BMW 1 Serie M Coupé
- Joy
Re: 1 ///M Coupé
Als ik bij de E36 M3 zie dat bij normaal gebruik 85-90 graden wordt aangegeven, is de temperatuurhuishouding van bijv. de 760Li dan afgeregeld op een hogere temperatuur (efficiëntie ?), komt het puur door de turbo's of is de plaatsing van de sensor bepalend voor de afgelezen temperatuur ?
- Hielke
150 graden op circuit?
Volgens mij kweek je dan teer tussen drijfstanglager en nokkenas.
Volgens mij kweek je dan teer tussen drijfstanglager en nokkenas.
- Joop
Als de tellerbak een voorbode is voor de rest van de onderhuidse techniek dan voorspelt dit weinig goeds...Robin Hartog schreef:Yay, laten we gaat bitchen hoe een tellerbak eruit ziet.
-
steve smith
Afgeregeld op veel hogere temp. Zit ook 5w30 in en geen 10w60.... Die fluitjes zullen ook wel wat extra warmte aan het oliesysteem toevoegen!Joy schreef:Als ik bij de E36 M3 zie dat bij normaal gebruik 85-90 graden wordt aangegeven, is de temperatuurhuishouding van bijv. de 760Li dan afgeregeld op een hogere temperatuur (efficiëntie ?), komt het puur door de turbo's of is de plaatsing van de sensor bepalend voor de afgelezen temperatuur ?
- Sperdy
Met de standaard 135i kwam ik wel op de 120gr als ik vol doorstampte, met de acs1 haal ik max 100gr, of net er boven.
- M-bitious
Pfewww, dacht even dat die van mij vannacht was gejat, maar hij staat er nogHielke schreef:Ik temper alleen de verwachtingen een beetje Ilija.
Alsof het wat uitmaakt. Alleen Andre en Ferdi hebben zo'n ding gekocht. .
- Arthur
- Auto: Nr.51
Op naar de volgende 34 pagina'sJoop schreef:Als de tellerbak een voorbode is voor de rest van de onderhuidse techniek dan voorspelt dit weinig goeds...Robin Hartog schreef:Yay, laten we gaat bitchen hoe een tellerbak eruit ziet.
- Hielke
Nou sorry hoor.M-bitious schreef:Pfewww, dacht even dat die van mij vannacht was gejat, maar hij staat er nogHielke schreef:Ik temper alleen de verwachtingen een beetje Ilija.
Alsof het wat uitmaakt. Alleen Andre en Ferdi hebben zo'n ding gekocht. .
Holy, 3 hele stuks. Of nee, 2, André is die van hem al weer kwijt.
-
Andre
Ik heb alleen nog een straat bmw met een bromfiets motor daar rijdt de vrouw in. 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dit is dus het origineel.............................oneindig beter IMHO..........................mooiste is nog die teller partij van Ferdi.........

- GTRene
ben ik het niet mee eens...ik vind die nwe nu mooier, rustiger....in het begin schrok ik ook ff maar vind het best mooi die nwe 
- Downforce Hans
Pruts beemer..........................
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wordt dat ding ook nog eens onthuld, of hoe zit dat??
- Robin Hartog
Wait.. Wut?!Joop schreef:Als de tellerbak een voorbode is voor de rest van de onderhuidse techniek dan voorspelt dit weinig goeds...Robin Hartog schreef:Yay, laten we gaat bitchen hoe een tellerbak eruit ziet.
-
Tom
Nee nog 7 teasers volgen voor een 135i serie met wat dikke bumpers en M logotjes want niemand weet hoe ie eruit gaat zien!!!!Mark Nauta schreef:Wordt dat ding ook nog eens onthuld, of hoe zit dat??
-
M@rcel
Denk dat de foto erg slecht uitkomt door de flits. Weet zeker dat het eenmaal verlicht best mooi zal zijn.romo schreef:OMG, verschrikkelijk dit;
![]()
Bron; Scott, Bimmerpost
Maak voor de gein eens een flits-foto van een e39 M5 mkII tellerbak, ziet er ook niet uit doordat het grijze dan bijna wit wordt.
- Macboy
Volgens mij ontgaat jou de clou een beetje Marcel
Het gaat niet om het grijze of witte door de flits, maar het feit dat er een zwarte middenbaan in loopt, wat je jaren geleden ook bij Subaru en Kia kreeg. Als alles nu grijs was ok.
Hoewel dit natuurlijk niet hetzelfde is, maar hierbij een foto van de Kia Morning

Dat idee zeg maar (ga nu het net niet afstropen voor een betere foto die meer lijkt, it's the idea that counts)
Het gaat niet om het grijze of witte door de flits, maar het feit dat er een zwarte middenbaan in loopt, wat je jaren geleden ook bij Subaru en Kia kreeg. Als alles nu grijs was ok.
Hoewel dit natuurlijk niet hetzelfde is, maar hierbij een foto van de Kia Morning
Dat idee zeg maar (ga nu het net niet afstropen voor een betere foto die meer lijkt, it's the idea that counts)
- Macboy
Ok toch even een betere gevonden van de Suzuki Alto 

Point made lijkt mij ?
Point made lijkt mij ?
-
M@rcel
Macboy schreef:Ok toch even een betere gevonden van de Suzuki Alto
Point made lijkt mij ?
Wat jij laat zien is wit op zwart, denk dat het kleurverschil bij de 1M een heel stuk minder zal zijn.
Wacht maar eventjes af totdat het verlicht is.
- dvh
De km teller van een C1 doet er ook wel aan denken
-
M@rcel
Dit al voorbij gekomen? Klopt toch geen flikker van.....

Volgens mij worden we met z'n allen (incl. pers) flink in de maling genomen?
Bron
Bron
- GTRene
ik weet het bijna wel zeker...ook met de power, schat minstens de 360pk wat ik al eerder zei, en mooie sportstoelen e.d.
ze moeten wel met wat ze vertelden en van plan waren, het moet een soort Uber-rassung zijn
ze moeten wel met wat ze vertelden en van plan waren, het moet een soort Uber-rassung zijn
- Snipe
De persauto die nu gebruikt is heeft alleen de techniek van de 1 M, maar niet het uiterlijk. De definitieve auto krijgt ook niet zo'n print aan de buitenkant.M@rcel schreef:Dit al voorbij gekomen? Klopt toch geen flikker van.....
- JP
Irl krijgt hij toch die LCI koplampen, M3-spiegels, en achterspoiler;

Oh ja, is er maar keuze uit 3 exterieurkleuren??
Oh ja, is er maar keuze uit 3 exterieurkleuren??
- Snipe
Dat schijnt zo te zijn, inderdaad.JP schreef:Oh ja, is er maar keuze uit 3 exterieurkleuren??