ik het onverwacht vond, deze mate van zelfreflectie. Dat hebben we nog niet eerder bij deze bevolkings-
groep gezien. Wellicht inderdaad de voorbode van de verlichting :smiley met lampje boven zijn hoofd:
Nu word deze mijnheer door zijn "eigen" achterban uitgekotst en als bounty betiteld.......Ravin ///M schreef:Helemaal mee eens. Overigens is eyeopener niet het juiste woord, wat ik bedoel te zeggen is dat
ik het onverwacht vond, deze mate van zelfreflectie. Dat hebben we nog niet eerder bij deze bevolkings-
groep gezien. Wellicht inderdaad de voorbode van de verlichting :smiley met lampje boven zijn hoofd:
Hij laat al tijden een ander geluid horen, ook toen hij actief was in Amsterdam-West bijvoorbeeld. Alleen is het een beetje tegen de klippen op, vaak.Ravin ///M schreef:Eerste vraag die bij me opkomt is "Waarom kom je nu pas met dit geluid?"
heb bijna alle reacties daarop ook gelezen, erg goed...een aantal met 5 sterren beloond :idea:
Dan blijft er niemand over...Elise schreef:Als Groenlinks de bezem door de club haalt en al die ouwe relnichten eruit gooit dan verliezen ze hun eigen identiteit
Ik denk dat Femke Halsema altijd over blijft. Femke is GL en andersom. De partij schort het aan idealen en de idealen die er wel zijn worden door La Halsema van een defintie voorzien. Zo mag je van Femke gerust drie keer per jaar Met het vliegtuig op vakantie, kan de WW nagenoeg afgeschaft worden, kan de AOW naar 67. En intussen zichzelf als GL stemmers maar groen en links vinden. Het zijn allemaal gemoedsruststemmers. Links lullen en intussen bij de BP de tank dagelijks afvullen. En natuurlijk het vingertje naar diegenen opsteken die hetzelfde doen maar niet op links stemmen. Zo verschrikkelijk hypocriet.Wouter81 schreef:Dan blijft er niemand over...Elise schreef:Als Groenlinks de bezem door de club haalt en al die ouwe relnichten eruit gooit dan verliezen ze hun eigen identiteit
Snipe schreef:Pechtold slaat op zich best zinnige dingen uit zo nu en dan, maar hij komt soms zo betweterig over.
romo schreef:Snipe schreef:Pechtold slaat op zich best zinnige dingen uit zo nu en dan, maar hij komt soms zo betweterig over.
Vrijvertaald; meestal dus onzin en doorgaans betweterig.....................
klopt, en die uitstraling of kop die hij er dan vaak bij trektSnipe schreef:Pechtold slaat op zich best zinnige dingen uit zo nu en dan, maar hij komt soms zo betweterig over.
+1 geweldige analyse van die twee moraalridders.....Hielke schreef:Ik denk dat Femke Halsema altijd over blijft. Femke is GL en andersom. De partij schort het aan idealen en de idealen die er wel zijn worden door La Halsema van een defintie voorzien. Zo mag je van Femke gerust drie keer per jaar Met het vliegtuig op vakantie, kan de WW nagenoeg afgeschaft worden, kan de AOW naar 67. En intussen zichzelf als GL stemmers maar groen en links vinden. Het zijn allemaal gemoedsruststemmers. Links lullen en intussen bij de BP de tank dagelijks afvullen. En natuurlijk het vingertje naar diegenen opsteken die hetzelfde doen maar niet op links stemmen. Zo verschrikkelijk hypocriet.Wouter81 schreef:Dan blijft er niemand over...Elise schreef:Als Groenlinks de bezem door de club haalt en al die ouwe relnichten eruit gooit dan verliezen ze hun eigen identiteit
Pechthold is mogelijk nog erger. Maar ze staan zo graag vooraan bij het spreekgestoelte in de tweede kamer. Door de woordenbrij horen de kiezers al niet eens meer wat ze echt zeggen. Pechthold moet Wilders hebben en La Halsema spreekt voor zichzelf omdat de GL horde toch wel volgt.
De Duitse minister voor Familiezaken Kristina Schröder heeft kritiek geuit op de vijandigheid van moslimjongeren. Schröder werd onlangs door de lezers van een Turkse krant uitgemaakt voor Deutsche Schlampe (= Duitse teef).
De maat is vol voor Schröder. Volgens de minister worden Duitsers in toenemende mate uitgescholden door moslimjongeren. Ze eist strenge straffen en desnoods uitzettingen voor dergelijk gedrag. "Als bepaalde stromingen van de islam een superioriteitsgevoel geven ten opzichte van niet-moslims, als vrouwen pas waardevol zijn met kledingvoorschriften en als homoseksuelen als minderwaardig behandeld worden, is dat een deel van het probleem", aldus Schröder.
Volgens de minister gaat het niet om een klein aantal rotte appels dat zich vijandig gedraagt. Ze spreekt van een "helaas niet gering deel" van de moslimjeugd. De minister wijt de houding van de jongeren onder meer aan een slechte opvoeding en machismo.
Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality
Open your eyes
Look up to the skies and see
Domino effect:Michel P schreef:Rene Danen and friends kunnen ook in Dutsland aan de slag...
Daar gaan de ogen ook open!!