Net even snel een paar foto's gemaakt van de mankementen.
Roest op een ongelukkige plek bij de kofferbak.
Vraag me af of dat een beetje te verhelpen is,zonder plamuur.
Anders ga ik een compleet nieuwe koffer klep halen,weet alleen niet of deze nog nieuw geleverd kunnen worden.
De velg.
Aangevreten etc,zo zijn ze alle 4 ongeveer,maar dit is de ergste die erbij is.
Was bij de aanschaf ook niet zo,toen zagen ze er gewoon als nieuw uit.
Ik denk dat die hele auto gewoon snel en goedkoop overgespoten is zodat hij mooi leek bij de verkoop.
Siliconen in het spuitwerk.
Dit zijn de enigen.
Blanke lak laag begint los te raken.
Roest plekjes op de wielkast.
Zo staat hij erbij momenteel.
En dan nog een hele waslijst aan rekeningen van de garage
Ongeveer voor €3000 aan verspijkerd, elk boutje,moertje,lagertje etc is vervangen.
Rem gedeelte aangepakt en daar ook alles laten vervangen op de remklauwen na.
Wiellagers rondom laten vervangen,maar sinds kort begint het wiel wat te fluiten als ik op de snelweg rij en ik een beetje aan het stuur trek. (na rechts)
Kan de wiellager niet zijn denk ik,die is begin van het jaar net vervangen.
Ben nog wel op zoek naar nieuwe remklauwen,liefst ook origineel amg.
Iemand een adresje?
Maar goed onder de kap en onder de auto is de auto 100%
Enige wat er nu aan mankeert is dat de auto begint te pruttelen zodra ik hem in de D schakel.
Lijkt bij de katalysators weg te komen,daar wordt zsm naar gekeken.
Nu alleen de buitenkant nog eens flink onder handen nemen en dan denk ik dat ik met recht kan zeggen dat ik een mooie auto bezit.
Ik heb er in ieder geval zin aan!
Sytze.