Zo, na lang mee-lezen op het forum toch maar eens besloten om me ook aan te melden.
Ik ben dus Thomas, op dit moment ben ik 23 en alles wat met auto's te maken heeft, heeft mijn intresse.
Op m'n 19e kocht ik m'n eerste auto. Dat was een Toyota Starlet 1.0 DL uit 1989. Echt een top auto om een beetje mee te leren sturen. Anderhalf jaar onwijs veel lol mee gehad. Je krijgt gekke koppen op de autobahn als je met 160km/h langs komt tuffen:P.
Maar na een tijdje werd het toch tijd voor een beetje 'meer' auto. Mijn droombak was altijd al een E30, dus na enig speurwerk ging ik naar Elspeet om een E30 318i type 2 te halen. Ik voelde me koning op de weg met m'n eigen Beemer. Totdat een collega met een E30 325iX type 1 kwam aanzetten. Bah wat voelde die 318i traag. En de staat was ook niet om over naar huis te schrijven.
Dus..... Op zoek naar een 325i! Na een paar weken rondspeuren vond ik er een in Dronten. Jawel een Type 1 uit 1988 met maar 170000 kilometers op de teller. En ook nog voor een leuke prijs.
Tja het is dan wel geen M-Power wagen, maar die 6 cilinder op z'n staart trappen is verslavend!
Nou meer weet ik zo gauw even niet meer te verzinnen. Maar als er vragen zijn dan merk ik het wel.
Thomas stelt zich even voor.
- Thomas 325i
-
Re: Thomas stelt zich even voor.
Welkom! BMW's hebben we hier niet zoveel, dus die zijn altijd welkom!
- RJay
Precies, we stoppen niet tot iedereen op het forum een bmw /gehad/ heeft.
Welkom op DF
also: Haarlem? Waar in Haarlem?
Je bent precies 2 weken te laat voor de velserbroek meeting, lol.
Welkom op DF

also: Haarlem? Waar in Haarlem?
Je bent precies 2 weken te laat voor de velserbroek meeting, lol.
- Thomas 325i
Achter het station. Vlakbij het centrum. Maar ik kan voorlopig even niet rijden:S. Lekke koppakking:S.
- Ravin ///M
Welkom!
Stond die 325 op MP met BBSjes geadverteerd, een zwarte, die al niet meer op de auto zaten? Mooie auto dan.
Stond die 325 op MP met BBSjes geadverteerd, een zwarte, die al niet meer op de auto zaten? Mooie auto dan.
- Thomas 325i
Nee dat was m niet. Wel van MP gehaald. Hij is Delphin Grey en stond op 15" BBS. Maar dat zijn nu de winter/groene hel/reserve wielen. Hij staat nu op 17" imitatie Alpina's.