T-Mobile 10 jarig jubileum voor DF'ers

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

T-Mobile 10 jarig jubileum voor DF'ers

Bericht door Metchu » 05 nov 2010, 13:14

T-mobile is tien jaar, dus ik krijg in mijn mail af en toe van die suffe aanbiedingen, maar nu krijg ik opeens een mailtje getiteld: Dag 2: De kans om je voor even autocoureur te voelen.‏

en het betreft het volgende:
Afbeelding

Ferrari rijden: nu van € 169,- voor € 79,-.

Het is het beroemdste sportwagenmerk ter wereld: Ferrari. Elke autoliefhebber móet hier een keer in gereden hebben. En dit is jouw kans! Je gaat 45 minuten Ferrari rijden over de openbare weg. Op de passagiersstoel zit de instructeur en mede-Ferrari fan. Hij geeft je eerst een korte uitleg en dan draai jij de sleutel om. Vervolgens ervaar je in een heerlijke rit van drie kwartier alle capaciteiten van dit raspaard. Want de sublieme acceleratie en stabiele wegligging maken het rijden in deze sportwagen echt tot een sensationele ervaring!

Anti-slipcursus: van € 139,- nu voor € 59,-

Ervaren coureur of niet, iedereen kan wel een anti-slipcursus gebruiken. Want een noodsituatie ontstaat in slechts luttele seconden en juist dan is het belangrijk dat je de goede kennis en ervaring hebt. Jij ervaart tijdens de anti-slipcursus precies hoe snel je de macht over het stuur kunt kwijtraken en leert de juiste reflexen aan om de controle te behouden. Eerst krijg je een stuk theorie waarin de uit te voeren handelingen worden doorgenomen. Daarna stap je de baan op en de auto in om het geleerde in praktijk te brengen. Je maakt noodstops op asfalt en glad wegdek, gaat remmen en uitwijken met én zonder ABS en leert omgaan met een slip over de achterwielen. De cursus duurt 3 uur.

Is dit iets? Aanbieding geldt alleen vandaag... lijkt me op zich wel wat voor dat geld 8)

Luc B

Re: T-Mobile 10 jarig jubileum voor DF'ers

Bericht door Luc B » 05 nov 2010, 13:16

wat zijn de eisen van het ferrari rijden ? leeftijd? lengte geldigheid van actie .

Michel P

Bericht door Michel P » 05 nov 2010, 13:17

Luc B schreef:wat zijn de eisen van het ferrari rijden ? leeftijd? lengte geldigheid van actie .
Gewicht sub 90kg toch Metin :lol:

Michel

Metchu

Bericht door Metchu » 05 nov 2010, 13:18

voor de ferrari: http://www.trafficcontrol.nl/tmobile-aanbiedingferrari/" onclick="window.open(this.href);return false;

voor de slipcursus: http://www.trafficcontrol.nl/tmobile-aa ... lipcursus/" onclick="window.open(this.href);return false;

@michel, dat red ik wel in een paar maanden :banaan:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 05 nov 2010, 14:42

Dat Ferrari rijden komt vaker voorbij op verschillende fora en vaak blijkt dat het lang niet zo leuk is als dat geschreven wordt en dat het nogal duur betaald is.

Maargoed, Ferrari rijden is wel Ferrari rijden natuurlijk ;)

Slipcursus is altijd geinig natuurlijk, maar ook hier vraag ik me dan weer af of het niet een stukje ingekort is om het voor die prijs te kunnen doen.
Ik zou dus liever een gewone slipcursus boeken.

Misschien denk ik wel te naief :mrgreen:

2000USA

Bericht door 2000USA » 05 nov 2010, 15:18

Ziet er opzich uit als een leuke aanbieding. Er staat alleen nergens in welk type je nu gaat rijden, er staan plaatjes van een tweetal 348's, en in de aanbieding en heading van de website van Trafficcontrol zelf een 360.

In de 348 heb ik al eens gereden, dus dat zou niet meer zo hoeven, een 360 lijkt me dan wel weer leuk.

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 05 nov 2010, 15:28

Ik heb toevallig een aantal maanden geleden in een 360 modena gereden voor een uurtje.
Dit kreeg ik als cadeau toen.

Op zich leuk om daar een keer mee gereden te hebben maar ik zou er het geld niet voor over hebben als ik het zelf moest betalen. alhoewel die 80 euro wel meevalt van die aanbieding :)

Metchu

Bericht door Metchu » 05 nov 2010, 16:31

het is dat het gewoon best wel goedkoop is dat ik best een miskoop kan veroorloven op zich... het hoeft op zich niet perce van mij, maar voor dat geld wel leuk ...

VLA

Bericht door VLA » 05 nov 2010, 17:41

Ik heb deze mail helaas niet gehad, maar zit al wel ruim 10 jaar bij die gasten (destijds nog via BEN). Geld dit voor alle Tmobile leden ?

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 05 nov 2010, 18:10

ik heb dat ferrari rijden ook ooit kado gehad en vond het toch wel erg leuk.

was zo'n f355 "half cabrio"

gaat wel iemand mee maar moet zeggen zolang je niet driftend de oprit opgaat oid zegt hij niks. elk stoplicht tot de redline, snelweg 250km/h geen probleem.

alleen van te voren tekenen voor schade ( ER 1000 euri) en boete's...

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 05 nov 2010, 19:21

VLA schreef:Ik heb deze mail helaas niet gehad, maar zit al wel ruim 10 jaar bij die gasten (destijds nog via BEN). Geld dit voor alle Tmobile leden ?
Je moet je wel ingeschreven hebben voor die 10-daagse oid. Ik kreeg de mail overigens pas om 19:00...
Laatst gewijzigd door MartijnGizmo op 08 nov 2010, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

EG

Bericht door EG » 07 nov 2010, 22:23

Martijn_bmw schreef:ik heb dat ferrari rijden ook ooit kado gehad en vond het toch wel erg leuk.

gaat wel iemand mee maar moet zeggen zolang je niet driftend de oprit opgaat oid zegt hij niks. elk stoplicht tot de redline, snelweg 250km/h geen probleem.

Dus je mag gewoon effe 250 km/u aantikken LOL?

Kan je liever direct bij de grens reserveren, gewoon effe v-max uitproberen :mrgreen:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 08 nov 2010, 12:38

EG schreef:
Martijn_bmw schreef:ik heb dat ferrari rijden ook ooit kado gehad en vond het toch wel erg leuk.

Dus je mag gewoon effe 250 km/u aantikken LOL?

Kan je liever direct bij de grens reserveren, gewoon effe v-max uitproberen :mrgreen:
ik heb idd totaal geen commentaar gehad op het rijden en heb er dat uur alles uitgehaald wat er in zit :mrgreen: :df:

Plaats reactie