iPhone
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Re: Iphone 4
Ik heb de 4 vandaag ook binnen gekregen. Het is alsof mijn 3G een paar dagen naar de sportschool is geweest en ondertussen leerde dat er ook zoiets als video bestond!
-
Vandaag ook binnen gekregen, m'n eerste Iphone en ik vind hem top 

- JoostSchouten
Ik heb hem sinds dinsdag binnen, m'n eerste iPhone en bevalt echt super! Gaat zo soepel en makkelijk allemaal.
(beetje hetzelfde als m'n broer hierboven dus, ik had hem alleen iets eerder
)
(beetje hetzelfde als m'n broer hierboven dus, ik had hem alleen iets eerder

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Leuk dat T-Mobile;
T-Mobile verhoogt prijzen iPhones
Uitgegeven: 14 oktober 2010 16:29
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2010 16:35
AMSTERDAM – T-Mobile gaat de prijzen voor iPhones met een abonnement vanaf 1 november verhogen. De provider verliest binnenkort het monopolie wat betreft de verkoop van de toestellen van Apple.
© ANP
De nieuwe prijzen werden door verschillende mensen opgemerkt op een website van de provider voor retailers en zijn door T-Mobile tegenover NU.nl bevestigd.
De prijzen stijgen, afhankelijk van het abonnement en het model iPhone, van veertig tot honderd euro.
De nieuwe prijzen worden gepresenteerd nadat woensdag bekend werd gemaakt dat zowel Vodafone als KPN binnen enkele maanden ook iPhones zullen gaan verkopen. T-Mobile had voorheen een exclusief contract met Apple voor de verkoop van de smartphones.
Mobiel internet stimuleren
Volgens T-Mobile heeft de prijsstijging niets te maken met het einde van het exclusieve contract. “We hebben de iPhones en bijbehorende abonnementen heel aantrekkelijk geprijsd om het gebruik van mobiel internet te stimuleren”, legt een woordvoerster van T-Mobile uit.
“De markt heeft zich inmiddels ontwikkeld en het is tijd om de inkomsten en uitgaven weer meer op één lijn te krijgen.”
T-Mobile verhoogt prijzen iPhones
Uitgegeven: 14 oktober 2010 16:29
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2010 16:35
AMSTERDAM – T-Mobile gaat de prijzen voor iPhones met een abonnement vanaf 1 november verhogen. De provider verliest binnenkort het monopolie wat betreft de verkoop van de toestellen van Apple.
© ANP
De nieuwe prijzen werden door verschillende mensen opgemerkt op een website van de provider voor retailers en zijn door T-Mobile tegenover NU.nl bevestigd.
De prijzen stijgen, afhankelijk van het abonnement en het model iPhone, van veertig tot honderd euro.
De nieuwe prijzen worden gepresenteerd nadat woensdag bekend werd gemaakt dat zowel Vodafone als KPN binnen enkele maanden ook iPhones zullen gaan verkopen. T-Mobile had voorheen een exclusief contract met Apple voor de verkoop van de smartphones.
Mobiel internet stimuleren
Volgens T-Mobile heeft de prijsstijging niets te maken met het einde van het exclusieve contract. “We hebben de iPhones en bijbehorende abonnementen heel aantrekkelijk geprijsd om het gebruik van mobiel internet te stimuleren”, legt een woordvoerster van T-Mobile uit.
“De markt heeft zich inmiddels ontwikkeld en het is tijd om de inkomsten en uitgaven weer meer op één lijn te krijgen.”
- dvh
Hmm... nu voel ik me nog meer genaait.
Ik kan dus wachten tot 20-12 en 'kosteloos' verlengen.. maar dan betaal ik dus 70 euro meer voor het toestel.
Of ik kan hem nu nemen, en alsnog 70 euro meer betalen omdat ik vroegtijdig verleng.
Of ze barsten maar en ik blijf mijn nokia 0 gebruiken..
Ik kan dus wachten tot 20-12 en 'kosteloos' verlengen.. maar dan betaal ik dus 70 euro meer voor het toestel.
Of ik kan hem nu nemen, en alsnog 70 euro meer betalen omdat ik vroegtijdig verleng.
-
Of je koopt em los en neemt een sim only abo. Want volgens mij scheelt dat eigenlijk niks meer.
- dvh
Als ik er alleen mee zou bellen zou dat een goede optie zijn.
Maar ik internet/mail er veel meer mee dan dat ik ermee bel.
Zit te dubben om een Ipad te nemen met internet abbo, maar dan mis ik weer het handige van een (video)camera die je in de vorm van een iphone4 altijd op zak hebt..
Zit te dubben om een Ipad te nemen met internet abbo, maar dan mis ik weer het handige van een (video)camera die je in de vorm van een iphone4 altijd op zak hebt..
- JoostSchouten
Je kunt vanaf 4 maanden van te voren verlengen bij T-Mobile, biedt dat geen perspectief?dvh schreef:Hmm... nu voel ik me nog meer genaait.
- Ravin ///M
let dan wel op waaaar je m los koopt, want de wachttijden verschillen nogal zie ikTom schreef:Of je koopt em los en neemt een sim only abo. Want volgens mij scheelt dat eigenlijk niks meer.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ter uwer informatie;
http://www.phoneshop.nl/iphone-4/?ref=7905" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het goed begrijp wordt er bij de nieuwe providers geen onbeperkt internet meer aangeboden.........
Daar zit hem de crux..........
http://www.phoneshop.nl/iphone-4/?ref=7905" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het goed begrijp wordt er bij de nieuwe providers geen onbeperkt internet meer aangeboden.........

Daar zit hem de crux..........
- MartijnGizmo
De vraag is natuurlijk in hoeverre je dat gaat merken als gebruiker. Ik gebruik m'n iPhone vrij intensief, maar denk niet dat ik in de problemen kom met 500MB oid...
- Ravin ///M
Hangt er van af, paar fotosites of draadjes bezoeken en je hebt zonder moeite per dag een Mb of 10 gehad. Dan is 500 niet heel veel meer.
- dvh
500mb datalimiet ? daar zit je met een beetje dagelijks internetten per maand zo overheen.
Dat betekend 20x een plaatje / afbleeding ben dag van 500kb, dat is je max..
En extra kosten voor dataverbruik is gewoon duur..
Ik ga toch maar voor een iphone4 met tmobile. om de simpele reden dat deze een 'onbeperkte' datalimiet heeft.
Dat betekend 20x een plaatje / afbleeding ben dag van 500kb, dat is je max..
En extra kosten voor dataverbruik is gewoon duur..
Ik ga toch maar voor een iphone4 met tmobile. om de simpele reden dat deze een 'onbeperkte' datalimiet heeft.
- Ravin ///M
Lopende abo's kunnen ze niet aanpassen toch?
- Martijn_bmw
klopt, geldt alleen voor nieuw afgesloten en verlengde abo's huidige kunnen ze nooit aanpassen, doen ze dat wel kan je kostenloos van je abo afRavin ///M schreef:Lopende abo's kunnen ze niet aanpassen toch?

en wat betreft die data limit dat is natuurlijk heel slim gespeeld, eerst goedkoop aanbieden en er voor zorgen dat een ruim publiek er "afhankelijk" van wordt en daarna langzaam maar zeker de prijzen opdrijven en het publiek is inmiddels "afhankelijk" dus blijft gebruiken en meer betalen.
Kassa voor de operators....
- Ravin ///M
Maar dan ben je met een lopend abo net zo genaaid, want ls ze de regels daarvoor wijzigen, is het enige risico voor ze dat je naar een ander gaat, meer niet.
- Martijn_bmw
klopt...Ravin ///M schreef:Maar dan ben je met een lopend abo net zo genaaid, want ls ze de regels daarvoor wijzigen, is het enige risico voor ze dat je naar een ander gaat, meer niet.
- Femme
Wat ik doe is wifi tetheren op mijn Android-telefoon (kan in principe ook met een iPhone 4 tenzij de provider het geblokkeerd heeft). Dit werkt wel redelijk buiten het feit dat ik twee keer per dag mijn telefoon moet opladen (na een treinreis van 2,5 uur is de accu voor 2/3 leeg) en dat ik bij KPN halverwege de maand al over mijn FUP ben waarna de dataverbinding baggertraag wordt. KPN heeft geloof ik nog een zwaarder internetabonnement die ik zou kunnen uitproberen.dvh schreef:Als ik er alleen mee zou bellen zou dat een goede optie zijn.
Ik gebruik het zowel om mee te internetten op mijn iPad als laptop. Ik wil niet voor al die apparaten abonnementen hebben.
- romo
Dat zeg ik.....................minimaliseer je abonnementen........................dat levert echt wat op............Ik gebruik het zowel om mee te internetten op mijn iPad als laptop. Ik wil niet voor al die apparaten abonnementen hebben
- dvh
Vandaag mijn nieuwe iPhone opgehaald.
Eerlijk is eerlijk, het is een fijn ding!
Het mobile internet is weer tot een hoger niveau gestegen.
Eerlijk is eerlijk, het is een fijn ding!
Het mobile internet is weer tot een hoger niveau gestegen.
- MartijnGizmo
Voor degene die het nog niet wist, T-Mobile kan gewoon telefonisch de simlock van je iPhone verwijderen, na een jaar zelfs gratis. Gisteren dus gedaan met mijn 3GS om te kunnen testen met een vodafone-simkaartje, voordat ik ergens een abo neem test ik liever de dekking. Ik moet tot nog toe tot de conclusie komen dat het stukken beter is zo, met voda bijna overal in de Groninger binnenstad 3G-bereik op volle snelheid. Komende week nog maar een aantal van mijn favoriete koffielokaties (waar T-Mobile problematisch is) testen... 

-
heb ik ook gedaan voordat ik m'n 3gs verkocht...
- JeroenB3
Yups, gewoon 1200 bellen, IMEI doorgeven en vervolgens aansluiten op iTunes 

- Michel P
Wie kan bevestigen of de UK Iphone 4 simlock vrij is?
En wie heeft er ervaring met https://www.borderlinx.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dar kan je een account aanmaken om bijvoorbeeld bij de applestore UK een Iphone kunt bestellen, 16g kost dan ca. 530 euro, je hebt dan een aflever adres via borderlinx en die sturen het dan door naar je adres in NL.
Michel
En wie heeft er ervaring met https://www.borderlinx.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dar kan je een account aanmaken om bijvoorbeeld bij de applestore UK een Iphone kunt bestellen, 16g kost dan ca. 530 euro, je hebt dan een aflever adres via borderlinx en die sturen het dan door naar je adres in NL.
Michel
- Ravin ///M
Heb ik ook, via Abn Amro. Maar mijn iPhone is al een heeeele tijd onderweg. Maar goed, dat ligt niet
aan Borderlinx. Heb ook al onderdelen besteld in New York, en dat ging prima.
aan Borderlinx. Heb ook al onderdelen besteld in New York, en dat ging prima.