HarryC schreef:Ik weet het maar ja tijd tijd tijd...
Debiele reactie zeg!

HarryC schreef:Ik weet het maar ja tijd tijd tijd...
+1..... Dan nog liever geen interieurfoto's!Tim N schreef:Dat is toch altijd zo'n gelul, als je nog geen 10 minuten kunt uittrekken voor het uitzuigen dan kun je beter je auto geheel niet te koop zetten. Ik zou afhaken bij dat soort foto's hoe mooi de buitenkant er ook uitziet.
Smerige vloerbedekking en geen matten geeft een bepaalde indruk.
HarryC schreef:Paul, als jij hem voor dit debiele bedrag koopt zal ik hem persoonlijk voor je wassen
+1Tim N schreef:Dat is toch altijd zo'n gelul, als je nog geen 10 minuten kunt uittrekken voor het uitzuigen dan kun je beter je auto geheel niet te koop zetten. Ik zou afhaken bij dat soort foto's hoe mooi de buitenkant er ook uitziet.
Smerige vloerbedekking en geen matten geeft een bepaalde indruk.
Knot schreef:Nou, jongens doe eens lief.... ik krijg straks dezelfde reacties als ik voor mijn E39 M5 in nette staat het torenhoge bedrag van 20.000 euro ga vragen.. daar is hij immers op getaxeerd.
Adje ///M3 schreef:Mijne had ik ook voor 12k (taxatie 13k) te koop staan. Toch maar besloten om te houden
Hahaa, wilde hem net posten... Herkende het aan de interieurfoto's. :idea:JP schreef:HarryC's Touring op AB
http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/ ... post-38502" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga er voor deze vraagprijs vanuit dat dat allemaal gefixed isJules schreef:en het gerammel van die ketting... dat lijkt me ook een dure? :p
Gebruikers op dit forum: beske, JdvPolo, Martijn_bmw, RS-Ron, Thomasss en 2 gasten