Paar jaar terug altijd wel lol mee gehad
Karbiet !
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Karbiet !
Gisteren plaatste ik deze in 't FAIL topic:
Veel met m'n opa vroeger carbid geschoten:
Veel met m'n opa vroeger carbid geschoten:
Robin schreef:
- Snipe
Logisch dat die tweede in het failtopic staat. Ze zeggen niet eens hoeveel decibel het nou uiteindelijk was...
- GTRene
levens gevaarlijk.
ik zie ze trouwens bij mij op het veldje tegenover, wel eens met een bal erin ipv dat gevaarlijke deksel
- Auke M535i
Dikke knal jongûh!
- Sytze
sjonge jonge jonge
- Petrolhead Tom
Wij doen dit al jaren met de vrienden, elke oudejaarsdag met een melkbus lekkere knalletjes maken en een fijn potje bier erbij dikke prima!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Whoe hahaha, vlogen de ruiten er nu uit??................. 
- Martin van der Zwaard
Er zit geen scherf meer in de kozijnen 
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wat een mafketels
Hier is het ook vaste prik elk jaar. Lekker met wat vrienden en een melkbus of 3 of 4 beetje lomp knallen. Gewoon met een deksel, met een bal erin moet je veeeeeeeeeel te ver lopen telkens.
Beginnen meestal rond de middag, beetje bier en Jagermeister erbij. 's Avonds even een warme douche en een dutje doen en dan weer verder met bier drinken.
Hier is het ook vaste prik elk jaar. Lekker met wat vrienden en een melkbus of 3 of 4 beetje lomp knallen. Gewoon met een deksel, met een bal erin moet je veeeeeeeeeel te ver lopen telkens.
Beginnen meestal rond de middag, beetje bier en Jagermeister erbij. 's Avonds even een warme douche en een dutje doen en dan weer verder met bier drinken.
-
Metchu
Robin schreef:Gisteren plaatste ik deze in 't FAIL topic:
Veel met m'n opa vroeger carbid geschoten:Robin schreef:
ben ik de enige die denkt dat dit er ERG fake uitziet!? Sterker nog, het is gewoon fake... die 2e dude die achter de camera komt staan gooit wat stof. Die knal is nep! en die glazen op tafel blijven gewoon strak staan..
dus: Fake!
- dvh
Ik vind hem ook aardig verdacht...
Die van mij is echt :d
Die van mij is echt :d
- Sytze
Wij doen er vaak een plastic zak om heen.GTRene schreef:wat een onnadenkende mafkezen of testkezen
![]()
levens gevaarlijk.
ik zie ze trouwens bij mij op het veldje tegenover, wel eens met een bal erin ipv dat gevaarlijke deksel
Hoef je ook niet telkens te lopen voor die bal.
Geeft alleen wel wat meer rotzooi
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Wij hadden zelf een bus gemaakt van dikker staal. Deksel met een ketting vastgemaakt, hoef je ook elke keer maar een paar meter te lopen. Deksel lekker goed klemmend gemaakt, flinke klappen.. 
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
En dan niet het probleem dat of de ketting losschiet of dat de deksel weer terug komt als aan een elastiek?Wout309t schreef:Wij hadden zelf een bus gemaakt van dikker staal. Deksel met een ketting vastgemaakt, hoef je ook elke keer maar een paar meter te lopen. Deksel lekker goed klemmend gemaakt, flinke klappen..
- Sytze
Juist, de deksel kan weer terug schieten inderdaad.Richardt. schreef:En dan niet het probleem dat of de ketting losschiet of dat de deksel weer terug komt als aan een elastiek?Wout309t schreef:Wij hadden zelf een bus gemaakt van dikker staal. Deksel met een ketting vastgemaakt, hoef je ook elke keer maar een paar meter te lopen. Deksel lekker goed klemmend gemaakt, flinke klappen..
-
Roy
Screenshot zegt genoegMetchu schreef:Robin schreef:Gisteren plaatste ik deze in 't FAIL topic:
Veel met m'n opa vroeger carbid geschoten:Robin schreef:
ben ik de enige die denkt dat dit er ERG fake uitziet!? Sterker nog, het is gewoon fake... die 2e dude die achter de camera komt staan gooit wat stof. Die knal is nep! en die glazen op tafel blijven gewoon strak staan..
dus: Fake!