Rechtszaak Wilders

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Rechtszaak Wilders

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 20:30

Snipe schreef:Ik weet het niet, maar boeken verbieden vind ik meer iets voor de fanatiekere dictaturen dan voor een beschaafd land.
Reisje boeken naar....

Vreemd, de USA staat er niet tussen. :D

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 20:32

GTRene schreef:
Snipe schreef:Je kan hier minstens zoveel Bijbelcitaten tegenover zetten. Willekeurig citaat:

Hij ging bij de ingang van het kamp staan en zei: ‘Wie voor de HEER kiest, moet hier komen.’ Alle nakomelingen van Levi voegden zich bij hem. 27 Hij zei tegen hen: ‘Dit zegt de HEER, de God van Israël: Gord je zwaard om, jullie allemaal, doorkruis het kamp in de volle lengte en breedte en dood iedereen die je tegenkomt, al is het je broer, vriend of verwant.’ 28 De Levieten deden wat Mozes hun had opgedragen, en zo kwamen er die dag ongeveer drieduizend Israëlieten om. 29 ‘Vandaag hebt u zich aan de HEER gewijd,’ zei Mozes, ‘door u zelfs tegen uw zonen en broers te keren. U hebt vandaag zijn zegen verworven.’

En Geert Wilders vindt de mensen die deze onzin toejuichen niet knettergek, maar hij (gedoog)steunt ze.
daar wordt een verhaal verteld wat is gebeurt of gewoon een verhaal als voorbeeld (whatever), in de koran wordt verteld wat er met je gedaan wordt of ze met je gaan doen als...lijkt me een wezenlijk verschil denk ik :hmmm:

maja ben geen Koran kenner :nerd:
HEER dit HEERdat HEER zus HEER zo. :roll:

De enige heer waar ik naar luister en op vertrouw is m'n JONGEHEER. :lol:

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2010, 20:33

GTRene schreef:maja ben geen Koran kenner :nerd:
En geen Bijbelkenner, blijkt.
(Wat overigens niet per definitie een slechte eigenschap is.)

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 20:34

en ik geloof in de zaligheid van 't kruis.

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2010, 20:36

Dat ligt er maar net aan van wie dat kruis is.

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 20:40

Snipe schreef:Dat ligt er maar net aan van wie dat kruis is.
dát wéét ík dan weer wél van wie. :angel:

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2010, 20:41

Ik zou niet zomaar ieder kruis zalig verklaren. Je moet daar selectief in zijn.

Afbeelding

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 28 okt 2010, 20:42

Voor het verbeteren van jullie bijbelkennis kunnen jullie nu terecht op NED1, daar is de grote Bijbelquiz op :nerd:

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 20:43

Perry, dat kan alleen de Paus. :D

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 20:43

Snipe schreef:
GTRene schreef:maja ben geen Koran kenner :nerd:
En geen Bijbelkenner, blijkt.
(Wat overigens niet per definitie een slechte eigenschap is.)
ik werd zo goed als elke dag voorgelezen uit de bijbel tot men 23ste ofzo? anyway zolang ik nog thuis woonde :mrgreen:
en tot men 16? moest ik elke week naar de kerk :hosanna:
maar helaas bepaalde verhalen die als voorbeeld dienen blijven niet hangen in men kop, alleen echt onzin verhalen als toren van babel en de gedachte daarachter en de ark van Noah en de gedachte daarachter en de Zondvloed e.d. en ow de spraakverwarring iets? anyway bijbelse nonsens , vroeger kon je nog mensen voor de gek houden of laten volgen...alah dat kan nog steeds bij bepaalde meelopers :mrgreen:

Toen ik op mezelf woonde (samen met) kwamen er in het begin een paar mensen van de kerk of ik bij die gemeenschap daar wilde oid? toen heb ik me meteen laten uitschrijven :mrgreen:
ben geen meeloper :wink: en al helemaal geen oorlog steuner zogezegd door al die geloven.

vandaaro ben ik anti kerk en religie alhoewel, als het niet een opdringerig geloof is of vrouwonvriendelijk e.d. en verder niemand in de weg lopen of subsidie e.d. krijgen dan geen probleem mee.

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 20:44

De Grote Bijbal Quizz, geen zak aan.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 28 okt 2010, 20:45

Robin schreef:De Grote Bijbal Quizz, geen zak aan.
Joh je meent het :nana:
Je komt wat tegen tijdens het zappen he

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 20:46

Robin schreef:De Grote Bijbal Quizz, geen zak aan.
:lol: kruis/zak is om het even :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2010, 20:59

Robin schreef:Perry, dat kan alleen de Paus. :D
....en bij die kerk willen ze elk kruis wel even aanraken om te bepalen hoe zalig het is.

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 21:17

:roflol: @leuke tekst :clap:

helaas zijn het gewoon mensen die misbruik maken van hun situatie en of de situatie :wink: ...net als kampleiders of therapeuten of doktoren enz enz....

boefjes dus.

niet zo vanuit je geloof zeg maar :wink:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 28 okt 2010, 21:23

If a man is caught in the act of raping a young woman who is not engaged, he must pay fifty pieces of silver to her father. Then he must marry the young woman because he violated her, and he will never be allowed to divorce her.

Anyone arrogant enough to reject the verdict of the judge or of the priest who represents the LORD your God must be put to death. Such evil must be purged from Israel.

If a man lies with a male, both of them shall be put to death for their abominable deed; they have forfeited their lives.

If a man commits adultery with another man's wife, both the man and the woman must be put to death.

Suppose you hear in one of the towns the LORD your God is giving you that some worthless rabble among you have led their fellow citizens astray by encouraging them to worship foreign gods. Put the entire town to the torch as a burnt offering to the LORD your God. That town must remain a ruin forever; it may never be rebuilt.

Tell the people of Israel to keep my Sabbath day, for the Sabbath is a sign of the covenant between me and you forever. It helps you to remember that I am the LORD, who makes you holy. Yes, keep the Sabbath day, for it is holy. Anyone who desecrates it must die.

Anyone who is captured will be run through with a sword. Their little children will be dashed to death right before their eyes. Their homes will be sacked and their wives raped by the attacking hordes.

The attacking armies must shoot down the young people with arrows. They will have no mercy on helpless babies and will show no compassion for the children.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 28 okt 2010, 21:30

Vrij vertaald voor de weinig geschoolden:

Verkrachten is kopen.

Geloof dit of sterf.

Dood de heaumeaus op gruwelijke wijze.

Vreemdgangers moeten dood.

Dood hen die in een andere god geloven.

Werk op zondag en sterf.

Verkracht de vrouwen en smijt de kinderen dood van degenen tegen wie je oorlog voert, voor je diegenen met een zwaard doorsteekt.

In oorlog dood je ook kinderen en babies.

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 21:31

Ravin ///M schreef:Bats boem knal hak zaag... with arrows. .

Beetje ouwe tekst en alweer 'n bewijs dat het 'n verhaaltje door de mens geschreven is, of is god echt zo wreed?

Wat 'n eikel dan die god..opbokke met die gehaktbal.

Wie heeft trouwens god geschapen?

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 21:42

ff denke :hmmm:

de mens...

maar wie heeft de mens geschapen...

damn, krijgen we weer dat kip en ei verhaal :mrgreen:

daarom kun je beter spreken van een kracht om ons heen en dus overal, wat die kracht dan is? alles en niets...materie? en verdorie dat hele zonnestelsel of sterrenstelsel is zo groot :shocking:

wjn

Bericht door wjn » 28 okt 2010, 21:48

GTRene schreef:daarom kun je beter spreken van een kracht om ons heen en dus overal, wat die kracht dan is? alles en niets...materie? en verdorie dat hele zonnestelsel of sterrenstelsel is zo groot :shocking:
Valt allemaal best wel mee. Het (heelal) is maar een bolvormig laagje, met binnen in niets en er buiten niets (slecht voor te stellen nietwaar :whistle: )

dvh

Bericht door dvh » 28 okt 2010, 22:14

Robin schreef:
Ravin ///M schreef:Bats boem knal hak zaag... with arrows. .

Beetje ouwe tekst en alweer 'n bewijs dat het 'n verhaaltje door de mens geschreven is, of is god echt zo wreed?

Wat 'n eikel dan die god..opbokke met die gehaktbal.

Wie heeft trouwens god geschapen?
Wist je dat god de mensheid eigenlijk beu was en spijt ervan had het gemaakt te hebben ?
Oude testament rocks !
Genesis 6:6, 7 staat: „Jehovah gevoelde spijt dat hij mensen op de aarde gemaakt had, en het krenkte hem in zijn hart”; hun goddeloosheid was zo groot dat God besloot hen door middel van de wereldomvattende vloed van de oppervlakte van de aardbodem weg te vagen. Dit kan niet betekenen dat God spijt gevoelde in de zin dat hij een fout begaan had bij zijn scheppingswerk, want „volmaakt is zijn activiteit” (De 32:4, 5). Spijt is het tegenovergestelde van aangename voldoening en vreugde. Daarom moet het betekenen dat het God speet dat, nadat hij de mensheid had geschapen, het gedrag van de mensen zo slecht geworden was dat hij zich nu genoodzaakt zag (en terecht) de gehele mensheid te vernietigen, met uitzondering van Noach en diens gezin. God heeft namelijk „geen behagen in de dood van de goddeloze”. — Ez 33:11

Macboy

Bericht door Macboy » 28 okt 2010, 22:17

Amen

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 22:20

moet je nagaan na de Zondvloed, als de meesten naar het paradijs zouden gaan waar voor ieder zoveel maagden zouden wachten...waren er op dat moment vast heul veul maagden :lol:

dvh

Bericht door dvh » 28 okt 2010, 22:28

Wellicht offtopic, maar lees dit eens:
http://forums.marokko.nl/archive/index. ... 59827.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En lees dan ook even wat andere suptopics..
Ik lees het, maar ik geloof het niet.

Mensen in Nederland die serieuze topics openen en daarin een vraag stellen of het ok is om kaffers ( ongelovige ) te mogen doden in deze kritische tijden , of de Jihad dit toe zou laten...

Redelijk wtf ...
Werd dit forum niet gesubsidieerd ??

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 22:58

Laat god die zondvloed ook nog maar 'n keer doen dan als bewijs anno 2010, of was die tsunami van 6 jaar terug een voorproefje en die shit van Louisiana ook etc etc? Oh ja de watersnoodramp hier in 1952 of was 't 1953 god ik weet de datum niet meer.

Laat me niet lachen, klinkklare nonsense.

Welterusten. Ik wil 'n waterbed.

:goodnight:

Plaats reactie