Gave bak, mooie mods. Heb je ook video'tjes toevallig?
he ouwe bandenboer!deep r schreef:Een van de weinige klanten waarvan ik weet dat die daadwerkelijk zijn auto "goed" gebruikt gezien zijn bandenslijtage. lol
Wanneer ga je weer naar het vliegveld
niels rij meestal zo'n 3 circuitdagen per jaar. (zandvoort assen zolder)Niels schreef:Mooi ding! Wordt tijd voor een tweewieler sectie op DFHeren moderators whereareyou?
![]()
Rij je zelf ook veel circuit?
geen probleem hoor is een yamaha R1Pescatore schreef:Sorry voor zoveel ontwetendheid, maar wat is het? Heb dit model al vaker gezien, tot dusver niet meer te weten gekomen dat het een Yamaha is..TOM EVO VI schreef:zo gisteren m'n nieuwe speeltje opgehaald, heeft maar 2 wielen maar is toch behoorlijk driving fun!!![]()
![]()
@harrie, is inderdaad gepoedercoat en zit er heel erg strak op ook alle hoeken en gaatjes netjes.Harrie schreef:@TOM, ik zag dat je wielen gun metal gecoat zijn. Bedoel je gepoedercoat? Hoe ziet dat eruit? Is dat echt snaarstrak of is het inderdaad minder strak (hoekjes, naadjes en groeven) dan spuitwerk? Waar heb je het laten doen en wat kost het? Zou je die info met ons willen delen?
Zou je me eens een HQ detailfoto van een wiel willen sturen? Ik heb namelijk ooit eens een fiewtsframe laten poedercoaten, en daar was ik niet gelukkig mee. Poedercoaten is wel de hardste oplossing.TOM EVO VI schreef:@harrie, is inderdaad gepoedercoat en zit er heel erg strak op ook alle hoeken en gaatjes netjes.Harrie schreef:@TOM, ik zag dat je wielen gun metal gecoat zijn. Bedoel je gepoedercoat? Hoe ziet dat eruit? Is dat echt snaarstrak of is het inderdaad minder strak (hoekjes, naadjes en groeven) dan spuitwerk? Waar heb je het laten doen en wat kost het? Zou je die info met ons willen delen?
wel belangrijk dat de velgen geen stoeprandschade hebben ofzo.
ik heb het bij carrecon in bergschenhoek laten doen telefoonnummer is 010-5219445.
het koste 45eu per wiel voor stralen en poedercoaten in elke gewenste RAL-kleur.
Het lijkt een circuit motor te zijn geweest. 8800 circuit kilometers?[/quote]BBVW schreef:geen probleem hoor is een yamaha R1
1000cc motor met 172pk en 171kg dus een bommetje op 2 wielen.
dit is het model uit 2005 en heeft net 8800km gelopen dus nog lekker vers!
Zou ik ook niet wakker van liggen. Zo'n ding beul je motorisch nauwelijks meer af, hoogstends krijgt je koppeling en versnellingsbak het goed voor z'n kiezen maar met zo weinig kilometertjesTOM EVO VI schreef:niels rij meestal zo'n 3 circuitdagen per jaar. (zandvoort assen zolder)Niels schreef:Mooi ding! Wordt tijd voor een tweewieler sectie op DFHeren moderators whereareyou?
![]()
Rij je zelf ook veel circuit?
maar gewoon vrij rijden en niet in wedstrijd verband.
is wel een goed plan een apart motordeel op het forum!
jij ook motorrijder?
en zo ja met wat?
anders misschien eens een DF motor toerrit opstarten?
Mijn kanon (staat momenteel te koop al twijfel ik nu wel weer...):
[img:1280:960]http://img338.imageshack.us/img338/5033/tlsrvlb7.jpg[/img]
A.s. weekend ook in Assen?? Als het mooi weer is ga ik zaterdag nog even proberen een sessie of twee te pakken te krijgen![]()
TOM EVO VI schreef:klopt is een circuitmotor geweest en heeft de helft van het aantal km op het circuit gemaakt.Het lijkt een circuit motor te zijn geweest. 8800 circuit kilometers?
maar is niet iets waar ik me druk om maak dat kan zo'n motor best hebben.
Gebruikers op dit forum: jessedehaan en 2 gasten