turbofries schreef:I'm in!
Vergeet je krik niet.
Misschien heb ik hem wel weer nodig.

Gr.
Cor
turbofries schreef:I'm in!
Die neem ik voor je mee! Moet jij Jacky niet vergeten, hebben we ook wat te lachen. Ouwe sjaggerein!!Corvette schreef:turbofries schreef:I'm in!
Vergeet je krik niet.
Misschien heb ik hem wel weer nodig.![]()
![]()
![]()
Gr.
Cor
Same. Zou graag mee gaan maar geld om de Calibra weer op de weg te krijgen groeit me helaas niet op de rugPetrolhead Tom schreef:Tenzij ik de loterij win zie ik het nog niet gebeuren dat ik ineens een snelle auto tot mijn beschikking heb, iemand een gezellige bijrijder nodig?
+12.................3200 in drie dagen is een lachertje, brilslangMetchu schreef:hahaha nou als we toch zulke stoere praat hebben ITV, kijken of jij verder kan pissen dan mij:
ik doe Beverwijk (NL) --> Bolu (TR) ruim 3000 km in 1.5 dag en als ik rustig aan moet doen in 2 dagen...
NON-STOP 8)
bye bye :banaan:
heysteria run is fun, geen a naar b rit
Metchu schreef:hahaha nou als we toch zulke stoere praat hebben ITV, kijken of jij verder kan pissen dan mij:
ik doe Beverwijk (NL) --> Bolu (TR) ruim 3000 km in 1.5 dag en als ik rustig aan moet doen in 2 dagen...
NON-STOP 8)
bye bye :banaan:
heysteria run is fun, geen a naar b rit
Ja jammer InjecteerHetVergif, echter zal van dat loterij geld ook HonZ03 omgekocht moeten worden. Hij is namelijk de voorzitter van de toelatingscommissie Heysteria Run.InjectTheVenom schreef:Same. Zou graag mee gaan maar geld om de Calibra weer op de weg te krijgen groeit me helaas niet op de rugPetrolhead Tom schreef:Tenzij ik de loterij win zie ik het nog niet gebeuren dat ik ineens een snelle auto tot mijn beschikking heb, iemand een gezellige bijrijder nodig?Moet ook nog de vakantie naar familie in Canada betalen.
Thnx kerel! beste idee van de dag! Nu ga ik wellicht wel mee ja! :banaan:Macboy schreef:Je kunt ook je achterbank slopen na de run en dan die in de huiskamer zetten ?
Kees goed dat jij wel meegaat manNutkees schreef:Mijn hotels zijn reeds geboekt, dus reden genoeg om mee te gaan, heet niet voor niets Nutkees!!!
Heb er enorm zin in!
Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregenElmar schreef:Ja jammer InjecteerHetVergif, echter zal van dat loterij geld ook HonZ03 omgekocht moeten worden. Hij is namelijk de voorzitter van de toelatingscommissie Heysteria Run.InjectTheVenom schreef:Same. Zou graag mee gaan maar geld om de Calibra weer op de weg te krijgen groeit me helaas niet op de rugPetrolhead Tom schreef:Tenzij ik de loterij win zie ik het nog niet gebeuren dat ik ineens een snelle auto tot mijn beschikking heb, iemand een gezellige bijrijder nodig?Moet ook nog de vakantie naar familie in Canada betalen.
Ja en Nee. Was het dit keer niet eens zelf maar kentekens staan wel op mijn naam en tegenwoordig is het blijkbaar "guilty unless proven innocent". Idioterie ten top! Ben dus ook de collectie wat aan het uitdunnen zodat er minder kans op dit soort grappen is, al vind ik het wel klote, heb altijd een aantal verschillende voertuigen gehad die altijd beschikbaar zijn voor mezelf + m'n omgeving, voor ieder doel een passend koekblik.GTRene schreef:what...
ben je goed aan de beurt geweest oid?
jij kan hem al helemaal niet missen.
Maurice was ook al afgehaakt helaas! Maar de hagestein crew gaat toch wel gewoon!Nutkees schreef:Ziet er zeker naar uit dat ik alleen met Elmar zeker die kant op ga of niet!?
Mike, ik ga er gewoon vanuit dat jij ook aanwezig bent en dat geldt ook voor Maurice!
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, Erik K., erwin20vt, Geertmans, Joost H., Kadett, m3e30_chris, Martijn_bmw, Sidney, WJ, Zed240 en 5 gasten