MarcelT

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
MarcelT

MarcelT

Bericht door MarcelT » 07 nov 2010, 21:58

Na inmiddels enkele jaren te hebben meegelezen hier heb ik me dan toch maar eens aangemeld, en zal ik me bij deze even kort voorstellen.

Ik ben dus Marcel, 28 jaar, ik woon in Zuid-Limburg en (jawel!) ben redelijk gek van auto's en autosport.
Nu zo'n 10 jaar geleden heb ik m'n rijbewijs gehaald, en 6 jaar geleden mijn 106 Rallye. Tot juli dit jaar was dat mijn dagelijkse auto, voor woon-werk en woon-circuit verkeer. Heerlijke auto, waar ik altijd heel veel plezier mee heb gehad, maar doordat er inmiddels ook een kuipstoel en rolkooi in zit werd dat voor woon-werk toch wat minder :wink: Daarom is er een Corsa bijgekomen, zodat de Rallye langzaam maar zeker ook wat meer geschikt kan worden gemaakt voor het circuit terwijl de Corsa me in alle comfort vervoert. Want afgezien van de kooi, uitlaat en wat kleinere dingen is hij nog zo goed als standaard - komende winter wordt wel eindelijk het onderstel aangepakt!

Afbeelding

Dat was dus de auto, maar naar de sport mag ik dus ook graag kijken. Ooit begonnen met formule 1 natuurlijk, maar vooral sinds ik met de Rallye makkelijk naar de circuits kon ben ik erachter dat de langeafstandsracerij eigenlijk veel mooier is! De 24 uren en 1000km van de Nürburgring, Le Mans en Spa beginnen zo langzamerhand vaste data te worden in mijn agenda, dus als ik niet op het circuit rijd dan loop ik er wel ergens naast (heh, was dat maar zo, ik ga nog altijd veel meer naar races dan circuitdagen!).

Daaruit is ook de andere hobby gerold: fotografie! Ook ooit begonnen met een geleende compact, maar inmiddels voelt het bijna raar als ik op een circuit ben zonder een paar kilo cameratas aan m'n rug. Zo probeer ik altijd de snelheid en sfeer vd races (of soms trackdays) vast te leggen. Erg goed voor m'n conditie want je loopt een eind met bepakking :wink:
Voor wie geïnteresseerd is, mijn foto's vind je op flickr of op mijn site:
http://www.otorenne.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou dat was het ongeveer, misschien tot ziens volgend jaar op een circuitdag ofzo - ik was graag 12 november naar de Ring gegaan maar daar is de Rallye nu niet zo klaar voor. In plaats daarvan dus de dag erna met de Corsa naar de Rallye (Köln-Ahrweiler) :)

ErikMartijn

Re: MarcelT

Bericht door ErikMartijn » 07 nov 2010, 22:11

Welkom! Erg leuke karretjes die Rallye's. :df:

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 08 nov 2010, 00:02

Heey Marcel, welkom!
Al naar een BMW aan het kijken? ;)

RJay

Bericht door RJay » 08 nov 2010, 12:52

Welkom op DF :mrgreen:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 08 nov 2010, 23:13

welkom!

MarcelT

Bericht door MarcelT » 09 nov 2010, 19:49

Bedankt :)

@ Jurriuit - nee, hoezo? Dan had ik me hier toch nooit aangemeld? :wink:

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 09 nov 2010, 20:12

MarcelT schreef:@ Jurriuit - nee, hoezo? Dan had ik me hier toch nooit aangemeld? :wink:
Was een strikvraag :mrgreen:

Plaats reactie