Zojuist even bij de spuiter langsgeweest, omdat de auto morgen klaar zou zijn. Nou was dat een richtlijn, maar had niks gehoord en ben dus maar even gaan kijken.
Getuige onderstaande foto's is het wel te raden wat ik morgen vooral niet op ga halen.. Geduld is een schone zaak, en denk dat ik de 12e @ Nordschleife ook maar laat vallen.
Nog niet definitief, maar dat voorkomt wel een hoop gestress en heb nog 3 rondes over op een verdwaalde ringkaart dus met een beetje geluk is er in 2010 nog een ringdoop voor de M3.
De jongen die er aan bezig is doet zowel het voorbewerken, gronden en aflakken, dat vind ik wel prettig.
Even met de beste jongen staan kletsen, hij vondt het allemaal maar wat gaaf en was haast zo enthousiast als ik. Kijk, daar hou ik van!
Het was ook wel af te zien aan zijn huidige werk, lastige plekken netjes kaalgestraald, goed geplamuurd, kleine deukjes weggewerkt.
De linkerkant was al klaar qua schuren, beetje overheen gevoeld en dat was echt super geschuurd.
Het lijkt er al met al op dat het een erg strakke auto gaat worden, en dat is me best wat extra tijd waard