GOLF R GESTOLEN!!!!! 68-KNZ-8
-
Re: GOLF R GESTOLEN!!!!! 68-KNZ-8
Had je vannacht al melding gemaakt bij de politie?
Hier in Wateringse Veld reed even rond half 3 een auto met een rondgang door onze buurt, even later verschillende politiewagens die de wijk hier aan het uitpluizen waren.
Aan de Laan van Wateringse Veld staan veel gebouwen met parkeerkelders waar ook wel eens gestolen voertuigen zijn aangetroffen. Laatste keer ging het om een Infinity die netjes met een hoes zonder kentekenplaten stond geparkeerd.
Hier in Wateringse Veld reed even rond half 3 een auto met een rondgang door onze buurt, even later verschillende politiewagens die de wijk hier aan het uitpluizen waren.
Aan de Laan van Wateringse Veld staan veel gebouwen met parkeerkelders waar ook wel eens gestolen voertuigen zijn aangetroffen. Laatste keer ging het om een Infinity die netjes met een hoes zonder kentekenplaten stond geparkeerd.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Nou dat kan best.. hij is tussen 1 en 3,30uur gestolen vannacht.. na inbraak in huis waar wij met onze kersverse dochter van 4 weken lagen te slapen, ik kan je vertellen dat is geen fijn gevoel wat hier is gebeurd vannacht!
Die ellende ook nog een keer wat je allemaal krijgt, pinnenpassen en creditcards weg, samen met de laptop..
Gewoon kut dit!
Die ellende ook nog een keer wat je allemaal krijgt, pinnenpassen en creditcards weg, samen met de laptop..
Gewoon kut dit!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Erg klote Hans!! Iets anders valt er niet op te zeggen.
Laten we hopen dat ze de hufters kunnen pakken!
Laten we hopen dat ze de hufters kunnen pakken!
-
OnlineMartijn_bmw
idd zwaar kut! succes met de afhandeling
auto weg lijkt me nog tot daar aan toe maar als ze in je huis zijn geweest is helemaal een kut gevoel :twisted:

auto weg lijkt me nog tot daar aan toe maar als ze in je huis zijn geweest is helemaal een kut gevoel :twisted:
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat is idd een heel stuk minder! Dan is een auto maar een auto.Hans R schreef:Nou dat kan best.. hij is tussen 1 en 3,30uur gestolen vannacht.. na inbraak in huis waar wij met onze kersverse dochter van 4 weken lagen te slapen, ik kan je vertellen dat is geen fijn gevoel wat hier is gebeurd vannacht!
Gewoon kut dit!
Heb je wat gehoord of merkte je het bij het (vroege) opstaan?
-
Mijn god Hans, klootzakken lopen dus gewoon door je huis terwijl je ligt te slapen.
Wanneer had je het gemerkt?
...omdat ik blijkbaar onterecht weer denk dat zoiets mij niet zal overkomen, gaat de deelbeveiliging maar weer aan als we boven liggen te slapen.
Niet normaal wat je moet doen om normaal te kunnen leven.
Wanneer had je het gemerkt?
...omdat ik blijkbaar onterecht weer denk dat zoiets mij niet zal overkomen, gaat de deelbeveiliging maar weer aan als we boven liggen te slapen.
Niet normaal wat je moet doen om normaal te kunnen leven.
- GTRene
zow...nog meer kwijt dus dan de auto en ze zijn binnen geweestHans R schreef:Nou dat kan best.. hij is tussen 1 en 3,30uur gestolen vannacht.. na inbraak in huis waar wij met onze kersverse dochter van 4 weken lagen te slapen, ik kan je vertellen dat is geen fijn gevoel wat hier is gebeurd vannacht!
Gewoon kut dit!

(mij ook ooit een keer gebeurd, 2 dieven in men huis terwijl ik in bed lag, 1 kwam naar boven

maja...het klotene is minimaal een jaar lang nog bij elk verdacht geluid rechtop in bed en vaak toch er uit ff chekke...

-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Dit zijn de mindere berichten, succes met de afhandeling.
-
Gewoon zwaar verrot....hiervoor moeten ze de doodstraf voor her-invoeren....
- Erik dB
Hmm, ik werd om 3:30 vandaag wakker omdat iemand aan mijn deur stond te morrelen. Bleek een of andere dronken student te zijn die op de verkeerde verdieping uit de lift was gestapt en zich de pleuris schrok toen ik de deur open deed met de vraag of ik ergens mee kon helpen.
Ik zat vanochtend nog wat na te vloeken ivm slechte nachtrust, maar jouw verhaal lezende moet ik me maar stil houden
Ik zat vanochtend nog wat na te vloeken ivm slechte nachtrust, maar jouw verhaal lezende moet ik me maar stil houden

- Erik dB
Dat lijkt me wat overdreven....Marc RS4 schreef:Gewoon zwaar verrot....hiervoor moeten ze de doodstraf voor her-invoeren....
-
Hmmm, dat verandert de zaak behoorlijk. Een gestolen auto is klote, maar niet meer dan dat. Blik is vervangbaar en mits goed verzekerd valt het achteraf allemaal mee.
Als ze in jou huis geweest zijn zal je daar een heel ander gevoel aan over houden, zeker met je nieuwe gezinssamenstelling.
Als ze in jou huis geweest zijn zal je daar een heel ander gevoel aan over houden, zeker met je nieuwe gezinssamenstelling.
- WJ
Bij mijn ouders hadden ze ook in huis ingebroken, daar kwamen ze gelukkig niet ver genoeg doordat een tussendeur op slot zat. Zelfde verhaal twee huizen verder...maar drie huizen verder hadden ze meer geluk. (in dezelfde nacht!!)
Komt volgens de politie steeds vaker voor dat ze inbreken in huizen voor de auto sleutels. Meestal laten ze alles gewoon liggen en staan, zelfs laptops, alleen zsm in en eruit voor die autosleutels.
Dus ramen en deuren zijn bij de hele fam weer eens extra aangepakt. hehe
Komt volgens de politie steeds vaker voor dat ze inbreken in huizen voor de auto sleutels. Meestal laten ze alles gewoon liggen en staan, zelfs laptops, alleen zsm in en eruit voor die autosleutels.

Dus ramen en deuren zijn bij de hele fam weer eens extra aangepakt. hehe
- Robertdj
Dat is wel zwaar klote
Ze hebben laatst ook bij m'n zus ingebroken, slaapkamerraam stond op een kier, die hebben ze naar binnen geduwd op het bed. Gelukkig was ze niet thuis. Het doel was de laptop in de woonkamer, schijnt dat inbrekers momenteel vooral mikken op laptops.

Ze hebben laatst ook bij m'n zus ingebroken, slaapkamerraam stond op een kier, die hebben ze naar binnen geduwd op het bed. Gelukkig was ze niet thuis. Het doel was de laptop in de woonkamer, schijnt dat inbrekers momenteel vooral mikken op laptops.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Ergste is idd dat ze je huis binnen komen en zo'n debiel de slaapkamer binnen komt van je dochtertje terwijl je slaapt. Dat stuk blik zou me gestolen mogen worden maar van mijn dochter moeten ze afblijven.
-
Erik dB schreef:Dat lijkt me wat overdreven....Marc RS4 schreef:Gewoon zwaar verrot....hiervoor moeten ze de doodstraf voor her-invoeren....
T zou wel lekker afschrikken...
-
Klote man!
Ik zal mijn ogen goed openhouden... Ben alleen bang dat hij nu al in het buitenland zit..
Ik zal mijn ogen goed openhouden... Ben alleen bang dat hij nu al in het buitenland zit..
-
Sterkte Hans! Auto kom je wel overheen, de rest is heel vervelend. Sterkte.
- RutgerK
Dat is wel k#t zeg! Hoorde je wat gezien de tijdstippen die je aangeeft dat de auto is gejat?
Ik stond rond 16.45u te tanken bij de Texaco langs de A12 toen ik een politiebusje langs zag rijden met daar direct achter een blauwe R20 vierdeurs! TE onwaarschijnlijk natuurlijk. Zo zie je de R20 nauwelijks en zo zie je nog dezelfde dag exact zo'n zelfde rijden.
Ik stond rond 16.45u te tanken bij de Texaco langs de A12 toen ik een politiebusje langs zag rijden met daar direct achter een blauwe R20 vierdeurs! TE onwaarschijnlijk natuurlijk. Zo zie je de R20 nauwelijks en zo zie je nog dezelfde dag exact zo'n zelfde rijden.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 08 nov 2010, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- RJay
Bah, mooi balen.
Succes met het terugvinden
Succes met het terugvinden

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
RutgerK schreef:Dat is wel k#t zeg! Hoorde je wat gezien de tijdstippen die je aangeeft dat de auto is gejat?
kenteken gezien?
- Paskal
- Auto: meerdere
Klote zeg.... Erg vervelend van die auto, maar dat komt wel weer goed. Feit dat ze in je huis zijn geweest terwijl je daar lekker lag te slapen lijkt me echt een klote gevoel.
Heb in dat soort ongein geen zin meer (heb het ook een keer gehad) en daarom ook alarm in huis beneden altijd aan staan als wij boven in bed liggen. Nee, ik zie geen spoken, maar geeft ons wel een prettiger gevoel.
Heb in dat soort ongein geen zin meer (heb het ook een keer gehad) en daarom ook alarm in huis beneden altijd aan staan als wij boven in bed liggen. Nee, ik zie geen spoken, maar geeft ons wel een prettiger gevoel.
-
Hans, sterkte!!!! 

-
Sterkte....
En een auto is vervangbaar gelukkig.
En een auto is vervangbaar gelukkig.
- Fernando
Dit is verdomd zuur. Maar ergste van alles is dat ze in je eigen huis zijn geweest, heb het zelf meegemaakt in m'n ouderlijke huis en ik heb er toen wel een paar maanden last van gehad. hopen dat je hem terug krijgt hans....