Dat was een leuk weekendje RS4, erg gave auto, vreselijk gave V8 roffel, vanaf 7000rpm tot 8000rpm bizar snel, maar wel erg geisoleerd, dat het hard gaat zie je aan de teller maar verder merk je het niet zo erg, hij blijft zo stabiel en voelt aan dat als ie 1000pk zou hebben dat ie het ook aan kan. Ook op nat weg dek bochten ruig nemen en plankgas bij hoge toeren, kon hem niet in onder of overstuur krijgen zonder gevaarlijke situatie's op te leveren. Ben niet op wegen geweest waar de ruimte was om de grens op te zoeken. Maar hij is echt vreselijk foolproof.
Wel had ik het idee dat de RS4 quattro anders is dan een normale quattro, alsof ie meer RWD heeft dan FWD.
Dat het een Avant was van 1710kg was in het begin wel balen, maar later kwam ik erachter dat het totaal niet stuurt als een zware bak, ik ben dan ook niet veel hardcore gewend maar overhellen was er totaal niet bij, hij staat erg breed op de wielen en is redelijk stijf geveerd.
Verder heb ik er niet veel geks mee gedaan natuurlijk, eventjes de 240 aangetikt maar in de regen op nat wegdek was dat ook wel weer hard zat.
Het interieur is ook fantastisch, alles klopt gewoon en heb er niks op aan te merken.
Verder nog een stukje meegereden in de M3 CS van Rico en dat is toch weer een hele andere auto, veel listiger en meer hardcore, achterwieltjes die bij 80km/h nog doorslippen, als bijrijder was dat wel even eng op nat wegdek hahaha

Beide auto's zijn fantastisch maar totaal verschillend, M3 maakt ook veeel meer lawaai, geeft meer sensatie en gevoel van snelheid. De Avant is gewoon praktisch hard gaan. Ik denk dat iedere idioot met zo'n RS4 hele goede tijden zal neer kunnen zetten op een circuit.
Zonde dat je hem dan weer moet inleveren bij een Avis vestiging, het arme leven dat die leuke RS4 nu moet gaan lijden
Ook de Avis medewerker bevestigde dat, splinternieuwe Maseati's die met koude motor plankgas tot de toerenbegrenzer werden weg gereden
Over een maandje of 2-3 haal ik weer een RS4 voor een weekendje op, de Porsche 997 laat ik maar staan denk ik. Lijkt me iets gevaarlijker om echt hard te gaan.