Het grote Android (appz) topic
- HansD
Re: Het grote Android (appz) topic
Dat is acceptabel. Dat is ook mijn gebruik (ex de spelletjes).
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Men zegt dat het voor de SGS beter wordt als froyo erop staat, maar dat kan ik nog niet bevestigen.
Heb jij hier last van:
http://tweakers.net/nieuws/70336/htc-de ... nsors.html
Heb jij hier last van:
- HansD
Ja dat heb ik ook gehad. Niet altijd maar wel een paar keer. Bij mij ging het scherm niet meer aan nadat ik gebeld had (en de telefoon dus aan mijn oor heb gehad).
Leuk is dat dat je als consument tegenwoordig de trial periode bent 8) . Als ze met eem patch komen vind ik het prima.
Leuk is dat dat je als consument tegenwoordig de trial periode bent 8) . Als ze met eem patch komen vind ik het prima.
-
OnlineBram
HTC is voor zover ik weet daar altijd erg snel mee, dus zal vast wel goed komen.
- HansD
Er schijnt aan gewerkt te worden dus ik wacht wel even rustig af. Herrie gaan schoppen kan altijd nog
.
Dit soort dingen zijn nu eenmaal inherent aan de snelle ontwikkelingstijden, introducties en gecompliceerde techniek. De eerste batches hebben bijna altijd problemen die de eerste users ontdekken.

Dit soort dingen zijn nu eenmaal inherent aan de snelle ontwikkelingstijden, introducties en gecompliceerde techniek. De eerste batches hebben bijna altijd problemen die de eerste users ontdekken.
-
OnlineBram
Klopt ja. Maar goed, HTC is naar het schijnt attent op het geven van upgrades, kan Samsung nog wat van leren.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Sinds ik de Desire heb (Juni) heb ik 2x een kleine update gehad met 2.1 en in Augustus Froyo 2.2. Nu staat 3.0 voor de deur voor de Desire.
Met de HD nog niet zelf gespeeld, maar wel een kennis die hem heeft. En ik volg het topic op Tweakers...
Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik de Desire al weg wil doen voor de HD. 4.3" is best een stukje groter dan de 3.7" die ik nu heb...
Verder ben ik nog steeds super tevreden over het Android platform
Met de HD nog niet zelf gespeeld, maar wel een kennis die hem heeft. En ik volg het topic op Tweakers...
Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik de Desire al weg wil doen voor de HD. 4.3" is best een stukje groter dan de 3.7" die ik nu heb...
Verder ben ik nog steeds super tevreden over het Android platform

- HansD
Wat versta je onder staat voor de deur? 2.2 wordt net uitgerold, 3.0 duurt nog wel even dacht ik.Nu staat 3.0 voor de deur voor de Desire
-
OnlineBram
Men zegt dat 3.0 voor het einde van dit jaar gepresenteerd wordt. Wanneer en of het verspreid wordt onder bijvoorbeeld de Desire en de SGS is mij in ieder geval niet bekend.
- @iko
zullen we wel weer nieuwe machientjes voor moeten kopen 

-
OnlineBram
Voor zover ik weet zijn de Desire en SGS wel geschikt om Android 3.0 op te draaien, dus wie weet
Samsung heeft al iets van 5 miljoen Galaxy S toestellen verkocht, dus stiekem hoop ik dat ze zich daardoor gedwongen voelen om voorlopig lekker door te gaan met het ontwikkelen en uitbreiden van de mogelijkheden van dat toestel.

Samsung heeft al iets van 5 miljoen Galaxy S toestellen verkocht, dus stiekem hoop ik dat ze zich daardoor gedwongen voelen om voorlopig lekker door te gaan met het ontwikkelen en uitbreiden van de mogelijkheden van dat toestel.
- Stefan R
Half dit jaar was 2.2 er al, en de verwachte update voor HTC naar 3.0 ligt rond november/december :idea:HansD schreef:Wat versta je onder staat voor de deur? 2.2 wordt net uitgerold, 3.0 duurt nog wel even dacht ik.Nu staat 3.0 voor de deur voor de Desire
- HansD
OK, dat is een stuk sneller dan ik verwachtte. Ik dacht dat het volgend jaar maart ongeveer zou komen.
- Stefan R
Het is overigens nog al verschillend met updaten, degene die hun Desire i.c.m. een Vodafone of T-Mobile abbo hebben gekocht zijn doorgaans een stuk later aan de beurt met updaten dan KPN of "losse" kopers.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb gister een Desire HD besteld, schijnt inmiddels onderweg te zijn. Ben benieuwd. 

- Robertdj
Wouter, waarom ga je voor de Desire HD?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Tja... SGS vind ik te plastic... voor een dergelijk duur toestel wil ik ook kwaliteit voelen als ik 'em in handen heb. Verder heb ik minder vertrouwen in Samsung dan in HTC qua frequentie van software-updates. Een iPhone 4 vind ik veel te duur. Nokia heb ik een hekel aan.... ik haat Symbian. Windows Phone 7 vind ik qua interface niet top, bovendien is dat tot volgend jaar niet zo interessant in Nederland imo. Kom automatisch toch uit bij Android als OS en dan spreken de specs van de DHD me verreweg het meeste aan. Twijfelde nog even of 4,3" niet te groot was maar een HD2 van een collega is evengroot en pas (doordat hij erg plat is) toch perfect in je broekzak. Wou onlangs een gewone Desire bestellen maar precies op die dag kondigde HTC de Desire HD aan. Dus toch maar even gewacht.Robertdj schreef:Wouter, waarom ga je voor de Desire HD?
- Michel P
Mozilla Seabird.
Lijkt me een geweldig toestel.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oG3tLxEQ ... r_embedded[/youtube]
Lijkt me een geweldig toestel.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oG3tLxEQ ... r_embedded[/youtube]
- HansD
Volgens mij is het opgelost want ik heb er nu geen last meer van. Stond net op het punt om morgen even langs de VF winkel te lopen want er was op een gegeven moment niet meer normaal te bellen dat probleem.partyondude schreef:Men zegt dat het voor de SGS beter wordt als froyo erop staat, maar dat kan ik nog niet bevestigen.
Heb jij hier last van:
-
OnlineBram
Hoe is het opgelost dan? Heb je een update binnen gekregen?
- HansD
Geen idee, voor zover ik weet heb ik geen update binnen gekregen
-
OnlineBram
Nu wel Hans, lees maar:
http://tweakers.net/nieuws/70389/htc-br ... re-hd.html
Al is niet zeker of het ook het probleem oplost.
http://tweakers.net/nieuws/70389/htc-br ... re-hd.html
Al is niet zeker of het ook het probleem oplost.
-
OnlineBram
Na lang wachten dan nu echt uit, Android 2.2 voor de Samsung Galaxy S, heb deze vanavond op m'n telefoon gezet 

- @iko
werkt het een beetje?partyondude schreef:Na lang wachten dan nu echt uit, Android 2.2 voor de Samsung Galaxy S, heb deze vanavond op m'n telefoon gezet
waar haal je dat op?
-
OnlineBram
Gewoon via KIES, dat waardeloos stuk software wat Samsung nu grondig aan het herzien is en begin 2011 beschikbaar is.
Dus, telefoon aan de pc hangen en dan gaat alles zo goed als vanzelf. Ik heb wel een factory reset gedaan om de boel even goed op te schonen, alle gegevens en appz blijven daarbij gewoon bewaard.
Of het echt goed werkt weet ik nog niet, maar sites die met Flash werken, kan ik nu wel zien! Dus dat werkt sowieso
Dus, telefoon aan de pc hangen en dan gaat alles zo goed als vanzelf. Ik heb wel een factory reset gedaan om de boel even goed op te schonen, alle gegevens en appz blijven daarbij gewoon bewaard.
Of het echt goed werkt weet ik nog niet, maar sites die met Flash werken, kan ik nu wel zien! Dus dat werkt sowieso