Ach Ravin, ik frommel er even een berichtje tijdens dat ik aan het werk ben tussen door dus dan kan dat gebeuren, maar als jij me daar op af wil vangen prima hoor heb je ook even je moment of fame.Ravin ///M schreef:Voordat je iets dom noemt zou ik ten eerste de nederlandse spelling eens onder de knie
proberen te krijgen (sorry, maar you asked for it). [Stam + d] bestaat nog steeds niet.
Maar zonder gekheid Hans, ik stel de vraag juist waarom [ degene die de de vraag naar coke creeert ]
niet even hard word gestraft als degenen die ervoor zorgen dat hij zijn portie in zijn neusje krijgt.
Als er geen vraag was was er geen aanbod. Da's de moeilijke manier van de zaak bekijken, omdat
dan onze soms hypocriete westerse maatschappij iets aan zijn onderdanen moet doen, in plaats van
het makkelijke kunnen wijzen naar de de drugsbaron in dat verre land, bolletjesslikker, de dealer etc.

In een de post van Michel is hij een letter in een woord vergeten, ff een tip misschien kan je er iets mee......
Als we al de gebruikers zouden gaan straffen met b.v. een jaar of vier dan hadden ze twintig jaar geleden al moeten beginnen met het bouwen van gevangenissen want die zouden dan nu over vol zijn.
En wat zou je de dealers en bolletjes slikkers dan moeten geven?
Die discussie is oud en achterhaald vandaar dat ik die reactie van jou niet zo kan volgen.
Als je de krant gelezen heb dan zie je dat wanneer je iemand in het cafe met een bierglas in het gezicht steekt je 500 euro boete krijgt.
Wat moet je iemand dan geven die thuis een lijntje snuift