Ik check alleen mijn wekker, dan instappen starten en gaan...........

Volgens mij heb jij ook ingeCHECKT en moet je ook nog uitCheckenDownforce Hans schreef:Wat maken jullie je allemaal druk met dat gecheck.
Ik check alleen mijn wekker, dan instappen starten en gaan...........
Heb 20x M12x1,5x40/45 voor je meegenomen. En koop er de volgende keer gewoon voor elk wiel 5, en niet 4. Skimpy bastard!Kasteel schreef:Toevallig iemand die voor mij voor de zekerheid langere wielbouten (10st) zou kunnen meenemen ivm extra spacers (niet passen van std fruitschalen op nieuwe remmen). Bvd
Hulde voor heldenactiesteve smith schreef:Heb 20x M12x1,5x40/45 voor je meegenomen. En koop er de volgende keer gewoon voor elk wiel 5, en niet 4. Skimpy bastard!Kasteel schreef:Toevallig iemand die voor mij voor de zekerheid langere wielbouten (10st) zou kunnen meenemen ivm extra spacers (niet passen van std fruitschalen op nieuwe remmen). Bvd
![]()
Zo, de toon is gezet, ik rij nu uit Amsterdam weg, zie in Belgie wel of er nog ergens een paar uur getukt kan worden.
Damn, uit jouw mond komt het geloofwaardig over. Kan ik Bart niet meer de schuld geven, shitsteve smith schreef:LOL, wat een heerlijk onbehouwen auto is die Z4! Twee keer een kwartiertje gereden en met een hele grote smile gezeten. Snap nu ook waarom Kasteel er altijd zo lomp mee rijdt, het kost echt ontzettend veel moeite om er clean mee te rijden, die auto vraagt om hooligangedrag. Dikke LOL
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten