Fasteddie schreef:Leonard,
kan je misschien wat prijzen noemen van de M5's die je gezien hebt?
Heb zelf ook intensief gekeken naar een E39 M5...die bij de Beier staat kwam nog het meest in de buurt (maar helaas geen huisselectie erop)...Met Peter de Jong is overigens wel een goede deal te maken, maar dat terzijde...
Mijn overwegingen gingen ongeveer als volgt:
- Auto is langzamer dan de Cosworth 8) ...
- Is een comfortable reiswagen die voor hoge snelheden gemaakt is...
- Vriend van mij uit Duitsland zegt dat je ELKE M5 met meer dan 100.000km moet laten staan....bmw-garantie is een absolute must!
- De M staat voor "Mehrkosten"....dus het "kan" een dure grap worden
- De vraag is niet OF de motor in de soep loopt, maar WANNEER...(vandaar de garantie)
- Heb absoluut geen zin meer in bmw-garages, heb er helaas veel te veel voor de balie gestaan...
- Auto is gewoon te duur
- Particulier verkopen is heeeel lastig...
- Kan er ook zo weer op uitgekeken zijn...
- Lees de echte M-forums maar eens goed door, daar regent het problemen...
- In NL is het heeeeel lastig een goede te vinden...
- Wil eigenlijk helemaal geen bmw meer...
Tsja met deze overwegingen laat je in 99 van de 100 gevallen zo'n sloep staan...juist die 1 ben ik nog niet tegen gekomen...
Succes !
Vandaag bij nog 2 auto's wezen kijken en dat zijn 2 (volgens mij) echte!!
De eerste staat bij koningshoek in beverwijk.Ik heb met de auto gereden en die is in zeer nette staat.Heeft 123k gelopen en was rammel en kraakvrij.De koppeling voelde heel sterk aan en de motor liep heel netjes,ook de temperatuur liep niet te hoog op.O.H boekjes zaten erbij maar tot 2004 was de auto in onderhoud geweest bij Ekris daarna is er nog 35k meegereden maar dat was niet afgestempeld.Waar en of er onderhoud is uitgevoerd was niet te controleren maar de auto voelde zeker goed aan.dit zou absoluut mijn auto kunnen worden!
De tweede staat bij Wiggers in A'dam dat is een (rommelig)garagebedrijf en de eigenaar had zelf 3 maanden met de auto gereden.De auto was qua kleur en uitvoering exact gelijk aan de andere alleen is deze auto van 1999.De km stand was 110k en de volledige O.H staat is bekend en afgestempeld door ekris incl.facturen zelfs de aankoopfactuur was erbij.
De auto van 2000 kost ca. 23k en die van 1999 ca.21k.
wat zouden jullie doen ????