Vroeger op slicks en dus eerder de warmte in de banden.Marco R. schreef:1 seconde op het hele overige veld komt niet alleen uit de opdrogende omstandigheden van gister denk ik.
En? :twisted:Marco R. schreef:Dan hadden zij ook wel wat meer vooraan moeten staan. Vooralsnog geloof ik dat Hulk nu 'best of the rest' is. De race zal vertellen wie er goed heeft gegokt.
Bij de races ver van huis wel ja. Maartoch, als zelfs ik het kan zien op de tv, moet hij het helemaal kunnen zien met al zijn apparatuur bij de hand.Arthur schreef:Olaf zit tegenwoordig in de studio in NL toch?
Mijn mening over Alonso was wel duidelijk geloof ik.Wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel wacht nog altijd op de felicitaties van Fernando Alonso. Dat onthulde de Duitser vandaag in zijn geboorteplaats Heppenheim, waar ongeveer 10.000 fans de coureur van Red Bull huldigde.
De 23-jarige Vettel veroverde vorige week in de slotrace in Abu Dhabi de wereldtitel in de koningsklasse. Hij passeerde door zijn overwinning in de laatste grand prix de Spanjaard Alonso in het klassement. De coureur van Ferrari eindigde slechts als zevende en droop teleurgesteld af. ,,Hij heeft me nog steeds niet gefeliciteerd'', zei Vettel.
,,Ik hoop de hele tijd dat ik niet ontwaak uit deze droom'', zei Vettel verder tijdens de massale huldiging. ,,Het is onwerkelijk. Mijn gezicht stond op de voorpagina van alle Duitse kranten, terwijl ik toch maar een gewone jongen ben.''
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten