Er is een verschil tussen ergens wonen en ergens te gast zijn, het is nu eenmaal zo dat de Islam ook een cultuur in Nederland is geworden, dat is een feit, hoe je het ook wend of keert, en daar moet je mee leven. Ik wil daar echter niet mee zeggen dat ik het overal mee eens ben wat hier gebeurt, maar ik heb ook tot op zekere hoogte respect voor de zondagsrust van mijn buurman, echter verwacht ik niet dat hij gaat klagen als ik dan wel een keer een spijker de muur in ram, of op standje 10 een film wil kijken (Wat ook niet vaak voor komt).Michel P schreef:Fout, als je ergens te gast bent pas je je aan, aan de gebruiken die ter plekke gelden. In huis mogen ze hun eigen cultuur hebben, maar wij ons aanpassen, lijkt me de omgekeerde wereld. Of denk je dat als jij naar Marokko, Turkije, Afganistan, Iran, Irak enz. enz. gaat dat je je maar voor een deel aan hoeft te passen en zij ook in jou richting aanpassen?FrankS schreef:Nouja, Ik heb best respect voor andere culturen, maar wat ik al zeg: Het moet van 2 kanten komen. Allebei een beetje water bij de wijn
Men MOET niet in NL leven, men mag hier in een vrije democratie leven, men is vrij te gaan als men zich zo zeer stoort aan het verderfelijke Nederland.......
Michel
Ik voel me daar ook altijd een beetje dubbel in hoor, overigens.
De heer Enait is daar weer het totaal verkeerde voorbeeld van. Hij blijft zich maar verstoppen achter racisme. Dat vind ik wel zo een enorme dooddoener...