ff voorstellen , frank de alfaman

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
frank de alfaman

ff voorstellen , frank de alfaman

Bericht door frank de alfaman » 24 okt 2010, 00:03

Niet omdat ik me daar ook maar enigzins tot verplicht voel door allerlei opmerkingen in mn verkooptopic maar gewoon omdat t hoort als je nieuw bent:

Voorstelrondje.

Hoi, ik ben Frank de alfaman, enkelen hier kennen mij al vanwege mijn 'afwijking' waar t Alfa's betreft. :oops:

Woonachtig in t meest bourgondische deel van NL, zeeuws vlaanderen. :beer:

Hoop hier wat gezelligheid te vinden. Mvrgr,Frank

JP

Re: ff voorstellen , frank de alfaman

Bericht door JP » 24 okt 2010, 00:36

Welkom Frank :thumbup:, niet dat ik je ken, maar er is anders niemand aanwezig (nu) die 'welkom' kan zeggen.

..en Bourgondisch, dan moet je echt voor in Limbabwe zijn. Succes met de verkoop

RJay

Bericht door RJay » 24 okt 2010, 01:31

Welkom op DF.
En ach, alfa's zijn zo erg nog nie :mrgreen:

steve smith

Bericht door steve smith » 24 okt 2010, 01:32

Welkom Frank :mrgreen:

Oh en JP, zowel Limbabwe als Zeeuw-Vlamingenland zijn toch afvallige provincies van Belgie? Wat mij betreft geven we ze terug, dan is hier de helft van het begrotingstekort weg en de taalstrijd bij de zuiderburen ook opgelost! :banaan:

RJay

Bericht door RJay » 24 okt 2010, 01:33

Taalstrijd? Qu'est-ce que c'est?

JP

Bericht door JP » 24 okt 2010, 01:43

Nee, Steve, we wachten eerst tot het zeeniveau nog wat meer stijgt, en dan zitten wij hierboven op een terrasje, pilsje in de hand..........kijken hoe goed 'jullie' kunnen zwemmen (of met hangende pootjes naar toe reizen) ..... :mrgreen:

@ mocht een afsplitsing komen, dan laten wij (die Limbo's ) iedereen die Frans spreekt, of lui is (veelal dezelfde), Spa Francorchamps verlengen tot minimaal 20,9 km. Moet wel wat opleveren, ook voor ons

Mark 320iS

Bericht door Mark 320iS » 24 okt 2010, 08:03

JP schreef:Nee, Steve, we wachten eerst tot het zeeniveau nog wat meer stijgt, en dan zitten wij hierboven op een terrasje, pilsje in de hand..........kijken hoe goed 'jullie' kunnen zwemmen (of met hangende pootjes naar toe reizen) ..... :mrgreen:

@ mocht een afsplitsing komen, dan laten wij (die Limbo's ) iedereen die Frans spreekt, of lui is (veelal dezelfde), Spa Francorchamps verlengen tot minimaal 20,9 km. Moet wel wat opleveren, ook voor ons

Hahaha, +1 :thumbup:

Frank, welkom!

Marc R

Bericht door Marc R » 24 okt 2010, 10:36

Welkom Frank,

Ik bedoel het niet verkeerd maar dr zijn vaak gasten die ff inloggen en dan een wagen te koop zetten...

Je snapt wel dat dat gewoon een klotezooi wordt.

frank de alfaman

Bericht door frank de alfaman » 24 okt 2010, 11:29

Marc RS4 schreef:Welkom Frank,

Ik bedoel het niet verkeerd maar dr zijn vaak gasten die ff inloggen en dan een wagen te koop zetten...

Je snapt wel dat dat gewoon een klotezooi wordt.
Ja snap ik, zal best allemaal, maar mn verkoop topic is intussen mooi verdwenen,zonder mod mededeling... :police: Leuk welkom...

@ anderen; dank voor de woorden, leuk!
Limburg zal best heel gezellig en bourgondisch zijn,maar je verstaat ze zo moeilijk he... :drinking:
Mvrgr,Frank

Moderator

Bericht door Moderator » 24 okt 2010, 11:37

frank de alfaman schreef:
Ja snap ik, zal best allemaal, maar mn verkoop topic is intussen mooi verdwenen,zonder mod mededeling... :police: Leuk welkom...

Beste Frank, welkom op Driving-fun.com je topic is inderdaad als zelfstandig topic verdwenen. Als je even de moeite had genomen om onze forumregels te lezen dan begrijp je ook waarom er door mensen 'fel' werd gereageerd en waarom je topic is samengevoegd.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=5&t=9532" onclick="window.open(this.href);return false;
Allereerst is het aanbieden van zaken op commerciële basis niet toegestaan!
Bedrijven kunnen hier dus niet adverteren.

Verder kan in principe iedereen adverteren op DF maar er zijn een tweetal regels die daarbij in acht genomen dienen te worden.

- Als je geen actief lid bent van DF kun je je advertentiebericht alleen maar kwijt in het sticky topic De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
- Als je wel actief lid bent van DF kun je gewoon zelf een topic aanmaken voor datgene wat je wil verkopen.

Advertenties ouder dan 6 maanden worden van het verkoopforum verwijderd.

Hiermee bereiken we dat 'leden' die we verder niet kennen het Driving Fun "Te koop aangeboden" forumdeel gaan gebruiken als een soort van alternatieve Marktplaats.
Driving Fun wordt steeds groter en daarmee dus ook het bereik, maar de Driving Fun community is erg hecht en gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect.
Vreemde verkopers die uitsluitend lid zijn geworden om hier iets te koop aan te bieden, zullen dat vertrouwen en respect niet zomaar krijgen en hebben daarom ook geen recht op een eigen advertentie.
Plaats in dat geval dus geen eigen advertentie, want deze zal dan verplaatst worden naar het sticky De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken! topic!
Twijfel je of heb je toch nog vragen stuur dan voor je een advertentie plaatst een PB naar het Modteam!

Het Modteam.
Je verkoopadvertentie staat in dit topic http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... start=3925" onclick="window.open(this.href);return false;

frank de alfaman

Bericht door frank de alfaman » 24 okt 2010, 11:48

Ok duidelijk. Is t niet handiger dan om het 'te koopdeel voor leden' read only te maken? Kan dan door buitenstaanders als ondergetekende :lol: wel worden bekeken maar nieuwe topics aanmaken kan dan niet. Zoiets?

Anyway bedankt voor de uitleg, is helder nu. :thumbup:

Mvrgr,Frank

siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Bericht door siegerdehaan89 » 24 okt 2010, 13:39

Hè fRank, welkom hier!

Beetje klaar met het scarb forum aangezien je hier (ook) gezelligheid zoekt, en gaat vinden? :)

Grtz ,Sieger.

frank de alfaman

Bericht door frank de alfaman » 25 okt 2010, 21:20

siegerdehaan89 schreef:Hè fRank, welkom hier!

Beetje klaar met het scarb forum aangezien je hier (ook) gezelligheid zoekt, en gaat vinden? :)

Grtz ,Sieger.
Nou nee klaar niet echt. Maar naast de scarb en wat typegerichte Alfa fora leek t me wel leuk om me eens wat breder te orienteren.. :mrgreen:

Grtz,fRank

Plaats reactie