Nederland gaat naar de haaien
- Robertdj
Re: Nederland gaat naar de haaien
Blijft ziek
moet gelijk denken aan die beelden van door zuur verminkte eerwraak slachtoffers 
- GTRene
en dat is alleen nog die er voor uit durven te komen...
ik zie en hoor het ook wel eens...
triest.
maar zo gaat het nog veelal in de wereld....angst regeert heet dat toch?
helaas staan ze het in NL ook toe, hoort bij de cultuur

ik zie en hoor het ook wel eens...
triest.
maar zo gaat het nog veelal in de wereld....angst regeert heet dat toch?
helaas staan ze het in NL ook toe, hoort bij de cultuur
- Ravin ///M
En dan is een dubbel paspoort mooi, grens over en deur op slot.
- GTRene
ja maar das zielig en onmenselijk(zeggen actie groepen e.d. dan)....met andere woorden NL is gebonden aan mensenrechten terwijl dat soort lieden vrijwel ongestoord dat soort rechten kunnen schenden.Ravin ///M schreef:En dan is een dubbel paspoort mooi, grens over en deur op slot.
in mijn ogen vind ik meer, als jij met die rechten speelt tegen anderen, verspeel je ook jou rechten op/als...
anders kun je dat soort en bv gewone criminelen (alle soort) nooit echt aan pakken.
- Ravin ///M
Beste is om idd zo'n offender te berechten, maar de aard van een beest verander je niet door het op te sluiten. Ik bedoel niet dat je het slachtoffer moet heenzenden he, ging me om de bekrompen familieleden.
- Michel P
Je moet je met alle respect afvragen of je dit soort mensen in NL wenst te hebben, die qua gedachten eeuwen maar dan ook eeuwen afstaan van de beschaving die hier als normaal gelden.Ravin ///M schreef:Beste is om idd zo'n offender te berechten, maar de aard van een beest verander je niet door het op te sluiten. Ik bedoel niet dat je het slachtoffer moet heenzenden he, ging me om de bekrompen familieleden.
Probeer je eens voor te stellen dat je hier bent geboren, en dat je hier naar school gaat, en ziet wat voor een mogelijkeheden tot persoonlijke ontwikkeling en vrijheden met hier heeft. Zo'n meid zal zich als volwaardig individue kunnen ontwikkelen, en doet dit ook, waarna de familie een achterlijke neef importeerd, en haar vervolgens in de tijdmachine dondert en middels een dikke ketting om de nek in een hel plaats! En dan vind de familie als dochter lief die hier geboren en getogen is, en niet beter weet dan dat hier iedereen gelijk is en mogelijkheden tot ontwikkeling heeft zich verzet....... hoe eenzaam met zo'n meid zich voelen, verstoten omdat ze voorzich zelf kiest.......... haar leven vervolgens niet veilig, uiteraard is middels fysiek geweld maar uiteraard ook enorme geestelijke mishandeling door familie druk haar leven inmiddels veranderd in een hel.
Echt, zo;n hele "hechte" familie moet zeer zwaar gestraft worden 20+ jaar a.u.b. en vervolgens dient men als men een NL pas heeft te worden gedenaturaliseerd, en als persona non grate te worden uitgezet.
Ik kan zelfs wel sympathie voelen voor de doodstraf bij dit soort zieke geesten...
Michel
- Ravin ///M
Nu kun je wel heel veel meer woorden gebruiken maar dat is precies wat ik zei.

-
Metchu
en ze heeft gelijk, het is hypocrietAlbayrak wil excuses Rutte aan miljoen mensen
Uitgegeven: 25 oktober 2010 19:13
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 21:41
DEN HAAG - PvdA-Tweede Kamerlid Nebahat Albayrak vindt dat premier Mark Rutte zijn excuses moet aanbieden aan 1 miljoen Nederlanders.
© ANP
Ze doelt op de mensen met een dubbel paspoort die drie jaar geleden door de VVD-leider ''zijn weggezet als potentieel niet loyaal en niet integer.''
Zelf zit Albayrak niet te wachten op excuses van de nieuwe premier. De voormalige staatssecretaris van Justitie zei dat maandag op BNR-radio. Ze reageerde daarmee op PvdA-leider Job Cohen, die vindt dat excuses aan Albayrak wel op zijn plaats zijn.
Rutte wilde dat Albayrak afstand deed van haar Turkse paspoort toen zij in 2007 net had plaatsgenomen in het kabinet.
Veldhuijzen van Zanten-Hyllner
Nu heeft Rutte geen moeite met het tweede paspoort van de staatssecretaris in zijn nieuwe kabinet, Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner. Zij komt oorspronkelijk uit Zweden. De PVV wil de kwestie dinsdag aan de orde stellen tijdens het debat over de regeringsverklaring.
PVV-leider Geert Wilders vindt dat de nieuwe bewindsvrouw haar Zweedse paspoort moet inleveren. Daarvoor is tot nu toe verder geen steun in de Kamer.
Volgens Albayrak had de VVD destijds vooral omwille van het oppositievoeren ''hartstochtelijk de keiharde lijn van Wilders gesteund. Die lijn was dat je niet loyaal kon zijn aan Nederland en niet integer kunt zijn met twee paspoorten. Dan zeg je nogal wat over 1 miljoen Nederlanders'', vindt de sociaaldemocrate.
Beschamend
Ze zei dat destijds nogal wat VVD'ers naar haar toe zijn gekomen, omdat ze de kwestie ''beschamend vonden.'' Overigens was het volgens haar niet alleen Rutte maar ook Henk Kamp, nu minister van Sociale Zaken, die de fractie van de VVD op deze lijn kreeg.
Tijdens haar staatssecretariaat heeft Albayrak geen seconde last gehad van het feit dat ze ook nog een Turks paspoort heeft, zei ze. Ze vindt het niet meer dan logisch dat je als bewindspersoon in Nederland altijd gaat voor het Nederlands belang.
- GTRene
zo is dat inleveren dat andere paspoort, helemaal als je voor de regering werkt of ambtenaar bent.
dan ist 1 paspoort...al ist maar om het principe, tis kiezen of delen...
insluipers hebben we al genoeg, zo kan je het wellicht iets beperken of meer uitoefenen.
dan ist 1 paspoort...al ist maar om het principe, tis kiezen of delen...
insluipers hebben we al genoeg, zo kan je het wellicht iets beperken of meer uitoefenen.
-
Metchu
het gaat mij nu niet om het punt van het paspoort, maar dat onze premier een aantal jaren zat te briesen dat het niet mocht en nu knijpt ie een oogje dicht 
- Ravin ///M
Wat voor een hypocriet iets is dat 'loyaal zijn aan Nederland' eigenlijk? Driekwart van de mensen die vermogend zijn verkassen met plezier naar Belgie en half Nederland droomt ervan het land de rug toe te keren in ruil voor een tropisch klimaat, of een land waar niet elke vierkante centimeter met vijf anderen gedeeld hoeft te worden.
- Michel P
Nu ook een bij de VVD met een Brits paspoort! De wet zegt thans niets over de verbieden van het hebben van een dubbel paspoort in bepaalde functies. De wet zegt dat je in principe maar 1 nationaliteit mag hebben, en het probleem ligt dat je een aantal landen niet van je nationaliteit af kunt. Men gedoogt dus de dubbele nationaliteit. Wet zal dus moeten worden aangepast. Kan je geen afstand doen van nationaliteit X dan maar geen NL paspoort..... En uiteraard voor de bestaande gevallen bepaalde functies uitsluiten, waaronder ambtelijke fucties. Dus ook in de politiek, ook op lokaal nivo. Let wel. Zittende mensen die thans een dubbele nationaliteit hebben kun je dus niet weg schoppen. Maar job hoppen binnen de overheid betekend een pas inleveren, en alleen de NL pas houden.Metchu schreef:het gaat mij nu niet om het punt van het paspoort, maar dat onze premier een aantal jaren zat te briesen dat het niet mocht en nu knijpt ie een oogje dicht
Rutte zou een vent zijn als die bij zijn mening blijft!!!
Michel
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het zou de kersverse premier sieren, ook van wijsheid getuigen, nu een consequente lijn te trekken.........
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit uit hun wijk weggetreiterde homostel zat gisteravond ook in de madiwodovr show van Paul de Leeuw,
Paul was óók als homo zijnde natuurlijk wel nieuwsgierig, die rotjongeren van 'n jaar of 16/18 die die gasten uitschelden voor vanalles en nogwat... Het waren allochtone jongeren aldus 1 van 't stel, maar dat woord werd bijna gefluisterd en er werd ook verder niet op in gegaan(Vara he)Heb ik me blauw aan geërgerd. Jammer Paul.
http://www.zie.nl/video/algemeen/Homost ... fzq25fpb2t" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus inhakend op vanales en nogwat en links die rechts nogal eens wat verwijt:
kortom Rutte bied je excuus aan en la hypocryta Albayrak biedt haar excuses aan over het niet veel kwijt te willen over de Armeense kwestie in haar geboorteland Turkije, en ze zijn weer allemaal vriendjes.....
Je zou maar homo zijn in 'n moslimland heej.
Paul was óók als homo zijnde natuurlijk wel nieuwsgierig, die rotjongeren van 'n jaar of 16/18 die die gasten uitschelden voor vanalles en nogwat... Het waren allochtone jongeren aldus 1 van 't stel, maar dat woord werd bijna gefluisterd en er werd ook verder niet op in gegaan(Vara he)Heb ik me blauw aan geërgerd. Jammer Paul.
http://www.zie.nl/video/algemeen/Homost ... fzq25fpb2t" onclick="window.open(this.href);return false;
kortom Rutte bied je excuus aan en la hypocryta Albayrak biedt haar excuses aan over het niet veel kwijt te willen over de Armeense kwestie in haar geboorteland Turkije, en ze zijn weer allemaal vriendjes.....
- Ravin ///M
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11492867" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef: Je zou maar homo zijn in 'n moslimland heej.
-
Robin
Klopt, ik zag dat filmpje in een lift van 'n luxe hotel waar ie die gast verrot slaat.Ravin ///M schreef:http://www.bbc.co.uk/news/uk-11492867" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef: Je zou maar homo zijn in 'n moslimland heej.
-
EG
Sorry hoor maar dat die Armeense kwestie op tafel word gelegd is gewoon bullshit en puur en alleen maar om Turkije in een kwaad daglicht te stellen, niks anders. Waarom geeft Frankrijk zijn genocide op de Algerijnen niet toe? Bespreek dat dan openlijk? De enige reden dat die Armeense genocide op tafel komt is omdat er heel veel invloedrijke Armenen in Amerika en in Frankrijk wonen. En die hebben geld en macht.Robin schreef:Dit uit hun wijk weggetreiterde homostel zat gisteravond ook in de madiwodovr show van Paul de Leeuw,
Er zijn trouwens net zo veel wetenschappers die beweren dat er helemaal geen genocide gepleegd is (GEEN TURKSE wetenschappers) maar die worden heel goed doodgenegeerd door de media.
Die Armeense genocide is een hele goede middel geworden om Turkije te dwingen om naar Amerika's en Europa's pijpen te dansen, bouw een paar militaire bases voor ons, en we "vergeten" die hele kwestie opeens. Allemaal smerige politieke spelletjes.
Oh ja ik ontken die genocide niet, maak die fout niet. Maar ik geloof die verhalen over die genocide niet blindelings. Ik heb heel veel bronnen gelezen over die hele kwestie en er word veel tegengesproken. Voor mij twijfel genoeg.
En ik ben benieuwd in hoeverre de Turkse regering iets moet ontkennen dat door een oude regering is gebeurd dat notabene door Ataturk is afgezet... :idea:
- Michel P
Maar als Albyrak die genociede openlijk zou erkennen, en dat komt in de krant, dan kan ze als ze op vakantie gaat naar Turkije simpelweg voor deze uitspraak/mening worden vervolgt...... Lekker fris.......... NOT
Michel
Michel
-
Robin
@EG:
OK, maar je lijkt(met je teksten) nogal ingenomen met 'je' vaderland lijkt 't EG, je verdedigt 't tot sintjuttemis terwijl ze 'n loopje nemen met mensenrechten etc..... ik ben verre van ingenomen met 'mijn' vaderland NL, verre van. Ik baal van dit land en dacht lang over emigreren, en dat wordt dan geen Turkije ben ik bang.
Die 'trots' die je hier laat zien, ik ben er geen liefhebber van, eerlijk gezegd...
Noem man en paard en er niet omheen draaien met je 'bronnen' , erken de fouten.
Dit komt erg geforceerd over, dat verdedigen.
En wat Michel zegt. Jij kunt hier schreeuwen wat je wilt, en als je van alles baalt, waarom zit je dan niet in Turkije waar alles 'ok'is???????
OK, maar je lijkt(met je teksten) nogal ingenomen met 'je' vaderland lijkt 't EG, je verdedigt 't tot sintjuttemis terwijl ze 'n loopje nemen met mensenrechten etc..... ik ben verre van ingenomen met 'mijn' vaderland NL, verre van. Ik baal van dit land en dacht lang over emigreren, en dat wordt dan geen Turkije ben ik bang.
Die 'trots' die je hier laat zien, ik ben er geen liefhebber van, eerlijk gezegd...
En wat Michel zegt. Jij kunt hier schreeuwen wat je wilt, en als je van alles baalt, waarom zit je dan niet in Turkije waar alles 'ok'is???????
-
Robin
@EG, andere vraag; hoe sta jij tegenover homo's/homohuwelijk dan?
- Michel P
Die bestaan daar niet Robin.......Robin schreef:@EG, andere vraag; hoe sta jij tegenover homo's/homohuwelijk dan?
Michel
-
EG
Er is niks geforceerd aan mijn post, er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal. Ik zit hier niet de holocaust te ontkennen ofzo vriend.Robin schreef:@EG:
OK, maar je lijkt(met je teksten) nogal ingenomen met 'je' vaderland lijkt 't EG, je verdedigt 't tot sintjuttemis terwijl ze 'n loopje nemen met mensenrechten etc..... ik ben verre van ingenomen met 'mijn' vaderland NL, verre van. Ik baal van dit land en dacht lang over emigreren, en dat wordt dan geen Turkije ben ik bang.![]()
Geloof jij alles wat door de media gezegd word? Waar zijn die WMD van Irak dan? Dat is al punt 1. En een van de meest welvarende landen ter wereld, Amerika schend 1000x zoveel mensenrechten als Turkije. Turkije is geen super ontwikkeld land, dus dat is geen probleem. Amerika is wel een ontwikkeld westers land, ik vind dat alarmerend, maar het zal niemand een worst wezen, net als die oorlog in Irak, waren we ook binnen een paar weken vergeten.
En ten tweede is het wel erg laag om te zeggen waarom zit je hier als alles daar zo goed is, je vergeet effe dat ik hier geboren ben, en ik ben tot nu toe erg tevreden in Nederland. Dat ik mij druk maak over Turkije is normaal, daar komen mijn ouders vandaan en daar heb ik heel veel familie wonen.
Ik kom altijd op voor "de andere kant van het verhaal", sorry maar over het algemeen vooral in de media hebben ze er een handje naar om Turkije behoorlijk zwart te maken terwijl ze er niks van af weten, net als de meesten hier. Ze zijn effe naar Antalya of Bodrum ofzo gegaan en denken gelijk te weten hoe het met politiek Turkije zit. Ik kan je vertellen dat dat een paar 1000 miljard keer ingewikkelder zit dan hier.
Juist door Erdogan, de man die door heel rechts Nederland compleet neergesabeld word (dat is nu eenmaal een feit) hebben minderheden meer rechten gekregen in Turkije, tot nu toe was Turkije extreem nationalistisch. Dat beeld dat Turkije mensen marteld e.d. zegt al genoeg over jullie kennis, zoals ik zei, de laatste jaren is dat compleet anders geworden tegenwoordig mag je best een eigen mening hebben...
Dat Erdogan niet door het leger hardhandig is afgezet bewijst al dat het land is veranderd.
Oh ja in 2007 zei Amnesty dit:
En wie is de man die achter de hervorming van het rechtssysteem zit? De heer Erdogan. En dat gebeurt nu langzaam aan. Maar toch zal die man door de media neergezet worden als iemand die de Sharia in Turkije wilt invoerenVolgens Amnesty is het rechtssysteem in Turkije dringend aan hervormingen toe en moet het de belangen van de burgers prioriteit geven, in plaats van die van de overheid.
http://nos.nl/artikel/63154-amnesty-laa ... rkije.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat vind ik grappig over het algemeen van Nederlanders, ze zijn superblij met het leger die de "seculiere staat in Turkije beschermt" maar die leger heeft heel veel bloed aan zijn handen (buiten gerechtelijke executies, onderdrukken van minderheden, gewelddadigheden, intimidatie), en als de macht van de leger ingeperkt gaat worden door Erdogan is het gelijk fout. Alleen omdat ze bang zijn dat de Islam daar meer macht gaat krijgen... Vertel mij beste Robin, is dat niet een beetje hypocriet?
Edit: ik ben 100% tegen homo haat en tegen het achterstellen van homo's. Van mij mag iedereen doen wat ie wilt en wat ie niet laten kan. Als iemand homo wilt zijn moet ie dat vooral doen. Mij boeit het niet, zolang ze mij maar niet lastig vallen. Ik heb ook vrienden op school gehad die homo waren. Werd nooit krampachtig over gedaan.
Laatst gewijzigd door EG op 27 okt 2010, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Michel P schreef:Die bestaan daar niet Robin.......Robin schreef:@EG, andere vraag; hoe sta jij tegenover homo's/homohuwelijk dan?
Michel
-
Robin
EG, je lijkt me wat geirriteerd. Hoe kan dat nou?
Wees blij dat je hier openlijk kan schrijven wat je wilt.
IK verdedig die klote USA de laatste jaren ook niet, maar 't staat nog mijlenver qua shit verwijderd van 'jouw' vaderland, laten we de boel niet omdraaien he.
Ennuh je noemt me 'vriend' en 'beste Robin'.
Ik moet je teleurstellen, ik ben hetero
Wees blij dat je hier openlijk kan schrijven wat je wilt.
IK verdedig die klote USA de laatste jaren ook niet, maar 't staat nog mijlenver qua shit verwijderd van 'jouw' vaderland, laten we de boel niet omdraaien he.
Ennuh je noemt me 'vriend' en 'beste Robin'.
Ik moet je teleurstellen, ik ben hetero
- Michel P
@EG,
Maar Erdogan heeft ook een verborgen agenda........ hoofdoekjes in de universiteit.......wil die terug, lukt NOG niet......... in een aantal grote steden worden mensen gemollesteerd omdat ze alcohol nuttigen wat niet spoort met de Islam, hoe zit het met bescherming van andere geloven.......
http://www.refdag.nl/nieuws/godsdienstv ... e_1_222216" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar Erdogan heeft ook een verborgen agenda........ hoofdoekjes in de universiteit.......wil die terug, lukt NOG niet......... in een aantal grote steden worden mensen gemollesteerd omdat ze alcohol nuttigen wat niet spoort met de Islam, hoe zit het met bescherming van andere geloven.......
http://www.refdag.nl/nieuws/godsdienstv ... e_1_222216" onclick="window.open(this.href);return false;