Site van mijn vriendin

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gert-jan

Site van mijn vriendin

Bericht door Gert-jan » 29 okt 2010, 16:31

He mede df'ers, graag wil ik jullie de vernieuwde site van mijn vriendin laten zien. Aangezien er hier ook wat mensen zitten die ook van websites maken/optimaliseren kaas gegeten hebben.

http://www.beautyfaces.nl

Deze is nu officieel helemaal af, graag zou ik dan ook feedback van jullie willen horen mochten jullie nog fouten of oneffenheden tegenkomen op de site. Zo kunnen we hem zo klantvriendelijk mogelijk maken :thumbup:

Alvast bedankt! :beer:

Tom

Re: Site van mijn vriendin

Bericht door Tom » 29 okt 2010, 16:38

Prima site toch!

Alleen uitlijning is op sommige plekken met spaties gedaan.. dat kan mooier/beter.
En die twee fototjes op de homepage zijn klikbaar maar doen niks.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 29 okt 2010, 16:50

Mooie site. Ik zou de openingsfoto alleen heroverwegen en de middelste van de 3 bovenste foto's op de visagiepagina.

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 29 okt 2010, 17:24

@Tom: die foto's waren we inderdaad vergeten te linken, gaan we mee bezig. En in sommige gevallen hebben we inderdaad met spatie's gewerkt, kregen dit eigenlijk niet mooier/beter. Hoe zou het anders kunnen volgens jou?

@ Ravin: Openings foto is metname gedaan zodat als er mensen aan de deur komen gelijk weten dat ze de juiste persoon hebben aangezien ze haar ook al op de site hebben gezien. De andere foto is inderdaad niet echt een bijdrage, zal eens spitten welke andere foto's we nog hebben.

Alvast bedankt heren, uiteraard is het het mooist als de site tot in de puntjes functioneerd/ er uit ziet :thumbup:

dvh

Bericht door dvh » 29 okt 2010, 18:58

Eerste indruk is gewoon netjes !
Openingsfoto zou ik ook veranderen, de kwaliteit is slecht en ik begrijp dat het bedoelt is om gelijk duidelijk te maken wie de eigenaar is. Alleen wellicht een wat leukere foto ? ... ( kan het niet subtieler brengen :bag: :mrgreen: )

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 29 okt 2010, 19:24

Gert-jan schreef:@ Ravin: Openings foto is metname gedaan zodat als er mensen aan de deur komen gelijk weten dat ze de juiste persoon hebben aangezien ze haar ook al op de site hebben gezien.
Groot pluspunt IMHO! :)

Volgens mij is je vriendin een hele vlotte meid, maar ze staat een beetje ongelukkig op de foto. Ze kijkt net langs de camera, gebeurd mij ook wel eens als het model is afgeleid, dan lijkt het al snel alsof je loenst, terwijl dat niet zo is. Een iets minder Amerikaanse smile en een wat hoger camerastandpunt helpen waarschijnlijk ook nog... :thumbup:

De site zelf vind ik overigens prima, dit is bijvoorbeeld wat een kennis van me als site heeft: http://www.nagelstudioassen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :?

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 29 okt 2010, 19:41

eens met bovenstaand commentaar, foto's die te klikken zijn maar vervolgens gebeurd er niks.

verder mooie en strakke duidelijke site.

idee van de openingsfoto is leuk/goed maar ik zou idd een mooiere/betere foto daarvoor maken/gebruiken.

verder kan ik eigenlijk geen dingen vinden die ik zou veranderen

steve smith

Bericht door steve smith » 29 okt 2010, 20:09

Ravin ///M schreef:Mooie site. Ik zou de openingsfoto alleen heroverwegen en de middelste van de 3 bovenste foto's op de visagiepagina.
+1

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 30 okt 2010, 09:21

MartijnGizmo schreef:
Gert-jan schreef:@ Ravin: Openings foto is metname gedaan zodat als er mensen aan de deur komen gelijk weten dat ze de juiste persoon hebben aangezien ze haar ook al op de site hebben gezien.
Groot pluspunt IMHO! :)

Volgens mij is je vriendin een hele vlotte meid, maar ze staat een beetje ongelukkig op de foto. Ze kijkt net langs de camera, gebeurd mij ook wel eens als het model is afgeleid, dan lijkt het al snel alsof je loenst, terwijl dat niet zo is. Een iets minder Amerikaanse smile en een wat hoger camerastandpunt helpen waarschijnlijk ook nog... :thumbup:

De site zelf vind ik overigens prima, dit is bijvoorbeeld wat een kennis van me als site heeft: http://www.nagelstudioassen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :?
Eerste foto is sowieso kwalitatief niet helemaal goed, maar dat viel mij ook al op bij de 3 kleinere foto's bij het kopje 'salon' & 'visagie'. Voor de eerste foto moeten we denk ik een keer opnieuw shooten gezien we maar een enkele goede foto hadden aangezien ze inderdaad niet gewent is voor de camera te staan. Uiteraard meer dan voldoende shoots gezien/meegemaakt gezien ze visagie al een aardige tijd doet en zo langzamerhand steeds bekender mee word in het wereldje.

De site van de nagelstudio is inderdaad wat onoverzichtelijk en proberen zoveel mogelijk info er in te proppen waardoor je juist de weg kwijt raakt.

Verder nogmaals bedankt voor alle input mensen :thnx:

Als er nog dingen boven komen drijven hoor ik het graag :thumbup:

@iko

Bericht door @iko » 30 okt 2010, 22:49

Ik mis nog wat auto's :twisted:

Maar even serieus:
- leuke site.
- Tegenwoordig zie je meestal lichte achtergronden met donkere letters. Jullie hebben het andersom gedaan. Ik denk dat de lezer hier toch eerder moe van wordt.

Plaats reactie