Films op Ipod/ Iphone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ben_968CS

Films op Ipod/ Iphone

Bericht door Ben_968CS » 06 nov 2010, 00:11

Ik wil graag wat films op mijn ipod of iphone hebben om af en toe op reis of in een hotel te kijken. En ik wil er best voor betalen. Het probleem is dat ik door het bos de bomen niet meer zie: allerlei vage sites nodigen uit om je credit card gegevens maar even achter te laten, moeten je woonadres hebben, je telefoonnummer, worden soms vervolgd of je wordt na het downloaden met een rechtszaak bedreigd, etc. En itunes doet net of films of tv series downloaden niet bestaat, dus zelfs tegen een belachelijke woekerprijs kan je daar geen films kopen. Om nou eerst de DVD's te kopen en dan moeizaam deze over te gaan zetten via de pc naar de ipod is ook niet mijn idee van een prettige en handige tijdsbesteding.

Eenvoudige vraag dus: hoe en waar kan ik (uiteraard legaal) films downloaden op een veilige en makkelijke manier voor op mijn ipod of iphone?

steve smith

Re: Films op Ipod/ Iphone

Bericht door steve smith » 06 nov 2010, 02:00

Ben_968CS schreef:Ik wil graag wat films op mijn ipod of iphone hebben om af en toe op reis of in een hotel te kijken. En ik wil er best voor betalen. Het probleem is dat ik door het bos de bomen niet meer zie: allerlei vage sites nodigen uit om je credit card gegevens maar even achter te laten, moeten je woonadres hebben, je telefoonnummer, worden soms vervolgd of je wordt na het downloaden met een rechtszaak bedreigd, etc. En itunes doet net of films of tv series downloaden niet bestaat, dus zelfs tegen een belachelijke woekerprijs kan je daar geen films kopen. Om nou eerst de DVD's te kopen en dan moeizaam deze over te gaan zetten via de pc naar de ipod is ook niet mijn idee van een prettige en handige tijdsbesteding.

Eenvoudige vraag dus: hoe en waar kan ik (uiteraard legaal) films downloaden op een veilige en makkelijke manier voor op mijn ipod of iphone?
Men neme een giftcertificate uit de Appstore. Men make een nieuw iTunes account aan met een mailadres wat Apple nog niet kent, met als postadres een p/a in the U S of A. Het vlaggetje onderin moet de op USA staan en niet op NL. Als postadres kun je vast wel wat creatiefs verzinnen, desnoods pak je een hotel of een postkantoor :D Be creative, and pick a state that doesn't apply sales tax.!

Nu denkt Apple dat je yank bent en kun je alles kopen in de US-AppStore wat je maar wilt, films te over. Betaling met giftcertificates uit de NL AppStore.... Voilà.

Complimenten aan collega Robert die dit van internet haalde, het werkt fantastisch!

http://www.onemorething.nl/2010/04/binn ... nes-store/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 06 nov 2010, 10:49

Top Steve! Ik ga de proef op de som nemen en laat weten of het werkt.

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 06 nov 2010, 12:37

Perfect! Helemaal gelukt. Niet goedkoop, USD 9.99 per film, maar wel legaal.

Nog tips voor het eenvoudig zetten van mijn DVD's op de ipod? Ook daar wemelt het weer van de aanbieders en programma's.

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 06 nov 2010, 12:57

Videora werkt perfect! Geen gezeik en gratis!
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/" onclick="window.open(this.href);return false;

maarten22

Bericht door maarten22 » 06 nov 2010, 12:58

Ben_968CS schreef:Perfect! Helemaal gelukt. Niet goedkoop, USD 9.99 per film, maar wel legaal.

Nog tips voor het eenvoudig zetten van mijn DVD's op de ipod? Ook daar wemelt het weer van de aanbieders en programma's.
Je kan ook gift cards van Ebay(US) halen. Zijn goedkoper dan hier in NL. Wel opletten dat je een goede ebay seller hebt, en niet 1 die gift cards verkoopt die gekocht zijn met gestolen CC's want dan word je Itunes account na een tijdje geblokkeerd. (spreek uit ervaring :'( )

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 06 nov 2010, 13:48

Voor het omzetten van films en/of tv-series gebruik ik Handbrake...

Metchu

Bericht door Metchu » 06 nov 2010, 13:49

ik gebruik een psp movie creator :mrgreen: Had ik ooit voor m'n psp, werkt ook voor m'n iphone..

maar sinds ik Zumocast heb, zet ik bijna geen films meer op mijn iphone. Ik kan alles direct van mijn pc streamen waar ik ook ben (zelfs met 3g!).

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 06 nov 2010, 13:59

Ohja, voor dat streamen gebruik ik AirVideo, maar dat werkte erg langzaam toen we in de VS waren... :?

steve smith

Bericht door steve smith » 06 nov 2010, 19:15

maarten22 schreef:
Ben_968CS schreef:Perfect! Helemaal gelukt. Niet goedkoop, USD 9.99 per film, maar wel legaal.

Je kan ook gift cards van Ebay(US) halen. Zijn goedkoper dan hier in NL. Wel opletten dat je een goede ebay seller hebt, en niet 1 die gift cards verkoopt die gekocht zijn met gestolen CC's want dan word je Itunes account na een tijdje geblokkeerd. (spreek uit ervaring :'( )
En wat voor besparing hebben we het dan over? $9.99 is in euro's nou niet een wereldbedrag, en een DVD in de winkel kost meer.....

maarten22

Bericht door maarten22 » 06 nov 2010, 19:30

Gaat ook niet om gift cards van een 10tje ofzo. Koop meestal een gift card van 100-200 dollar en kreeg daar iets van 35% korting op. Dan is het een leuke besparing. Het is daarnaast ook mogelijk om een Nederlandse Credit Card aan een amerikaans itunes account te hangen. Moet het truukje daarvoor even opzoeken.

Rupie

Bericht door Rupie » 06 nov 2010, 19:35

Ben wel benieuwd naar dat truukje, dan kunnen we het hele dollarvoordeel in onze zak steken!

Plaats reactie