Lang parkeren Rotterdam Airport
- cooldragon
Lang parkeren Rotterdam Airport
Hey all,
beetje een last minute bericht behorend bij een last minute booking.
Morgenochtend vertrek ik om 1045 uur vanaf Rotterdam Airport naar Barcelona met Transavia.
Enige optie is(helaas) zelf rijden en auto lang parkeren bij P1 of P3.
Heeft iemand van jullie ervaring welke van de 2 het gunstigste is en hoelang het ongeveer lopen is
(denk ook dat dat de enige optie is?) vanaf het parkeerterrein naar de incheckbalies?
beetje een last minute bericht behorend bij een last minute booking.
Morgenochtend vertrek ik om 1045 uur vanaf Rotterdam Airport naar Barcelona met Transavia.
Enige optie is(helaas) zelf rijden en auto lang parkeren bij P1 of P3.
Heeft iemand van jullie ervaring welke van de 2 het gunstigste is en hoelang het ongeveer lopen is
(denk ook dat dat de enige optie is?) vanaf het parkeerterrein naar de incheckbalies?
-
Re: Lang parkeren Rotterdam Airport
Weet niet hoe lang je gaat maar bij Waterhoofd neerkwakken en een taxi pakken lijkt me een stuk goedkoper!
-
hier parkeren:
Overschieseweg Rotterdam

Overschieseweg Rotterdam

- Downforce Hans
Geen probleem hoor, breng ik je wel ff naar het vliegveld....... 

-
zo, dat is wel erg aardig! 

- Downforce Hans
Zou ik ook voor jou doen hoor........is maar 1 km verderopMetchu schreef:zo, dat is wel erg aardig!

-
Hee Hanz, ik 'moet' in januari/februari nog ff een paar daagies naar Portugal,
Ken ik hem daar dan ook neerzette?
(Heb je een bewaakte parkeerplaats?!
)
Ken ik hem daar dan ook neerzette?

(Heb je een bewaakte parkeerplaats?!

- Downforce Hans
s`avonds is de parkeerplaats inderdaad afgesloten..................
- cooldragon
Thx vh aanbod Hans!appreciate it!Downforce Hans schreef:Geen probleem hoor, breng ik je wel ff naar het vliegveld.......
maar heb m uiteindelijk op P7 neergezet, op loopafstand van de vertrekhal(eigenlijk alle lang parkeren terreinen wel)
Zou overigens niet passen in je auto, 2 grote en 1 kleine koffer, 2 kinderwagens en nog wat handbagage met de bijbehorende vrouw en 2 kids:P
waar woon je dan ergens?Bergschenhoek?
- cooldragon
oh en zit nu overigens al in mn appartement in Barca, kijk uit op de Sagrida Familia.
Leuke stad, maar ben er maar 2 dagen. Denk dat ik hier nog wel een keertje terugkom.
hmm nu ik je berichtje lees, was natuurlijk ook nog een optie, om jou op te pikken bij je huis en jij mijn auto dan zou neerzetten bij jou totdat we terugkwamen...
Ik zal t in mn achterhoofd houden vd volgende keer!thx!
Leuke stad, maar ben er maar 2 dagen. Denk dat ik hier nog wel een keertje terugkom.
hmm nu ik je berichtje lees, was natuurlijk ook nog een optie, om jou op te pikken bij je huis en jij mijn auto dan zou neerzetten bij jou totdat we terugkwamen...
Ik zal t in mn achterhoofd houden vd volgende keer!thx!
-
Barcelona is een gave stad 
Moet ik ook nog een keer heen.

Moet ik ook nog een keer heen.
- Downforce Hans
Ik had je met een busje kunnen brengen vanaf de zaak.cooldragon schreef:Thx vh aanbod Hans!appreciate it!Downforce Hans schreef:Geen probleem hoor, breng ik je wel ff naar het vliegveld.......
maar heb m uiteindelijk op P7 neergezet, op loopafstand van de vertrekhal(eigenlijk alle lang parkeren terreinen wel)
Zou overigens niet passen in je auto, 2 grote en 1 kleine koffer, 2 kinderwagens en nog wat handbagage met de bijbehorende vrouw en 2 kids:P
Mijn bedrijf is denk ik een kilometer van het vliegveld.
Grtz,Hanz06

-
Kilometer is toch goed te lopen met 2,5 koffers, twee kinderwagens plus gear?Downforce Hans schreef:Ik had je met een busje kunnen brengen vanaf de zaak.cooldragon schreef:Thx vh aanbod Hans!appreciate it!Downforce Hans schreef:Geen probleem hoor, breng ik je wel ff naar het vliegveld.......
Mijn bedrijf is denk ik een kilometer van het vliegveld.
Grtz,Hanz06

- Paskal
- Auto: meerdere
+1Tom schreef:Barcelona is een gave stad
Ben er afgelopen jaren altijd enkele dagen geweest, maar deze zomer heb ik een week in een appment op steenworp-afstand van de Ramblas gezeten. Was genieten met de hoofdletter G. In 2011 uiteraard ook weer ff die kant op. Voor mij in ieder geval de gaafste stad van Europa.
- Maus335i
+2Paskal Morriën schreef:+1Tom schreef:Barcelona is een gave stad
Ben er afgelopen jaren altijd enkele dagen geweest, maar deze zomer heb ik een week in een appment op steenworp-afstand van de Ramblas gezeten. Was genieten met de hoofdletter G. In 2011 uiteraard ook weer ff die kant op. Voor mij in ieder geval de gaafste stad van Europa.
Een van de mooiste steden van Europa. Ben er afgelopen 3 jaar varierend van 3 dagen tot een week geweest. Vorige maand vies fijne aanbieding gekregen van Hilton om in de presidential suite te overnachten. Heb ik me geen 2x laten vertellen