E36 coupe rollend
- busby
E36 coupe rollend
Ik zoek een E36 coupe rollend chassis, zonder schuifdak.
Kleur en kleine deukjes niet van belang, chassis moet wel recht zijn en schadevrij.
De coupe dient als basis voor een (permanente) racer.
Kleur en kleine deukjes niet van belang, chassis moet wel recht zijn en schadevrij.
De coupe dient als basis voor een (permanente) racer.
- Joy
Re: E36 coupe rollend
Wellicht heeft Bas Roos nog wat staan achter op het terrein.
- vwk
De enige coupe die Bas had, heb ik inmiddels gekocht. Voor de rest alleen sedans. Wellicht heeft Offenga nog wat.
Ik heb nog wel een coupe met werk, wel een schuifdak, hoeft niks te kosten. Is een kale koets.
Ik heb nog wel een coupe met werk, wel een schuifdak, hoeft niks te kosten. Is een kale koets.
-
Ik heb een 320i Coupé staan, helaas wel met schuifdak..... 

-
http://www.racenzonderstress.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Peter molenaar in boxmeer..
OF Auto Molenaar Heerhugowaard...
OF Auto Molenaar Heerhugowaard...
- levi
- Auto: Clio RS 197
Op de dnrt site staat er ook 1 te koop.
http://www.dnrt.nl/vraagaanbod/details.php?id=2962" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dnrt.nl/vraagaanbod/details.php?id=2962" onclick="window.open(this.href);return false;
- busby
Die van de DNRT was bekend, maar wat ik heb begrepen dat die body door alle race(mis)handelingen getordeerd was, daarom geen optie voor mij.
- levi
- Auto: Clio RS 197
Ah... ok, dat wist ik niet, zat even op die site te neuzen, en kon me dit topic herinneren, vandaar.
Erwin

Erwin
- Wout@E36
Nog opzoek?
Ik had je gepm't maar geen reactie gehad. Zag dat hij nu bij "postvak uit" stond en niet bij verzonden imtems? Weet nu niet zeker of die verstuurd is...
Voor de zekerheid:
Ik heb nog een 320 Coupe '92 staan. Zonder interieur (dat heb ik er uitgehaald voor een andere auto), Dakar Yellow, rijd goed, schakelt goed, remt goed.
Nadelen:
-Beetje versjonnied: Spoilertje, andere koplampen en achterlichten.
-Accu bak is niet helemaal goed meer (denk door een losse accu, of anders door roest)
Echt iets om een race auto van te maken.
En voor jouw het belangrijkste: Zonder schuifdak. Voor zover ik weet schade vrij, maar wel hier en daar een deukje.
Wil er 650 euro voor hebben.
Ik had je gepm't maar geen reactie gehad. Zag dat hij nu bij "postvak uit" stond en niet bij verzonden imtems? Weet nu niet zeker of die verstuurd is...
Voor de zekerheid:
Ik heb nog een 320 Coupe '92 staan. Zonder interieur (dat heb ik er uitgehaald voor een andere auto), Dakar Yellow, rijd goed, schakelt goed, remt goed.
Nadelen:
-Beetje versjonnied: Spoilertje, andere koplampen en achterlichten.
-Accu bak is niet helemaal goed meer (denk door een losse accu, of anders door roest)
Echt iets om een race auto van te maken.
En voor jouw het belangrijkste: Zonder schuifdak. Voor zover ik weet schade vrij, maar wel hier en daar een deukje.
Wil er 650 euro voor hebben.
- busby
Kom er later even op terug, er zijn wat (positieve) ontwikkelingen, kan zijn dat de plannen wat aangepast worden. Ik hou je op de hoogte. (PB overigens niet ontvangen)