Rechtszaak Wilders

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Rechtszaak Wilders

Bericht door GTRene » 03 nov 2010, 16:45

Snipe schreef:
GTRene schreef:26.000 zijn er 26.000 die hier anders niet zouden zijn, in dat licht bezien is dat een groot aantal zie mijn voorbeelden.
Ze waren er al, alleen werd dat legaal. Er is dus niemand extra de grens over gegaan, zowel het land in als het land uit. Het was een administratieve handeling.
dat weet ik ook wel...en dus 26.000 te veel en minder ruimte voor anderen...of begrijp je me niet?
ze werden te lang door de regeltjes en slimme advocaten? aan het lijntje gehouden (mede door slap optreden regering met wat insluipers) en hoop e.d. maar normaal gesproken hoorden ze hier in de eerste plaats al niet te zijn...

ondertussen ongeveer 1 miljoen Islam/Moslim in NL...
oppassen anders is NL straks NL niet meer en wordt er langzaam meer Islam/koran zaken ingevoerd of goedgekeurd...

Macboy

Bericht door Macboy » 03 nov 2010, 17:25

Hielke schreef:Voor de rest gaat het hier verschrikkelijk goed.
Met alle respect, dat vind ik ook, maar dat vinden dus meer dan de helft van de kiezers niet hoor.
Hielke schreef:Als je daarmee bedoelt dat die gemiddelde Nederlander niet uit z'n wijk wordt weggepest, dat ie niet de keel wordt doorgesneden, dat z'n dochter en vrouw niet voor hoer worden uitgemaakt, dat ie zijn kleine winkeltje ergens in een grote stad niet voor de zoveelste keer overvallen ziet worden, dan heb je allemaal gelijk.
Als mensen denken dat de criminaliteit voor een groot deel zal worden opgelost door op Wilders te stemmen, dan vrees ik dat we nog verder van huis zijn dan ik dacht. Eigenlijk zeggen de Wilders volgelingen dus dat er tussen 1881 (invoering Wetboek van Strafrecht) en 1965 (begin van de gastarbeiders) bijna geen criminaliteit was in Nederland ? Begrijp ik het dan goed ? Dan vrees ik dat de teleurstelling nadat Wilders de boel heeft opgeschoond bij velen nog veel groter zal zijn dan ikzelf had ingeschat.

Harde aanpak vind ik belangrijk, maar laten we niet te veel gaan fantaseren !
GTRene schreef:dat bedoel ik maar, en Macboy pfff kom op zeg, overdrijven is ook een vak :wink:
je lijkt bijna alles te gedogen...26.000 mensen peanuts? duh...
stel je voor een dorp met zeg 10.000 mensen en je stopt daar die 26.000 mensen bij, is dat peanuts? of jij krijgt ineens 26.000 mensen die jou als advocaat willen en dat je morgen begint 26.000 verschillende zaken, das peanuts?
of je krijgt ze op visite...peanuts? think before you speak.
Je gaat toch niet serieus menen dat 26.000 over 15 jaar een groot probleem is als er 45.000 bruidjes/studenten/kennismigranten etc per jaar binnenkomen in de piekjaren ? Je maakt je met andere woorden druk over 26.000 man terwijl je geen probleem hebt met die 500.000 migranten ? Verder misken je dat de overheid de hoofdschuldige is. Zij hebben de uitgeprocedeerden getolereerd en niet uitgezet. Verder misken je dat een groot deel van deze mensen zijn geïntegreerd en onderdeel uitmaken van de samenleving.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 nov 2010, 17:46

Macboy schreef:[
GTRene schreef:dat bedoel ik maar, en Macboy pfff kom op zeg, overdrijven is ook een vak :wink:
je lijkt bijna alles te gedogen...26.000 mensen peanuts? duh...
stel je voor een dorp met zeg 10.000 mensen en je stopt daar die 26.000 mensen bij, is dat peanuts? of jij krijgt ineens 26.000 mensen die jou als advocaat willen en dat je morgen begint 26.000 verschillende zaken, das peanuts?
of je krijgt ze op visite...peanuts? think before you speak.
Je gaat toch niet serieus menen dat 26.000 over 15 jaar een groot probleem is als er 45.000 bruidjes/studenten/kennismigranten etc per jaar binnenkomen in de piekjaren ? Je maakt je met andere woorden druk over 26.000 man terwijl je geen probleem hebt met die 500.000 migranten ? Verder misken je dat de overheid de hoofdschuldige is. Zij hebben de uitgeprocedeerden getolereerd en niet uitgezet. Verder misken je dat een groot deel van deze mensen zijn geïntegreerd en onderdeel uitmaken van de samenleving.
als de regering z'n werk eerder goed had gedaan en niet tegen gewerkt werd door zeg infiltranten of zieleknijpers en of verkeerd gebruikmakers van de wetten, hadden die extra 26.000 helemaal niet meer hier geweest...

dus Mac lees goed 26.000 wel of niet extra...zo bedoel ik dat, hoe dan ook hadden die hier nooit moeten zijn, dus is het een plus er bij door fouten en of hoe je het ook wil noemen....als je me nu nog niet begrijpt of wilt begrijpen dan moet dat maar zo zijn.

Ik misken helemaal niet dat de overheid de schuldige is of mede schuldige...beschuldig je nu mij hiervan?

en ja dat sommige mensen daarvan al integreerden kwam door de fouten en de te tolerant zijn en te handige advocaten en de regering en dus te lang hier zijn, maar daar ging het niet om...het had niet zo hoeven zijn en dan was het 26.000 minder :wink:
en dus ruimte voor die wel een goedkeuring voor NL zouden krijgen bv.

SteV6

Bericht door SteV6 » 03 nov 2010, 17:48

Eigenlijk zou dit in het Nederland naar de Haaien draadje thuishoren, maar aangezien we het nu hier over immigratie hebben:

Het lijkt erop dat "we" tegen hetzelfde probleem gaan aanlopen als in de jaren 70. Afgelopen week in het nieuws terwijl er daarna relatief weinig aandacht voor overgebleven is.

30.000 Polen in Den Haag en 7.000 Polen in Venray. En die blijven, gaan dus niet meer terug naar Polen maar willen hier hun leven opbouwen. Dat gaat dus om cijfers uit slechts 2 plaatsen. Dan hebben we het nog niet over Rotterdam en omstreken, de Betuwe en Brabant gehad. De eerste roependen in de woestijn (wethouder in Den Haag bijvoorbeeld) signaleren nu al dat er wederom een taal- en integratieprobleem ontstaat.
Maar wat doen "we" wederom, het probleem op z'n beloop totdat het onoplosbare proporties heeft aangenomen.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 nov 2010, 17:50

goed verwoord SteV6.

Macboy

Bericht door Macboy » 05 nov 2010, 16:38

Jullie moeten niet vergeten dat er EU regels zijn. De Poolse werknemers hier zijn natuurlijk geen politieke vluchtelingen.

Feit is wel, dat iedereen die hier mag zijn, hier ook mag blijven. Maar voor iedereen die hier niet mag zijn, moet gewoon een humaan uitzettingsbeleid komen. Dat kan de overheid ook wel in goede banen leiden.

Dan heb je ook een geloofwaardig asielbeleid toch ?

Michel P

Bericht door Michel P » 05 nov 2010, 16:56

SteV6 schreef:Eigenlijk zou dit in het Nederland naar de Haaien draadje thuishoren, maar aangezien we het nu hier over immigratie hebben:

Het lijkt erop dat "we" tegen hetzelfde probleem gaan aanlopen als in de jaren 70. Afgelopen week in het nieuws terwijl er daarna relatief weinig aandacht voor overgebleven is.

30.000 Polen in Den Haag en 7.000 Polen in Venray. En die blijven, gaan dus niet meer terug naar Polen maar willen hier hun leven opbouwen. Dat gaat dus om cijfers uit slechts 2 plaatsen. Dan hebben we het nog niet over Rotterdam en omstreken, de Betuwe en Brabant gehad. De eerste roependen in de woestijn (wethouder in Den Haag bijvoorbeeld) signaleren nu al dat er wederom een taal- en integratieprobleem ontstaat.
Maar wat doen "we" wederom, het probleem op z'n beloop totdat het onoplosbare proporties heeft aangenomen.
Uiteraard, de knuffel en opvang industrie ziet nieuwe handel....... De EU moet heel snel harde eisen stellen aan arbeidsmigratie, bij voorkeur naar Zwitsers model. Geen werk en gewoon weg wezen. Eerste 10 jaar geen gebruik kunnen maken van allerlei sociale voorzienen zo ook een goede drempel opwerpen.

@macboy, wat is humaan? Wachten tot Irak naar NL maatstaven veilig is? Dan kun je wachten tot je een ons weegt....... er zijn delen van Irak die naar de maatstaven daar veilig zijn, zet ze dan daar maar naar uit!! In NL hebben ze het ook niet voor het uitzoeken waar ze komen te zitten, dat hebben ze op goed geluk geprobeerd..... Vanmiddag op BNR met Eerdtmans in peptalk een Irakees die terug ging met zijn gezin uit vrije wil!!! Was al 12 jaar hier, maar O O wat is het onveilig daar.

Al die advocaten die vele gelukzoekers (valse) hoop blijven geven zijn mede schuldig aan die stroperige procedures, het is hun brood winning dus enerzijds logisch met helemaal lekker is het niet.

Let wel, elke politieke vluchteling moet je onderdak bieden, waarbij de restrictie blijft dat als de politieke situaltie veranderd is dat met vrolijk weer retour gaat.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 05 nov 2010, 18:55

tis gewoon een zooi...

EU regels? je mag straks als land niks meer wat dat aan gaat...

ze moeten o.a, Turkije en haar onderdanen die verworven rechten ook ontnemen,
die de meeste andere landen buiten EU, ook niet krijgen.
das immers discriminatie naar andere landen :nerd:
en goed/beter voor integratie in de landen waar ze zich nestelen. :forum:

waarvan hier iets

http://www.minbuza.nl/ecer/Actueel/Nieu ... EU_Turkije" onclick="window.open(this.href);return false;

stukje uit>
Rechtbank: inburgeringsplicht in strijd met Associatierecht EU-Turkije

Nieuwsbericht | 17 augustus 2010

De verplichte inburgering van Turkse onderdanen is van invloed op de arbeidsomstandigheden en het verblijf van een Turkse werknemer in Nederland. Daarom is de verplichte inburgering in strijd met de associatieovereenkomst EU-Turkije. Dat blijkt uit uitspraken van de rechtbank Rotterdam.

Twee Turkse onderdanen waren in beroep gegaan tegen de verplichting van de gemeente Rotterdam om deel te nemen aan een inburgeringscursus. Zij waren van mening dat de inburgeringsplicht in strijd is met artikel 9 van de Associatieovereenkomst (verbod op discriminatie naar nationaliteit binnen de werkingssfeer van de overeenkomst), artikel 10 van besluit 1/80 (verbod op discriminatie naar nationaliteit van Turkse werknemers ten opzichte van werknemers uit EU-landen) en artikel 13 van besluit 1/80 (de standstill-bepaling op grond waarvan na 1980 geen extra verplichtingen mogen worden geïntroduceerd).

Metchu

Bericht door Metchu » 05 nov 2010, 20:22

Afbeelding

:mrgreen:

Herman Gast

Bericht door Herman Gast » 06 nov 2010, 12:30

Michel P schreef: wat is humaan?
Da's niet zo moeilijk hoor. :D

humaan
Uitspraak: hyˈman Bijvoeglijk naamwoord met respect voor de menselijke waardigheid. Synoniem: menselijk.

Dat lukt dus niet altijd en dat is jammer in een 'beschaafd' land als Nederland. En als je het snel leest doet het mij ook niet veel. Maar als je je er in verdiept kom je toch werkelijk mensonterende toestanden tegen.

@iedereen.
Praat eens met een asielzoeker, de meeste bijten niet hoor :hmmm:

Of ga eens verder op vakantie dan de camping in Frankrijk :jenna: Wij zijn bijna overal van harte welkom.

Michel P

Bericht door Michel P » 06 nov 2010, 12:41

Metchu schreef:Afbeelding

:mrgreen:

Wie lach je nu uit, de turken die na 30 jaar nog steeds gebrekkig NL spreken en geen verplichte inburgering hoeven te volgen, en aan de zijkant van de maatschappij staan of de EU die zich de les laat lezen door Turkije.

Michel

Metchu

Bericht door Metchu » 06 nov 2010, 13:05

die inburgeringscursus slaat op STRONT! Die mensen spreken vaak wel gewoon de taal, bovendien kan je mijn moeder niet dwingen na haar 60e nog abn te spreken... nadat ze zich 30 jaar lang de ziekte in heeft gewerkt! Dus ja, ik lach vanwege de rechten die de Turkse staat voor haar burgers heeft verworven :mrgreen:

ps mijn moeder staat met haar gebrekkige nederlands niet aan de zijkant van de maatschappij. Die fietst overal heen, gaat elke week naar haar zwemles, doet de boodschappen in de supermarkt en kan een conversatie openen en afsluiten. Die redt zich wel, om dat soort mensen een inburgeringscursus te verplichten is je reinste disrespect wat deze mensen in de jaren 70 en 80 hebben betekent voor Nederland! Ze heeft 3 kinderen op de wereld gebracht, waarvan 2 docent zijn en 1 bestuurder is bij de FNV... ga mij niet vertellen dat mijn moeder Nederlands MOET leren... Nee, die redt zich wel en de Nederlandse staat moet haar met rust laten en geen dingen opleggen... Overigens gaat dit trouwens helemaal niet op voor mijn moeder, maar om even een voorbeeld te geven in wat voor situatie die mensen zitten... En maak je maar geen zorgen, over een jaartje of 5 zitten ze in Turkije, te genieten van hun pensioen! Dus dan hebben jullie geen last meer van ze en wordt de vergrijzing in Nederland ontlast ;)

Michel P

Bericht door Michel P » 06 nov 2010, 13:20

Metin,

Ik vind persoonlijk dat ze mensen individueel moeten screenen of ze zich redden, jou moeder dus wel, maar velen niet! En Turkije heeft daar geen flikker mee te maken want ze wonen in Nederland!!!!

Omdat gastarbeiders in de jaren 60 en 70 hebben gewerkt en ZELF hebben besloten te blijven vrijwaart ze niet van meedoen in de maatschappij...... Alsof het bijzonderder is dat een gastarbeider heeft gewerkt of een arbeider heeft gewerkt.

Iedereen is toch gelijk!!

Michel

Hielke

Bericht door Hielke » 06 nov 2010, 14:14

Europa heeft op veel terreinen niets te vertellen. Vaak tegen haar zin in en vaak als bewuste keuze. Defensie, justitie, gezondheidszorg, pensioenen, ik noem maar wat terreinen. Als een aantal landen besluit dat asielbeleid ook in dat rijtje thuishoort, dan gebeurt dat.

Turkije hoort over ons asielbeleid niets te zeggen te hebben. Als wij het noodzakelijk vinden dat onze burgers in de werkzame leeftijd tot 65 of 67 jaar behoorlijk Nederlands spreken en van de alhier geldende gebruiken en gewoonten op de hoogte zijn, dan regelen we dat. Daar mag Turkije, Zimbabwe of Taiwan iets over te zeggen willen hebben, het doet er geen fluit toe. Onze melting pot functioneert in vergelijking met de Amerikaanse allerberoerdst. Als je daar nu niets aan probeert te doen ben je straks te laat. Dat weet Jan en alleman je dan in 2025 ineens haarfijn uit te leggen terwijl het nu ook wel duidelijk is.

In een ander topic wordt er door mij en een aantal anderen naar boektitels verwezen. Politiek, maatschappelijke werken meestal. Zo'n groot lezer ben ik niet maar ik heb af en toe momenten dat ik veel (bij)lees. Zo ben ik nu, eigenlijk al te laat, met 'De schijn elite van de valse munters' van PVV partij filosoof Martin Bosma bezig. Een koude en koele analyse van het ontstaan van de multiculturele samenleving. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Een must om te lezen omdat het tot nu toe geen buitenstander is gelukt om de gang van zaken binnen de PVV in kaart te brengen. Bosma is DE denker van het eerste uur binnen de PVV.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 nov 2010, 14:19

@Metin: hoe komt dat je moeder, die blijkbaar 30 was toen ze hier kwam en bruisend in het leven stond :wink: , na 30 jaar nog steeds gebrekkig NL spreekt?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 nov 2010, 14:32

Wilders mag van z'n tegenstanders geen connecties met (USA)/Israel hebben, dan is 't huis te klein.

Maar een corrupt islamitisch land waar men 't met de mensenrechten niet zo nauw neemt mag in 't Nederlands asielbeleid wel wat in de melk te brokkelen hebben, natuurlijk.

Zie hier 't hypocriete opportunisme van de linksche medemens....

Michel P

Bericht door Michel P » 06 nov 2010, 15:24

@Hielke,

Mijn pa leest op dit moment ook 'De schijn elite van de valse munters' van PVV partij filosoof Martin Bosma, en hij slaat regelmatig achterover ook hoe de oude Drees over de multicul dacht, dan de PVDA daar nu zover vanaf staat, ongelofelijk. Als die het boek uit heeft ga ik dat als niet echte lezer ook maar lezen, opent ogen. Goede gast die Bosma!

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 06 nov 2010, 15:35

Michel P schreef:dan de PVDA daar nu zover vanaf staat, ongelofelijk.
dat komt veelal door zoiets

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/art ... vdA__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ook andere partijen krijgen/hebben daar mee te maken...zeg er maar eens wat van, dat mag niet in NL en dus verliest NL als het zo doorgaat.

dit is een klein stukje daaruit, voorbeeld Enschede, maar is in vele grote steden zo
Allochtone PvdA-kandidaten verdreven bij de raadsverkiezingen veel autochtone kandidaten. Hun opmars leidde eerder tot onrust binnen de partij, maar die ziet nu geen problemen. En zwijgt vervolgens.

De verbazing was groot twee weken geleden toen veel allochtone kandidaten – met name van de Partij van de Arbeid – hoorden dat ze ondanks hun lage notering op de verkiezingslijst toch in de gemeenteraad mogen plaatsnemen. Dankzij voorkeurstemmen. Geen probleem, zegt het landelijke PvdA-bestuur. Ondertussen zijn er nauwelijks PvdA’ers die iets over dit onderwerp willen zeggen. In Enschede is hen zelfs verboden hierover met de media te praten.
daarom alleen al uit voorzorg alleen al om scary dingen te voorkomen (immers beter dan genezen) dubbele tongen/paspoorten en religie helemaal uit de politiek houden!!

GTRene

Bericht door GTRene » 06 nov 2010, 15:43

hier een overzicht van 2006....schijnbaar is van 2010 nog niet bekend, dit artikel uit maart ofzo? maar kan/zal nog hoger liggen...
De PvdA was in 2006 met 183 allochtone raadsleden veruit koploper, gevolgd door GroenLinks met 34 en het CDA met 28 allochtonen. In totaal namen vier jaar geleden 302 allochtone raadsleden zitting in de gemeenteraad. De raadsleden van Turkse afkomst met 157 leden vormden veruit de grootste groep, Marokkanen veroverden 66 zetels. De cijfers van dit jaar zijn nog niet bekend
is ook een stukje uit zelfde article wat 2 bldzijdes beslaat.

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/art ... vdA__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hielke

Bericht door Hielke » 07 nov 2010, 12:36

Op zich heb ik helemaal geen problemen met een grotere vertegenwoordiging van allochtonen in de gemeenteraden. Je zou dit kunnen uitleggen als een succesvolle integratie, dat allochtonen net zoals autochtonen ook aan ons politieke demokratische proces willen deelnemen, om vervolgens onze waarden en normen uit te dragen.

Jammergenoeg moet je in veel gevallen concluderen dat veel allochtone raadsleden door een on Nederlandse vorm van vertegenwoordiging in de raden zitting hebben genomen: clientalisme. Oftewel, als ik op jouw stem verwacht ik dat je later iets voor mij doet. Los van wat je partij, je partijprogram, je gemeente of je land van je verwachten. Veel allochtone raadsleden hebben hun persoonlijke campagnes op de bolwerken van hun allochtone clans en geloofsgroepen gericht en hebben nagenoeg zonder uitzondering hun voorkeursstemmen uit die groepen gekregen.

De PvdA zit electoraal zo sterk in de allochtone hoek dat ze zich wel twee keer gaat bedenken om die gekozen raadsleden te verzoeken de hoger geplaatsten op de lijsten voor te laten gaan.

PD power

Bericht door PD power » 07 nov 2010, 13:17

Robin schreef:Wilders mag van z'n tegenstanders geen connecties met (USA)/Israel hebben, dan is 't huis te klein.

Maar een corrupt islamitisch land waar men 't met de mensenrechten niet zo nauw neemt mag in 't Nederlands asielbeleid wel wat in de melk te brokkelen hebben, natuurlijk.

Klopt :thumbup:

Links durft de waarheid niet onder ogen te zien, laat staan aan te pakken.

Snipe

Bericht door Snipe » 07 nov 2010, 13:28

Robin schreef:Wilders mag van z'n tegenstanders geen connecties met (USA)/Israel hebben, dan is 't huis te klein.

Ik vind het allebei schandelijk. Maar goed, ik ben dan ook niet links.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 07 nov 2010, 18:08

Robin schreef:Gisteravond, vanaf 9min:30 kijken.

Riemen versus Arend Jan Boekestein, 90% met Arend Jan eens...
Bij 24:19 geroffel na de speech van Marijnissen:)
http://player.omroep.nl/?aflID=11646401" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier nog een stukje uit de BN DeStem over hetzelfde onderwerp:

De directeur van de culturele denktank Nexus schrijft in BN DeSTem dat de PVV fascistisch is. Hij geeft daar een boekje over uit en organiseert een lezing om zijn mening te etaleren. Op het eerste gezicht lijkt de redenatie van de man redelijk: Bij Hitler kregen de Joden onterecht van alles de schuld, en hij denkt nu dat de PVV onterecht de moslims van alles de schuld geeft. Graag wil ik wijzen op een aantal denkfouten in deze redenatie:

- Het Joodse volk is relatief klein, wordt al 2000 jaar lang wereldwijd vervolgd en zijn makkelijke slachtoffers.
- De moslims vormen met ongeveer 1,5 miljard een grote groep, zij worden niet vervolgd, zijn zelf zeer wendbaar en doen op grote schaal zelf aan vervolging van andersdenkenden.
- Hitler hoefde niet beschermd te worden tegen aanvallen van Joden, Geert Wilders wel tegen aanvallen van moslims.
- Hitler wilde de Joden uitroeien en viel alles aan wat met Joden te maken had.
- Geert Wilders heeft niets tegen moslims, maar wijst op de gevaren van hun geloof, de islam. Hij wil moslims niet uitroeien, hij wil alleen de invloed van de islam in het Westen beperken.
- Het Joodse geloof is niet imperialistisch en streeft niet naar bekering van andere volken. De islam is dat wel en streeft naar bekering en onderwerping van de rest van de wereld.
- Iedere fascistische partij is anti-Joods, dat is de PVV van Geert Wilders niet. Hij is een vriend van de Joden.

Bron: BN DeStem za 6-11-2010 auteur Paul van Buitenen

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 07 nov 2010, 19:40

Afbeelding

Bosma was toch ook de komiek die de kamervragen stelde over het Kinderen voor Kinderen liedje van een 15 jaar geleden? Partijfilosoof... geweldig.

Dit boek is een uiteenzetting van meningen die gepresenteerd worden als feiten, waarbij aan een groot modern westers goed compleet voorbij wordt gegaan; het empirisch denken.

EG

Bericht door EG » 07 nov 2010, 21:31

Sorry maar wat laat jij je ongelofelijk kennen hier zeg.

Zie hier 't hypocriete oppurtunisme van de rechtse medemens die Israel en de USA met hand en tand verdedigd ook al zitten ze 100% fout.

Geert Wilders heeft niet alleen connecties met Israel en de USA, Geert Wilders heeft contacten met extreemrechtse Zionistische groeperingen die de Palestijnen willen vernietigen en een "groot-Joodse" staat willen vestigen. Hij laat zich ook duidelijk door die groeperingen voor het karretje spannen door constant het "Joodse erfgoed" te beschermen, en de moslims alleen maar zwart te maken. Het is allang overduidelijk dat hij een dubbele agenda heeft. Dat is pas hypocriet.

Dat is wat anders dan "contacten hebben met de USA of Israel. Verhagen is ook pro-Israel, maar is niet bevriend met rare extremistische groeperingen. Lees dit een paar keer op en laat het in je doordringen. Het gaat niet om of iemand "effe pro Israel is of niet".

Laatst nog, Koran is erger dan Mein Kampf. Alleen vergeet zijn blonde hoogheid wat voor gezellige dingen in de Talmud/Thora staat. DAT IS HYPOCRIET.

Oh ja, de aller aller aller hypocrietisme die er maar mogelijk is, verbod op Halal slachten. Dan mag je ook Koosjer slachten verbieden (is namelijk bijna hetzelfde). Oops dan word de baas van Geert Wilders heel erg boos.

Plaats reactie