InjectTheVenom schreef:Je krijgt maar 1 keer van je leven een fullsize kleimodel van een nieuwe generatie Viper te zien LANG voor de rest van de wereld ook maar een tipje van de sluier kan oplichten, zelfs nu een paar weken later heeft nog niemand, ook de autotijdschriften niet, foto's ervan en de photoshops op basis van geruchten zitten er stuk voor stuk ver, heel ver naast....... sorry hoor dan kies ik toch echt voor vakantie ipv rijdenromo schreef:Ach, een auto die stilstaat ...............beetje raar vind ik dat....................zo`n ding is gemaakt om te rijden, niet om in de garage te zetten............
Auto rijden is voor mij althans meer fun dan een vakantie (al hoef ik die er niet om te missen als ik blijf rijden)
Moest ik kiezen tussen vakantie en rijden................altijd rijden..........................
Voor mij geldt; vrijheid=mobiliteit........................mobiliteit=vrijheid..................
Door die stelling kan je altijd een paar dagen weg c.q. vakantie, daarbij wil ik gezegd hebben dat ik in het uiterste geval ook genoegen neem met een Ford Ka of een Suzuki Alto..........dat dendert niet, als je maar mobiel blijft met alle vrijheid die daar mee gepaard gaat...........................
Nu geef ik niet echt heel veel om vakanties (leuk, natuurlijk) maar het is geen levensbehoefte als rijden IMHO that is................(hoeven dus echt geen fun km`s te zijn), ik kwalificeer rijden dan meer als maatschappelijk onafhankelijk zijn...............das voor mij onbetaalbaar en gaat boven elke vakantie................
Kostentechnisch; kijk eens hoe een beetje luxe vakantie in de pecunia`s gaat...................