blijft als 'n kip zonder kop je corrupte óók mensenrechten schendende islamitische 'vaderland' tot sintjuttemis verdedigen. En zo ken ik er wel meer. Vermoeiend.

Dát land, Turkije, hoort niks maar dan ook helemaal niks in de melk te brokkelen te hebben in het NL asielbeleid.

En ik slaap best , dank u, maar je moet beide dingen in 't juiste perspectief zetten en dat doe jij niet.

Jij verdedigt Turkije zó dat ik bijna denk dat je beter dáár weer naartoe kan emigreren, wat zoek je hier nog , als je je zo opwindt? What's the fuzz?

Je ziet de splinter in iemand anders oog, terwijl je je niet bewust bent van de balk in je eigen oog.

Turken etc die dit soort verhalen als wat jij en Metin tegen mij ophangen, geven mij geen goed gevoel over de 'rest' van jullie bevolking, dus je maakt 't er alleen maar erger op, voor MIJ.
Relax 'n beetje ofzo ipv in de slachtofferrol te blijven zitten.

Cheers
Robin
Robin je gehele eerste post is al een dikke fail en zo kortzichtig als het maar kan. WAAR zie jij dat ik "mijn vaderland" tot Sint Juttemis verdedig? Nergens. Jij hebt dat beeld gekregen alleen maar omdat je flink wat tegengas krijgt van mij.

Ik heb nergens goedgepraat dat Turkije zich bemoeit met het asielbeleid hiero.

En daarna Israel hoort zeer zeker absoluut 200% niks melk te brokkelen hiero, EN DAT HEBBEN ZE NU WEL. Want ZIJ roepen de meneer die deze kabinet gedoogd op om daar een lezing te houden. Nou is dat normaal geen probleem, maar nu gaat het erom dat deze meneer iets wilt wat NIEMAND van de internationale gemeenschap wilt. Maar nee dat zie je nog steeds niet.

Zie jij het al voor je? Albayrak die word opgeroepen door de Grijze Wolven, in Turkije om een lezing te houden dat alle Koerden naar Koerdisch Irak mogen? Dan zou de Tweede Kamer, Nederland en de hele wereld te klein zijn, en zou de Driving-fun.com servers een total meltdown hebben.

Het is precies exact hetzelfde, maar iets zegt me dat als geval twee zou gebeuren dat er hier meer geschuimbekt zou worden dan wat nu met Wilders gebeurt. Oprotten met die vent, een corrupt Joods regime hoort zich op geen enkel land met Nederland te bemoeien, MIJN land.

Ik ga dit herhalen, vergeet niet dat hij oproept om een volk te verdrijven, en niet dingen zoals Israel is van de Joden bla bla, echt gewoon letterlijk weg met die Palestijnen. Je weet dondersgoed dat dat geen goede oplossing is. Hij is ook voor de zeer omstreden bouw van nederzettingen in bezette gebieden. En dat vind ik (en de rest van de wereld) geen constructieve oplossing voor dit probleem.

Nederlanders die zo een verhaal ophangen van Wilders, zonder na te denken hoe het echt in elkaar zit, dat geeft mij dan weer geen goed gevoel over "jullie volk". Als je goed nadenkt is dit een hele domme zin, en ja ik heb hem expres zo neergetikt want ik denk absoluut niet zo. Want ik heb geen last van kortzichtigheid. En ja daar heb je zeker last van, vooral dat laatste stuk bewijst dat weer eens.

Robin

Bericht door Robin » 09 nov 2010, 08:17

Oh , dus mijn post is 'n dikke fail en jij weet 't allemaal beter?

Ik had niks anders verwacht in die betweterige schreeuwcultuur van jullie dus ik hecht er geen waarde aan.

Palestina is 't zo ongeveer meest kansloze land wat er is en wel eens van de PLO en Yasser Arafat gehoord? Hoe kun je Palestina dán nog zo blijven verdedigen?

Nog even iets voor de zoveelste keer: Een corrupt islamitisch land als Turkije waar de nogal makkelijk met mensenrechten wordt omgesprongen moet zich niet met het Nederlands asielbeleid bemoeien. zo'n agressieve en achterlijke regering moet eieren voor z'n geld kiezen(net als Palestina en sterker, als ik jood was was ik allang vertrokken uit die buurt)

Maar DAAR hoor ik jou , EG dus nét niet over.

Selectieve verontwaardiging ben jij steengoed in(je bent 'n zwart-wit denker: USA Wilders Isreal fout- Wij(midden oosten cultuur) goed)
en da's typerend voor de hypocriete linkse übermensch die 't altijd beter wist totdat ie zag wat er van de maatschappij is geworden....dan gaan ze ja-maaren en schreeuwen:Fascist, Hitler etc.

En deze ken je wel:
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jso ... tihit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan ben je er toch klaar mee met iedereen die Wilders met Hitler vergelijkt?

Snipe

Bericht door Snipe » 09 nov 2010, 08:34

EG schreef:En daarna Israel hoort zeer zeker absoluut 200% niks melk te brokkelen hiero, EN DAT HEBBEN ZE NU WEL. Want ZIJ roepen de meneer die deze kabinet gedoogd op om daar een lezing te houden. Nou is dat normaal geen probleem, maar nu gaat het erom dat deze meneer iets wilt wat NIEMAND van de internationale gemeenschap wilt. Maar nee dat zie je nog steeds niet.

Zie jij het al voor je? Albayrak die word opgeroepen door de Grijze Wolven, in Turkije om een lezing te houden dat alle Koerden naar Koerdisch Irak mogen? Dan zou de Tweede Kamer, Nederland en de hele wereld te klein zijn, en zou de Driving-fun.com servers een total meltdown hebben.
Natuurlijk is het huis te klein als Albayrak wordt 'opgeroepen door de Grijze Wolven'. Maar dat is ook zo als Wilders 'opgeroepen' wordt. Er ligt namelijk een nuanceverschil tussen 'uitnodigen' en 'oproepen' en voor zover ik weet is Wilders uitgenodigd (en heeft hij zelfstandig besloten om op die uitnodiging in te gaan).

Verder mag Wilders natuurlijk denken wat hij denkt en vinden wat hij vindt, ook al is de internationale gemeenschap een andere mening toegedaan.
Zelfs als dat zijn idiote en verwerpelijke ideeën zijn over de toestand in Israël. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat er veel weldenkende mensen zijn die het de beste oplossing vinden om de Palestijnen de Sinaï in te drijven.

Robin

Bericht door Robin » 09 nov 2010, 08:41

^Snipe, OK.

Mijn 2 dingen:Israel/Wilders en de Turkse bemoeizucht met NL asielbeleid.

Ik vind beide dingen verontrustend, netjes gezegd.

Maar dan komt er 'n hypocriet figuur die gaat mij persoonlijk aanvallen op kortzichtigheid etc etc.

Mag ik niks meer zeggen over Turkije? Ik zeg ook vaak wat over Frankrijk.

Maar ook over China, Cuba, Rusland, USA, Venezuela, Iran.

DAT mag ik en die landen incl Turkije hebben veel gemeen met elkaar. Jammergenoeg

Robin

Bericht door Robin » 09 nov 2010, 08:44

Ergo, door de posts van EG en Metin denk ik er sterk over om de volgende keer wél Wilders te stemmen bij wijze van.

Nou dan hebben jullie wat bereikt , heren, applaus...

Snipe

Bericht door Snipe » 09 nov 2010, 08:49

Robin schreef:Ik zeg ook vaak wat over Frankrijk.
Ik zou niet weten wat je over dat land moest zeggen, behalve dat de bikini's er klein zijn, de stranden warm en de vrouwen er naar knoflook ruiken.

Over ieder land is wel een mening te hebben. Iran, Irak, Cuba, Marokko, Turkije, Israël, Amerika, Nederland. Vermoedelijk liggen ze alleen niet wakker van wat jij en ik erover zeggen.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 nov 2010, 08:54

Bolkestein waarschuwt voor sharia Van onze verslaggevers
DEN HAAG - VVD-prominent Frits Bolkestein waarschuwt voor het ontstaan van plekken in Nederland waar de islamitische wetgeving sharia geldt.

Bolkestein Foto: Rias Immink
De volgens hem kwalitatief ontluisterend slechte islamitische scholen zorgen ervoor dat moslims verder van de Nederlandse maatschappij af komen te staan. "Ik ben bang voor een etnische apartheid", zei Bolkestein gisteren in Den Haag, tijdens een diner ter gelegenheid van Duits-Nederlandse betrekkingen. "Ik vrees dat we niet-territoriale plekken krijgen waar alleen de sharia geldt."

De VVD-prominent waarschuwt tegen islamitische scholen. "Waar jongens en meisjes worden gescheiden, waar de Holocaust niet wordt gedoceerd, waar antisemitisme niet wordt bestreden en waar het lesmateriaal ingaat tegen emancipatie van de vrouw."
Bron: Telegaaf

Michel P

Bericht door Michel P » 09 nov 2010, 08:58

Michel P schreef:
Bolkestein waarschuwt voor sharia Van onze verslaggevers
DEN HAAG - VVD-prominent Frits Bolkestein waarschuwt voor het ontstaan van plekken in Nederland waar de islamitische wetgeving sharia geldt.

Bolkestein Foto: Rias Immink
De volgens hem kwalitatief ontluisterend slechte islamitische scholen zorgen ervoor dat moslims verder van de Nederlandse maatschappij af komen te staan. "Ik ben bang voor een etnische apartheid", zei Bolkestein gisteren in Den Haag, tijdens een diner ter gelegenheid van Duits-Nederlandse betrekkingen. "Ik vrees dat we niet-territoriale plekken krijgen waar alleen de sharia geldt."

De VVD-prominent waarschuwt tegen islamitische scholen. "Waar jongens en meisjes worden gescheiden, waar de Holocaust niet wordt gedoceerd, waar antisemitisme niet wordt bestreden en waar het lesmateriaal ingaat tegen emancipatie van de vrouw."
Bron: Telegaaf
Het failiet van de vrijheid van onderwijs. Want op joodse en biblebeld christelijke scholen worden de kids natuurlijk net zo goed geindoctrineerd...... en dat is toch het vergiftigen van een kindergeest......... ofwel hef a het bijzonder onderwijs op, en ga zoals bijvoorbeeld in Frankrijk alleen onderwijs aanbieden middels openbare scholen. Verbied alle uiterlijke verwijzingen naar welk geloof dan ook binnen de scholen, een school uniform zou het beste zijn, dat staalt gelijkheid uit.

Michel

Snipe

Bericht door Snipe » 09 nov 2010, 09:08

Die kritiek van Bolkestein zou terecht kunnen zijn, maar het artikel roept ook wat vragen bij me op. Uit het korte berichtje haal ik alleen niet waar Bolkestein die wijsheid vandaan heeft. Baseert hij zich op onderzoek, heeft hij zelf onderzoek gedaan of heeft hij gewoon wat in de krant gelezen? De islamitische scholen worden eruitgepikt, maar hoe presteren die ten opzichte van andere scholen? Was het een losse flodder van hem of zei hij het in een uitgebreidere context? Daar ben ik dan weer benieuwd naar.

Robin

Bericht door Robin » 09 nov 2010, 09:13

Ik las:
Bolkestein waarschuwt voor sharia van onze verslaggevers
En ik weet dat de media vaak links is, maar dit had ik niet verwacht. :D

Plaats reactie