Vaseline bied oplossing voor dat soort praktijkenErik schreef:ik werd vanmorgen inderdaad wakker met een schraal gevoel in mijn reet

Vaseline bied oplossing voor dat soort praktijkenErik schreef:ik werd vanmorgen inderdaad wakker met een schraal gevoel in mijn reet
R-developments schreef:(...)Zolang je geen verklaring geeft kunnen ze je weinig maken...
(...)
tja in NL zien ze het liefst iedereen in een prius rijden, minimaal 10km/h langzamer dan toegestane snelheid en bochten /rotonde's nemen op een snelheid dat je lopend nog sneller bentGTRene schreef:ik vind rijbewijs inbeslagname ook erg overtrokken...schiet niemand wat mee op.
als je nu echt een blinde bent op de weg en altijd dronken en niet kan inschatten enz enz kan ik het me voorstellen maar door te hard rijden en of een drift daar waar het "kan" dat gaat er bij mij niet in, magoed zo gaat het wel in NL.
Ik weet niet hoe het gesprek is geweest, maar als het een beetje van bovenstaande strekking is, verwacht ik weinig goeds...Erik schreef:toen hij zei dat ik mijn voertuig niet onder controle had
stelde ik hem voor even mee te gaan naar een parkeerterrein
en 4 rondjes linksom en 4 rondjes rechtsom te driften
daar kon hij niet aan meewerken zei hij
flauw hoor
maar goed ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen daden
alleen het is wel zuur
vooral omdat ik echt bijna niet drift op de openbare weg
Kasteel schreef:Ik weet niet hoe het gesprek is geweest, maar als het een beetje van bovenstaande strekking is, verwacht ik weinig goeds...Erik schreef:toen hij zei dat ik mijn voertuig niet onder controle had
flauw hoor
alleen het is wel zuur
Dan heb je ook direct je eigen doodsvonnis getekendErik schreef:toen hij zei dat ik mijn voertuig niet onder controle had
flauw hoor
alleen het is wel zuur
Als je dan toch een verklaring af wilt leggen zorg dan iig voor een ontlastende verklaring zou ik zeggen.Walter schreef:Raar dat iedereen hier adviseert een beetje de boel bij elkaar te gaan zitten liegen.aapje schreef:Ten alle tijde ontkennen![]()
Kijk, dat kun je natuurlijk wel gewoon doen. Gelukkig leven we in Nederland en niet in de VS, waar wat je zegt echt meteen tegen je gebruikt wordt. Kijk hier maar eens naar: http://video.google.com/videoplay?docid ... 4885833865#" onclick="window.open(this.href);return false; (erg vermakelijk, maar eigenlijk ook schokkend).aapje schreef:en geen verklaring afgeven, dan kan je achteraf altijd nog een ontlastende verklaring opvoeren. Je bent namelijk niet verplicht aan je eigen veroordeling mee te werken.
Is dat zo? Moeten ze je die meteen aanzeggen of kunnen ze dat achteraf nog doen?Paul schreef:.... ergste ben je al ontlopen namelijk de EMG of rijvaardigheidscursus.
Met vaseline was het wel lekkerErik schreef:He juiste advies heeft geleid tot het vanmiddag weer ophalen bij de rechtbank van Utrecht !
Die gozert die advies heeft gegeven is echt goed zeg !!!! Sterker nog hij heeft het gewoon geregeld !!!
MACBOY FOR PRESIDENT !
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Darudevampire, Dimitri, k33z, Kadett, Kasteel, Ti-Tourist (Erik) en 3 gasten