Voorstelrondje.
Hoi, ik ben Frank de alfaman, enkelen hier kennen mij al vanwege mijn 'afwijking' waar t Alfa's betreft.

Woonachtig in t meest bourgondische deel van NL, zeeuws vlaanderen.

Hoop hier wat gezelligheid te vinden. Mvrgr,Frank
JP schreef:Nee, Steve, we wachten eerst tot het zeeniveau nog wat meer stijgt, en dan zitten wij hierboven op een terrasje, pilsje in de hand..........kijken hoe goed 'jullie' kunnen zwemmen (of met hangende pootjes naar toe reizen) .....
@ mocht een afsplitsing komen, dan laten wij (die Limbo's ) iedereen die Frans spreekt, of lui is (veelal dezelfde), Spa Francorchamps verlengen tot minimaal 20,9 km. Moet wel wat opleveren, ook voor ons
Ja snap ik, zal best allemaal, maar mn verkoop topic is intussen mooi verdwenen,zonder mod mededeling...Marc RS4 schreef:Welkom Frank,
Ik bedoel het niet verkeerd maar dr zijn vaak gasten die ff inloggen en dan een wagen te koop zetten...
Je snapt wel dat dat gewoon een klotezooi wordt.
frank de alfaman schreef:
Ja snap ik, zal best allemaal, maar mn verkoop topic is intussen mooi verdwenen,zonder mod mededeling...Leuk welkom...
Je verkoopadvertentie staat in dit topic http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... start=3925" onclick="window.open(this.href);return false;Allereerst is het aanbieden van zaken op commerciële basis niet toegestaan!
Bedrijven kunnen hier dus niet adverteren.
Verder kan in principe iedereen adverteren op DF maar er zijn een tweetal regels die daarbij in acht genomen dienen te worden.
- Als je geen actief lid bent van DF kun je je advertentiebericht alleen maar kwijt in het sticky topic De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
- Als je wel actief lid bent van DF kun je gewoon zelf een topic aanmaken voor datgene wat je wil verkopen.
Advertenties ouder dan 6 maanden worden van het verkoopforum verwijderd.
Hiermee bereiken we dat 'leden' die we verder niet kennen het Driving Fun "Te koop aangeboden" forumdeel gaan gebruiken als een soort van alternatieve Marktplaats.
Driving Fun wordt steeds groter en daarmee dus ook het bereik, maar de Driving Fun community is erg hecht en gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect.
Vreemde verkopers die uitsluitend lid zijn geworden om hier iets te koop aan te bieden, zullen dat vertrouwen en respect niet zomaar krijgen en hebben daarom ook geen recht op een eigen advertentie.
Plaats in dat geval dus geen eigen advertentie, want deze zal dan verplaatst worden naar het sticky De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken! topic!
Twijfel je of heb je toch nog vragen stuur dan voor je een advertentie plaatst een PB naar het Modteam!
Het Modteam.
Nou nee klaar niet echt. Maar naast de scarb en wat typegerichte Alfa fora leek t me wel leuk om me eens wat breder te orienteren..siegerdehaan89 schreef:Hè fRank, welkom hier!
Beetje klaar met het scarb forum aangezien je hier (ook) gezelligheid zoekt, en gaat vinden?![]()
Grtz ,Sieger.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast