Ik ben Sean Cassidy 24 jaar en werk bij de landmacht.
Mijn grootste hobby is auto's in het algemeen

Ongeveer weer 1.5 jaar later kreeg deze problemen met de startonderbreker en deze weg gedaan en een Volvo 850 2.0 10V gekocht heerlijke auto niet erg snel maar lag goed op de weg en een heerlijk geluid van de 5 cylinder. Half jaartje wezen sparen en uiteindelijk 5 dec 2008 mijn huidige auto gekocht een heuse Volvo 850 T-5.
Wauw wat een auto is dit zeg maar 2 maanden later begonnen de problemen af en toe viel de auto uit en kwam er een lampje op het dashboard van de motorstoring.
Dit bleken een ral brandstofpomp relais te zijn en een slecht contact op een van de knocksensoren, hoewel het even duurde voor ik dit had gevonden was ik blij het opgelost te hebben.
En niet lang daarna begon de auto flink te roken uit zijn pijp als deze wat langer stationair draaide, helaas de turbo begon op z'n eind te lopen dus op zoek naar een andere en via het volvo 850 forum een goede 16T turbo met bijpassende downpipe op de kop getikt.
Met behulp van dat forum en een haynes werkboek zelf de turbo wissel kunnen uit voeren en de auto gelijk laten chippen bij Fasttech in Haaksbergen, deze hadden gelukkig ook nog een paar grotere injectoren liggen en het uiteindelijke vermogen ligt nu rond de 280 Pk en 400Nm.
Helaas heeft deze auto een automaat dus verder gaan heeft niet veel zin omdat ik de boel dan alleen maar ga slopen maar een automaat rijdt toch nog wel erg lekker.
Uiteindelijk ook maar een paar grotere remmen aangeschaft voor de voorkant dus gingen we van 280mm naar 302mm met Ferodo DS2500 blokken en dat remt erg goed.
Ook nog een BMC Carbon filter en een veerpootbrug op de kop getikt
En toen was het wel tijd voor een paar mooie foto's
Ook onder de kap mag soms wat gepoetst worden dus 4 uur schuren brengt je wel ergens.
En nog een leuk lipje voor onder de voorbumper.
En de finising touch, een mooi stuurwieltje uit een R versie
Dus met de kleine voorstelling met veel foto's