Mexico drugsoorlog
- dvh
Mexico drugsoorlog
Ik kwam deze 'coolpix' tegen op het internet..
Damn, dat is me toch ff wat..
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/" onclick="window.open(this.href);return false;
*zeer schokkende foto's*
Damn, dat is me toch ff wat..
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/" onclick="window.open(this.href);return false;
*zeer schokkende foto's*
-
Re: Mexico drugsoorlog
Schokkend. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Meer dan 25.000 doden in 5 jaar tijd........................het gaat GVD nergens meer over....................totaler Krieg, dat is het..................
-
Ik had een tijdje terug een korte docu erover gezien. Is echt bizar hoe het er daar aan toe gaat, een mensenleven is echt geen klap waard in die business.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit is al jaren zo en de media speelt er enorm op in. Die ook aandacht wil. Mijn vrouw dr beste vriendin komt uit Mexico stad en mijn vrouw is Colombiaanse . Dus hoe into die shit wil je t hebben? Ook al zit er n kern in natuurlijk, maar ik zou bijna zeggen don't believe the hype, eerlijk gezegd....
-
+ Veel.Robin schreef:Dit is al jaren zo en de media speelt er enorm op in. Die ook aandacht wil. Mijn vrouw dr beste vriendin komt uit Mexico stad en mijn vrouw is Colombiaanse . Dus hoe into die shit wil je t hebben? Ook al zit er n kern in natuurlijk, maar ik zou bijna zeggen don't believe the hype, eerlijk gezegd....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Is de vriendin van je vrouw nog vrij?.................................
Beetje ala Salma Hayek? Dan even een PB tje aub................
Onder het motto, make love not war.....................

Beetje ala Salma Hayek? Dan even een PB tje aub................
Onder het motto, make love not war.....................

- GTRene
zo dan...ja je hoort er ook aardig wat over maar beelden spreken ook.
wat een leed en wat een geld/drugs/wereld...wel actie
en dat vuurtje was wel een wereldrecord joint dacht ik zo
lol@Romules
wat een leed en wat een geld/drugs/wereld...wel actie

en dat vuurtje was wel een wereldrecord joint dacht ik zo
lol@Romules

- Robin
Mary Servaes achtig type, romo:)
- romo
-
In dat geval Romo:Robin schreef:Mary Servaes achtig type, romo:)

- Ravin ///M
+1 @ Robin
Je zou de berichtgeving over nederland in de VS eens moeten hebben gevolgd toen we hier pedofielen hadden die een politieke partij wilden oprichten. Land van goddeloze drugsgebruikende en-als-de-abortus-mislukt: pedo's.
Je zou de berichtgeving over nederland in de VS eens moeten hebben gevolgd toen we hier pedofielen hadden die een politieke partij wilden oprichten. Land van goddeloze drugsgebruikende en-als-de-abortus-mislukt: pedo's.
- romo
Over een zuur kruis gesproken........................ 

-
:Zwaaien: @ video Tom. hahaha
- Robin
Alle dooien die je op de foto's ziet zijn connected met drugshandel etc. Ook in ciudad juarez kun je gewoon over straat als burger als je niks met drugsbendes whatever te maken hebt. Die bendes gebruiken geen burgers. Ik was 20 j geleden in Bogota en medellin ten tijde van Pablo escobar , m'n oom woonde daar. Toen al veel te veel media aandacht ook op NOS tv herinner ik me nog. Tuurlijk gebeurt er in luttelgeest even wat minder, maar ik heb me nooit ' in danger' gevoeld daar, toen ook al waren el wel eens acties....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Vooral die foto van die kist met dat kindje van 3 vind ik dan weer schokkend. Sinds ik zelf vader ben doen dat soort dingen me net even wat meer zeg maar.
- Macboy
Nou ik zou zeggen hoe meer doden hoe beter toch ? Filtert zich vanzelf dat systeem ...
(geldt uiteraard niet voor slachtoffers die er niks mee te maken hebben)
(geldt uiteraard niet voor slachtoffers die er niks mee te maken hebben)
Laatst gewijzigd door Macboy op 26 okt 2010, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robertdj
En die boerderij laatst met 70 omgelegde vluchtelingen?Robin schreef:Alle dooien die je op de foto's ziet zijn connected met drugshandel etc. Ook in ciudad juarez kun je gewoon over straat als burger als je niks met drugsbendes whatever te maken hebt. Die bendes gebruiken geen burgers. Ik was 20 j geleden in Bogota en medellin ten tijde van Pablo escobar , m'n oom woonde daar. Toen al veel te veel media aandacht ook op NOS tv herinner ik me nog. Tuurlijk gebeurt er in luttelgeest even wat minder, maar ik heb me nooit ' in danger' gevoeld daar, toen ook al waren el wel eens acties....
-
Moeten de Twitteraars eens jayhootsen eens volgen. Dat is een Nederlandse journalist in Mexico die vaak dit soort dingen post, interessant.
- Robin
Heb je daar meer info over? Het zijn 'vluchtelingen' dus er is wat mee aan de hand.Robertdj schreef:En die boerderij laatst met 70 omgelegde vluchtelingen?Robin schreef:Alle dooien die je op de foto's ziet zijn connected met drugshandel etc. Ook in ciudad juarez kun je gewoon over straat als burger als je niks met drugsbendes whatever te maken hebt. Die bendes gebruiken geen burgers. Ik was 20 j geleden in Bogota en medellin ten tijde van Pablo escobar , m'n oom woonde daar. Toen al veel te veel media aandacht ook op NOS tv herinner ik me nog. Tuurlijk gebeurt er in luttelgeest even wat minder, maar ik heb me nooit ' in danger' gevoeld daar, toen ook al waren el wel eens acties....
En tuurlijk ronselt afperst en molesteert de FARC in Colombia arme boeren( die dus niet in de urban areas wonen maar in de 'jungle' bijna) en is 't een communistisch terroristennetwerk, dát klopt en de FARC moet dus ook met de grond gelijk gemaakt worden, tevens heeft de FARC connecties met Chavez, dus daar ben ik ook geen vrienden mee, en met ZIJN vrienden al helemaal niet.
Maar in de grote steden kun je als burger 'gewoon' je leven leiden eigenlijk, met wel in je achterhoofd dat je niet in NL zit he.
- Martijn_bmw
die berg geld in die loods
en de grootste joint van de wereld, zou wel lekker gestonken hebben die fik
maar zolang de slachtoffers de handelaars / producenten zelf zijn kan ik er weinig medelijden mee hebben.
ze hebben er zelf voor gekozen om op een snelle en makkelijke manier veel geld te verdienen, keerzijde is het risico op je leven....

maar zolang de slachtoffers de handelaars / producenten zelf zijn kan ik er weinig medelijden mee hebben.
ze hebben er zelf voor gekozen om op een snelle en makkelijke manier veel geld te verdienen, keerzijde is het risico op je leven....
-
Dit is ook een mooie 
http://www.omgsoysauce.com/10432/when-a ... ts-busted/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.omgsoysauce.com/10432/when-a ... ts-busted/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin
Dat is ook wat mijn vrouw en d'r Mexicaanse vriendin zeggen....Martijn_bmw schreef:die berg geld in die loodsen de grootste joint van de wereld, zou wel lekker gestonken hebben die fik
![]()
Nou is 't wel zo dat een schoonzusje van mij bij 'n drive by haar tante voor d'r ogen heeft verloren, terwijl ze d'r bij was op de veranda, maar dáár ook was een drugsbende/rivaliteit(in dit geval de zoon van die tante, die bij die bende zat) en dus wraak weer de basis van die grote onzin.
3 jaar terug zat mijn vrouw en de 2 kids(toen 7 en 13) achterin 'n taxi in 't centrum van de prachtige stad Popayan, wat 'n stad, heel veel 16e/17e eeuwse monumentale gebouwen en kathedralen.
BATS een nieuwe X5 botst bij hun achterkant omhoog en chaos.
In de X5 zat 'n bestuurder en z'n fotomodel meisje beide met kogels door hun hoofd en de kar doorzeefd door 2 gasten op 'n motor, afrekening in de drugswereld .
Mijn vrouw/kinderen/cabdriver etc zaten dus midden in de 'crimescene' en werden ook als getuigen ondervraagd...
Maar mijn vrouw en kids hebben er geen enkel trauma aan over gehouden ofzo.
- Robertdj
http://www.nu.nl/buitenland/2319560/mas ... exico.html" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef:Heb je daar meer info over? Het zijn 'vluchtelingen' dus er is wat mee aan de hand.Robertdj schreef:En die boerderij laatst met 70 omgelegde vluchtelingen?Robin schreef:Alle dooien die je op de foto's ziet zijn connected met drugshandel etc. Ook in ciudad juarez kun je gewoon over straat als burger als je niks met drugsbendes whatever te maken hebt. Die bendes gebruiken geen burgers. Ik was 20 j geleden in Bogota en medellin ten tijde van Pablo escobar , m'n oom woonde daar. Toen al veel te veel media aandacht ook op NOS tv herinner ik me nog. Tuurlijk gebeurt er in luttelgeest even wat minder, maar ik heb me nooit ' in danger' gevoeld daar, toen ook al waren el wel eens acties....
En tuurlijk ronselt afperst en molesteert de FARC in Colombia arme boeren( die dus niet in de urban areas wonen maar in de 'jungle' bijna) en is 't een communistisch terroristennetwerk, dát klopt en de FARC moet dus ook met de grond gelijk gemaakt worden, tevens heeft de FARC connecties met Chavez, dus daar ben ik ook geen vrienden mee, en met ZIJN vrienden al helemaal niet.
Maar in de grote steden kun je als burger 'gewoon' je leven leiden eigenlijk, met wel in je achterhoofd dat je niet in NL zit he.
Geen echte vluchtelingen idd.
- dvh
Het drugsgeweld valt allemaal wel mee zeg je, maar what are the odds dat een drugsafrekening vlakbij je gebeurd ?Robin schreef:Dat is ook wat mijn vrouw en d'r Mexicaanse vriendin zeggen....Martijn_bmw schreef:die berg geld in die loodsen de grootste joint van de wereld, zou wel lekker gestonken hebben die fik
![]()
Nou is 't wel zo dat een schoonzusje van mij bij 'n drive by haar tante voor d'r ogen heeft verloren, terwijl ze d'r bij was op de veranda, maar dáár ook was een drugsbende/rivaliteit(in dit geval de zoon van die tante, die bij die bende zat) en dus wraak weer de basis van die grote onzin.
3 jaar terug zat mijn vrouw en de 2 kids(toen 7 en 13) achterin 'n taxi in 't centrum van de prachtige stad Popayan, wat 'n stad, heel veel 16e/17e eeuwse monumentale gebouwen en kathedralen.
BATS een nieuwe X5 botst bij hun achterkant omhoog en chaos.
In de X5 zat 'n bestuurder en z'n fotomodel meisje beide met kogels door hun hoofd en de kar doorzeefd door 2 gasten op 'n motor, afrekening in de drugswereld .
Mijn vrouw/kinderen/cabdriver etc zaten dus midden in de 'crimescene' en werden ook als getuigen ondervraagd...
Maar mijn vrouw en kids hebben er geen enkel trauma aan over gehouden ofzo.
Toeval bestaat niet toch ?