Mijn eerste DF-dag.. maandagmiddag met kameraad Richard afgereisd vanuit het 'verre oosten' naar Charleroi alwaar wij een Ibis-hotel geboekt hadden..slechte keus bleek achteraf want de volgende morgen werden we verrast door een ingeslagen voorportierruit en de ouderwetse platenspeler uit de auto meegenomen alsmede een goed verstopte (blijkbaar toch niet

Een domper dus.. vermoedelijk e.o.a. junk geweest want het 'geld' lag achterin de Patrol..
Poltiebureau was niet te vinden en dus maar naar Mettet gereden, alwaar het Politiebureau "Fermer" was..
Autototaalglas gebeld.. na 45min een Belgische vestiging die belde en zei dat ze niet morgen konden komen maar die morgen erna.. wat moet ik daar nu weer mee.. ik gevraagd of ik niet ergens naar toe kon voor een 'plastic' ruitje.. anders zou de 350km wel erg koud(en nat achteraf) zijn geworden.. 30km verderop kon ik een plastic ruitje kopen voor 15 euro.. igg warm/droog maar doof door et geklapper rond 22:30 thuis aangekomen..
Op het circuit heb ik me overigens wel vermaakt. Eerst even de Full-slicks geprobeerd.. ging in zoverre redelijk totdat het linkervoorwiel vond dat deze los moest gaan zitten.. om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik de slicks er maar afgehaald en de Semi's op de BBS'en er maar weer onder gezet...
Reden was ook een beetje omdat "Zwaartekracht" Hans me een beetje bang heeft gemaakt voor de term autoslopende banden..
Ik was gelukkig niet de langzaamste van het veld maar wel samen met mn DTM-collega in de 190-2.3 de enige 2 die met de buitenspiegels de grond aan kon tikken tijden een haakse bocht

Verder dus om 16:00 vetrokken richting de plastic-ruit leverancier en daarna naar huis getokkeld.. tot een volgende keer.. maar NOOIT meer in Charleroi...