Yuri van Gelder opnieuw in de fout?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Downforce Hans

Re: Yuri van Gelder opnieuw in de fout?

Bericht door Downforce Hans » 14 okt 2010, 14:12

Ravin ///M schreef:Voordat je iets dom noemt zou ik ten eerste de nederlandse spelling eens onder de knie
proberen te krijgen (sorry, maar you asked for it :wink: ). [Stam + d] bestaat nog steeds niet.

Maar zonder gekheid Hans, ik stel de vraag juist waarom [ degene die de de vraag naar coke creeert ]
niet even hard word gestraft als degenen die ervoor zorgen dat hij zijn portie in zijn neusje krijgt.
Als er geen vraag was was er geen aanbod. Da's de moeilijke manier van de zaak bekijken, omdat
dan onze soms hypocriete westerse maatschappij iets aan zijn onderdanen moet doen, in plaats van
het makkelijke kunnen wijzen naar de de drugsbaron in dat verre land, bolletjesslikker, de dealer etc.
Ach Ravin, ik frommel er even een berichtje tijdens dat ik aan het werk ben tussen door dus dan kan dat gebeuren, maar als jij me daar op af wil vangen prima hoor heb je ook even je moment of fame. :thumbup:
In een de post van Michel is hij een letter in een woord vergeten, ff een tip misschien kan je er iets mee......

Als we al de gebruikers zouden gaan straffen met b.v. een jaar of vier dan hadden ze twintig jaar geleden al moeten beginnen met het bouwen van gevangenissen want die zouden dan nu over vol zijn.
En wat zou je de dealers en bolletjes slikkers dan moeten geven?
Die discussie is oud en achterhaald vandaar dat ik die reactie van jou niet zo kan volgen.
Als je de krant gelezen heb dan zie je dat wanneer je iemand in het cafe met een bierglas in het gezicht steekt je 500 euro boete krijgt.
Wat moet je iemand dan geven die thuis een lijntje snuift :?:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 14 okt 2010, 14:36

Neem het niet te serieus Hans, dan is die minuut zo snel voorbij.

Maar ik vat je vergelijking niet zo. En ja je hebt gelijk, door de laksheid is het nu al lang niet meer te
doen, de mis... sorry ge-bruiker bestraffen.

dvh

Bericht door dvh » 14 okt 2010, 14:39

ik frommel er even een berichtje tijdens dat ik aan het werk ben tussen door dus
:mrgreen: :nerd:

MartijnS

Bericht door MartijnS » 14 okt 2010, 14:43

Verklaring van Yuri van Gelder: http://www.omroepbrabant.nl/media/uploa ... 0Yuri.docx" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat quotes:
Om op voorhand zeer duidelijk te zijn over het geen waar zo druk over wordt gespeculeerd: Nee, ik heb geen cocaïne gebruikt.
Ik heb op de dag van aankomst in Rotterdam in vertrouwen aan de bond medegedeeld dat ik vanwege neerslachtige gevoelens, wat een gevolg was van de grote druk die er de afgelopen tijd op mij rustte tezamen met het vervolgtraject van de behandeling welke op bepaalde momenten zwaar tegenviel, er over dacht om mezelf terug te trekken als deelnemer aan het WK in Rotterdam. Ik heb aangegeven dat hoe hoger de druk werd, hoe vaker ik vreesde voor een terugval. Omdat ik koste wat kost een dergelijke terugval wilde voorkomen leek het mij een betere optie om mezelf niet bloot te stellen aan alle druk die het WK met zich meebrengt en om tijdelijk afstand en rust te nemen totdat ikzelf aanvoel dat mijn psyche ook klaar is voor rentree in de topsport.
Vast mag staan dat ik naar de bond toe uitsluitend heb verklaard dat ik vanwege mijn psychische gesteldheid er nog niet aan toe was dit WK te turnen. Het gerucht wat nu de ronde doet in de media, namelijk dat ik wederom cocaïne gebruikt zou hebben, is te wijten aan de heren Gootjes en Geurkens die mij op deze beschamende wijze te kijk wensen te zetten in de media.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 14 okt 2010, 14:46

MartijnS schreef:Verklaring van Yuri van Gelder: http://www.omroepbrabant.nl/media/uploa ... 0Yuri.docx" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat quotes:
Om op voorhand zeer duidelijk te zijn over het geen waar zo druk over wordt gespeculeerd: Nee, ik heb geen cocaïne gebruikt.
Ik heb op de dag van aankomst in Rotterdam in vertrouwen aan de bond medegedeeld dat ik vanwege neerslachtige gevoelens, wat een gevolg was van de grote druk die er de afgelopen tijd op mij rustte tezamen met het vervolgtraject van de behandeling welke op bepaalde momenten zwaar tegenviel, er over dacht om mezelf terug te trekken als deelnemer aan het WK in Rotterdam. Ik heb aangegeven dat hoe hoger de druk werd, hoe vaker ik vreesde voor een terugval. Omdat ik koste wat kost een dergelijke terugval wilde voorkomen leek het mij een betere optie om mezelf niet bloot te stellen aan alle druk die het WK met zich meebrengt en om tijdelijk afstand en rust te nemen totdat ikzelf aanvoel dat mijn psyche ook klaar is voor rentree in de topsport.
Vast mag staan dat ik naar de bond toe uitsluitend heb verklaard dat ik vanwege mijn psychische gesteldheid er nog niet aan toe was dit WK te turnen. Het gerucht wat nu de ronde doet in de media, namelijk dat ik wederom cocaïne gebruikt zou hebben, is te wijten aan de heren Gootjes en Geurkens die mij op deze beschamende wijze te kijk wensen te zetten in de media.
Zo! Is je imago even hard onderuit gehaald door de KNGU....

Michel P

Bericht door Michel P » 14 okt 2010, 15:05

Hans bedankt voor het erbij lappen :mrgreen: :banaan: :lol: :drinking: :thumbup:

Tom

Bericht door Tom » 14 okt 2010, 15:13

Ik weet niet wie ik hierin moet geloven.
Waarom zou zo'n bond zo'n verhaal de wereld inhelpen? Om hem te pesten, ik geloof het niet zo.
En een dag later z'n verklaring.. de pers heeft hem proberen te bellen... als ze over mij een leugen de wereld inhelpen zou ik zeker de telefoon oppakken en de pers laten weten dat het onzin was, niet een dag later pas. Zo'n verhaal van een A4 is leuk maar was niet nodig is, leugen is leugen en een simpele 'nee' direct na die persconf was ook genoeg geweest.

En voor de rest boeit het mij ook niet, ken die gast niet en volg die sport niet :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 okt 2010, 15:39

Michel P schreef:Hans bedankt voor het erbij lappen :mrgreen: :banaan: :lol: :drinking: :thumbup:
Sorry, ooit maak ik het goed met je :mrgreen: :thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 okt 2010, 15:40

Ravin ///M schreef:Neem het niet te serieus Hans, dan is die minuut zo snel voorbij.

Maar ik vat je vergelijking niet zo. En ja je hebt gelijk, door de laksheid is het nu al lang niet meer te
doen, de mis... sorry ge-bruiker bestraffen.
Nee hoor, no hard feelings :mrgreen: :beer:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 14 okt 2010, 16:25

:thumbup: :thumbup:

ALS het zo is dat zijn verhaal klopt, dan heeft zijn advocaat natuurlijk een field-day straks met de bond.

Maar het past heel goed in de lijn (haha) van een gebruiker om met ontkenningen en interessante wendingen te komen, het gebruikerschap brengt een goed vermogen om te liegen met zich mee.

Michel P

Bericht door Michel P » 14 okt 2010, 16:30

Als hij middels een haar analyse kan aantonen dat die niet gebruikt, dan heeft hij heel wat te claimen bij de bond. Want zijn imago is wel door en door beschadigd!

Maar ook de opmerking dat er een lijntje ipv een streep onder kan is erg laag bij de grond, en hoort zo'n bobo niet namens de bond uit te spreken.

Michel

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 14 okt 2010, 17:56

Inderdaad Michel, die uitspraak vond ik echt erg onprofessioneel, wat een trieste kerel ben je dan :roll:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 14 okt 2010, 19:29

partyondude schreef:Inderdaad Michel, die uitspraak vond ik echt erg onprofessioneel, wat een trieste kerel ben je dan :roll:
+1 en indd als ik hem was, en zijn verhaal is waar, zou ik mooi een haaranalyse laten doen aantonen dat je clean bent en vervolgens die bond een ongeloofelijke poot uitdraaien!

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 okt 2010, 19:31

Dit wordt juristenvoer denk ik zo........................

Ilija, kom der maar in...........................

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 14 okt 2010, 20:35

Lijkt het wel op. Rare mannetjes van de bond, je zou toch moeten weten dat je meer nodig
hebt dan dat wat ze aangeven te hebben.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 okt 2010, 20:52

Toch heb ik een beetje twijffels bij het verhaal van Yuri.
Waarom zou de bond een goede kanshebber op deze manier buitenspel zetten.
Wat voor baat zouden ze er bij hebben?
Dat Yuri aan het terugkrabbelen is vind ik eigenlijk aannemelijker............of mis ik iets........

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 14 okt 2010, 21:32

Vind ik ook, maar je weet natuurlijk nooit wat er op het persoonlijk niveau speelt. MIsschien wil
die knakker gewoon van m af omdat hij het een smet op zijn bond vind, een druggebruiker.

Plaats reactie