Reisje boeken naar....Snipe schreef:Ik weet het niet, maar boeken verbieden vind ik meer iets voor de fanatiekere dictaturen dan voor een beschaafd land.
Vreemd, de USA staat er niet tussen.
Reisje boeken naar....Snipe schreef:Ik weet het niet, maar boeken verbieden vind ik meer iets voor de fanatiekere dictaturen dan voor een beschaafd land.
HEER dit HEERdat HEER zus HEER zo.GTRene schreef:daar wordt een verhaal verteld wat is gebeurt of gewoon een verhaal als voorbeeld (whatever), in de koran wordt verteld wat er met je gedaan wordt of ze met je gaan doen als...lijkt me een wezenlijk verschil denk ikSnipe schreef:Je kan hier minstens zoveel Bijbelcitaten tegenover zetten. Willekeurig citaat:
Hij ging bij de ingang van het kamp staan en zei: ‘Wie voor de HEER kiest, moet hier komen.’ Alle nakomelingen van Levi voegden zich bij hem. 27 Hij zei tegen hen: ‘Dit zegt de HEER, de God van Israël: Gord je zwaard om, jullie allemaal, doorkruis het kamp in de volle lengte en breedte en dood iedereen die je tegenkomt, al is het je broer, vriend of verwant.’ 28 De Levieten deden wat Mozes hun had opgedragen, en zo kwamen er die dag ongeveer drieduizend Israëlieten om. 29 ‘Vandaag hebt u zich aan de HEER gewijd,’ zei Mozes, ‘door u zelfs tegen uw zonen en broers te keren. U hebt vandaag zijn zegen verworven.’
En Geert Wilders vindt de mensen die deze onzin toejuichen niet knettergek, maar hij (gedoog)steunt ze.![]()
maja ben geen Koran kenner
En geen Bijbelkenner, blijkt.GTRene schreef:maja ben geen Koran kenner
dát wéét ík dan weer wél van wie.Snipe schreef:Dat ligt er maar net aan van wie dat kruis is.
ik werd zo goed als elke dag voorgelezen uit de bijbel tot men 23ste ofzo? anyway zolang ik nog thuis woondeSnipe schreef:En geen Bijbelkenner, blijkt.GTRene schreef:maja ben geen Koran kenner
(Wat overigens niet per definitie een slechte eigenschap is.)
Joh je meent hetRobin schreef:De Grote Bijbal Quizz, geen zak aan.
Robin schreef:De Grote Bijbal Quizz, geen zak aan.
....en bij die kerk willen ze elk kruis wel even aanraken om te bepalen hoe zalig het is.Robin schreef:Perry, dat kan alleen de Paus.
Ravin ///M schreef:Bats boem knal hak zaag... with arrows. .
Valt allemaal best wel mee. Het (heelal) is maar een bolvormig laagje, met binnen in niets en er buiten niets (slecht voor te stellen nietwaarGTRene schreef:daarom kun je beter spreken van een kracht om ons heen en dus overal, wat die kracht dan is? alles en niets...materie? en verdorie dat hele zonnestelsel of sterrenstelsel is zo groot
Wist je dat god de mensheid eigenlijk beu was en spijt ervan had het gemaakt te hebben ?Robin schreef:Ravin ///M schreef:Bats boem knal hak zaag... with arrows. .
Beetje ouwe tekst en alweer 'n bewijs dat het 'n verhaaltje door de mens geschreven is, of is god echt zo wreed?
Wat 'n eikel dan die god..opbokke met die gehaktbal.
Wie heeft trouwens god geschapen?
Genesis 6:6, 7 staat: „Jehovah gevoelde spijt dat hij mensen op de aarde gemaakt had, en het krenkte hem in zijn hart”; hun goddeloosheid was zo groot dat God besloot hen door middel van de wereldomvattende vloed van de oppervlakte van de aardbodem weg te vagen. Dit kan niet betekenen dat God spijt gevoelde in de zin dat hij een fout begaan had bij zijn scheppingswerk, want „volmaakt is zijn activiteit” (De 32:4, 5). Spijt is het tegenovergestelde van aangename voldoening en vreugde. Daarom moet het betekenen dat het God speet dat, nadat hij de mensheid had geschapen, het gedrag van de mensen zo slecht geworden was dat hij zich nu genoodzaakt zag (en terecht) de gehele mensheid te vernietigen, met uitzondering van Noach en diens gezin. God heeft namelijk „geen behagen in de dood van de goddeloze”. — Ez 33:11
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bombadil, EmielS60, Majestic-12 [Bot], Robbert92 en 21 gasten