Te goedgelovig misschien, in ieder geval niet goed ingelicht.Michel P schreef:Jij bent nog te goed gelovig Macboy! Dit is geen gewone rechtzaak, dit is een politiek spel van de linksch dragende rechterlijke macht....... die willen geen verandering in NL.
Rechtzaak rond de staten verkiezingen...... mooi toch!
Michel
Ik denk dat ik hoeiboei al vanaf de oprichting zo'n 5 jaar geleden lees. Vanaf dat prille begin is Hans Janssen vaste blogger. Hoeiboei is zijn primaire spreekbuis. Als (anti) arabist is Janssen de onbetwiste nummer 1 in Nederland.
Dat ie juist afgelopen woensdag met die blog kwam is natuurlijk een vooropgezet plan geweest om zijn samenwerking met Wilders ook in de rechtszaak te bekrachtigen. Ik verdenk het driemanschap (Moskowicz, Wilders, Janssen) ervan de zaak Schalke naar voren te hebben gebracht om het Hof nogmaals in diskrediet te kunnen brengen. Dat het Hof Janssen niet als getuige wilde toelaten bewijst nogmaals haar incompetentie. Deze kers op de taart (die zelfs door het driemanschap niet was verwacht) werd met beide handen aangegrepen om, ditmaal wel met succes, een nieuw wrakingsverzoek te formuleren.
Edit: O kijk, Janssen en Moskowicz zitten nu, 23.21 bij Pauw en Witteman. Hoeiboeiend.