Circuits d'Auvergne 2009! Daily Update

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
steve smith

Re: Circuits d'Auvergne 2009! Daily Update

Bericht door steve smith » 09 sep 2010, 21:13

Downforce Hans schreef: Merkwaardig :hmmm: , als hij verstandig is zit hij nu heel hard te monteren zodat we met zijn Allen vrienden kunnen blijven :wink:
Tja. Die rubbernekken in die plastic auto's zoeken altijd de confrontatie. Wat mij betreft is er niks aan de hand maar zou het erg vervelend als er echt iets aan de hand is met Luuk of het beeldmateriaal verloren gaat. "Druk" en "geen tijd" is bij mij ook meestal synoniem voor "zeik niet aan m'n kop, het gaat zonder dat gezeik ook al niet lekker". Hoop dat Luuk idd gewoon teveel hooi op z'n vork heeft en dat alles is. Dat concept is mij nl. niet vreemd. En jou waarschijnlijk ook niet, Speknek!

PS ik dacht dat het jouw Allen was? Deel je tegenwoordig? :whistle:

Luuk

Bericht door Luuk » 09 sep 2010, 21:51

steve smith schreef:
Downforce Hans schreef: Merkwaardig :hmmm: , als hij verstandig is zit hij nu heel hard te monteren zodat we met zijn Allen vrienden kunnen blijven :wink:
Tja. Die rubbernekken in die plastic auto's zoeken altijd de confrontatie. Wat mij betreft is er niks aan de hand maar zou het erg vervelend als er echt iets aan de hand is met Luuk of het beeldmateriaal verloren gaat. "Druk" en "geen tijd" is bij mij ook meestal synoniem voor "zeik niet aan m'n kop, het gaat zonder dat gezeik ook al niet lekker". Hoop dat Luuk idd gewoon teveel hooi op z'n vork heeft en dat alles is. Dat concept is mij nl. niet vreemd. En jou waarschijnlijk ook niet, Speknek!

Steve, bij mij is druk ook echt druk, beetje teveel van het goede allemaal. Ik heb tijdens Circuits d'Auvergne ruim 50 gig aan film geschoten, dus wat je zegt over hooi op de vork, klopt. Was voor mij alleen meer een hooiberg. :oops:

Zojuist heb ik Jan een pb gestuurd. Ik hoop het dan ook alsnog netjes op te lossen: deze en komende week maak ik extra tijd vrij om er toch nog een leuke video uit te draaien.

Een oprechte sorry tegenover Jan en de deelnemers van mijn kant is denk ik wel op zijn plaats. Bij deze! :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 sep 2010, 22:01

steve smith schreef:

Ik deel Allen met iedereen die het wil,maak mij niet uit, ik ben niet zo moeilijk........ :thumbup: :mrgreen:

steve smith

Bericht door steve smith » 26 sep 2010, 17:17

Die week is wel voorbij. En de volgende ook.

Luuk

Bericht door Luuk » 26 sep 2010, 17:28

Ben er volop mee bezig en heb de smaak weer te pakken. :wink:

steve smith

Bericht door steve smith » 04 okt 2010, 13:33

Luuk schreef:Ben er volop mee bezig en heb de smaak weer te pakken. :wink:
Welke smaak? Van de sletjes in Parijs?

Michel P

Bericht door Michel P » 04 okt 2010, 13:44

steve smith schreef:
Luuk schreef:Ben er volop mee bezig en heb de smaak weer te pakken. :wink:
Welke smaak? Van de sletjes in Parijs?
LOL

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 okt 2010, 15:49

Ja, het kan bijna niet anders of het is al zover...............

ErikS

Bericht door ErikS » 14 okt 2010, 11:12

Luuk schreef:
steve smith schreef:

Steve, bij mij is druk ook echt druk, beetje teveel van het goede allemaal. Ik heb tijdens Circuits d'Auvergne ruim 50 gig aan film geschoten, dus wat je zegt over hooi op de vork, klopt. Was voor mij alleen meer een hooiberg. :oops:

Zojuist heb ik Jan een pb gestuurd. Ik hoop het dan ook alsnog netjes op te lossen: deze en komende week maak ik extra tijd vrij om er toch nog een leuke video uit te draaien.

Een oprechte sorry tegenover Jan en de deelnemers van mijn kant is denk ik wel op zijn plaats. Bij deze! :wink:
Duurt lang, die 2 weken. :protest: :protest: :protest:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 okt 2010, 12:46

Hij zal er morgen toch wel klaar mee ziijn...........we zijn inmiddels alweer een kleine drie maanden verder.

Luuk, hou ons even op de hoogte AUB :evil:

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2010, 11:19

Hey Dames!

Lang geleden dat ik hier nog geweest ben!
Ging er niet ooit een film ofzoiets gemaakt worden van auvergne? :hmmm:

steve smith

Bericht door steve smith » 20 okt 2010, 12:42

Downforce Dennis schreef:Hey Dames!

Lang geleden dat ik hier nog geweest ben!
Ging er niet ooit een film ofzoiets gemaakt worden van auvergne? :hmmm:
Hey Polleke!

Glad you're back!

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2010, 13:46

Yo Stevie!

Ja die motorsport aspiraties beginnen weer te bruisen.
Maar goed dat die film nog niet klaar is, anders ben ik de verkoopsites weer aan't bombarderen op zoek naar speelgoed. Zo'n 728iA definieert niet echt het begrip "lollig rijden" :lol:

Hopelijk krijgen we Jan weer zover om hooliganisme te plannen @ France :shakeit:

steve smith

Bericht door steve smith » 20 okt 2010, 13:53

Dennis schreef:Zo'n 728iA definieert niet echt het begrip "lollig rijden" :lol:
E320CDi Kombi ook niet, maar je kunt er wel goed speelgoed mee verslepen!

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2010, 14:51

Daisel-taxi Steve :D

Back on topic:
Overschakelen naar knokploeg-fase?

steve smith

Bericht door steve smith » 20 okt 2010, 15:25

Downforce Dennis schreef:Daisel-taxi Steve :D

Back on topic:
Overschakelen naar knokploeg-fase?
Neuh. Maar ik zou graag een adres willen waar ik een paar terra-schijven af kan geven. Heb nu geduld genoeg gehad, en zit niet te wachten op haastig geknipte meuk met kraachtige humor. Doe dan maar gewoon het ongeknipte materiaal, we hebben hier ook nog een Spielberg. It ain't rocket science.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 20 okt 2010, 15:25

Die neiging begin ik nu wel te krijgen........misschien helpt een telefoontje naar zijn pa want zover ben ik nu wel.......................

steve smith

Bericht door steve smith » 20 okt 2010, 15:30

Downforce Hans schreef:Die neiging begin ik nu wel te krijgen........misschien helpt een telefoontje naar zijn pa want zover ben ik nu wel.......................
Dat laatste ben ik sowieso voor. Begin de popi Hyves www's over alle leuke activiteiten een beetje beu te worden terwijl we hier gewoon gepiepeld worden.

Trouwens ook een royale FAIL van DF-admin dat Luuk wel overal bij betrokken wordt en er dus blijkbaar geen druk uitgeoefend wordt om dit opgelost te krijgen. Dat stinkt.

Luuk, Kom maar op met een adres maar die harde schijven heen kunnen, je hebt nu tijd genoeg gehad.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 okt 2010, 15:40

Steve, Luuk werkt voor verschillende opdrachtgevers (waaronder DF), dus niet alles wat je ziet is een DF activiteit (eerder integendeel).
Verder is er in overleg met Luuk een deadline gesteld van 12 november (de Ring-dag) waarop alle achterstallige werk voor DF (waaronder ook deze film) gereed zou zijn, dus dat wacht ik dan nog maar even af. :)

steve smith

Bericht door steve smith » 20 okt 2010, 17:14

Ik hoef het kant en klare filmpje niet, doe maar gewoon het geschoten beeldmateriaal. Is nul werk, copy/paste naar een externe schijf en klaar is Luukje. Heeft hij alle tijd voor al z'n andere lucratievere projecten. En ondanks dat hij door Jan hier al voor betaald is heb ik daar best wat voor over.

ErikS

Bericht door ErikS » 20 okt 2010, 17:33

En dan krijgen wij van jou een film Steve?

:bag:

Gezien er ook geen foto's van de 318IS zijn, zou ik in de vorm van wat beeldmateriaal tenminste wat aan de week overhouden......

Driving-fun.com team

Bericht door Driving-fun.com team » 20 okt 2010, 18:24

steve smith schreef: Trouwens ook een royale FAIL van DF-admin dat Luuk wel overal bij betrokken wordt en er dus blijkbaar geen druk uitgeoefend wordt om dit opgelost te krijgen. Dat stinkt.
Omdat Driving-fun.com wordt aangesproken, ook maar even een officiële reactie namens Driving-fun.com.

Allereerst vinden wij het ook jammer dat de film niet klaar is. Maar voor de duidelijkheid Driving-fun.com heeft ansich niets te maken met dit project. Het is een afspraak/overeenkomst geweest tussen Jan (Downforce) en Luuk. Toen indertijd dit evenement door Downforce werd georganiseerd bestond Driving-fun.com als bedrijf niet. Driving-fun.com nu er op aanspreken dat Luuk zijn zaakjes niet voor elkaar heeft en daarmee de indruk wekken dat wij een partij zijn (geweest) in deze vervelende situatie is niet fair.

Dan de kwestie of wij druk moeten uitoefenen op Luuk. Uiteraard hebben we dit aangekaart bij Luuk, al was het alleen al omdat Driving-fun.com ineens onderwerp is geworden in deze situatie. Waar wij dus helemaal niet zo blij mee zijn. Maar meer dan een verzoek van onze kant richting Luuk kunnen wij ook niet doen.

Luuk is freelancer die voor vele verschillende opdrachtgevers werkt, autogetest,nl, autokopen.nl, diverse autobedrijven en andere opdrachtgevers waaronder bv Downforce etc. En uiteraard ook voor Driving-fun.com.

Hierboven staat ergens een opmerking over Parijs en Luuk zijn aanwezigheid daar, voor alle duidelijkheid, Luuk was daar niet namens Driving-fun.com aanwezig maar namens een andere organisatie. Luuk heeft ook geen materiaal geleverd aan Driving-fun.com. (Perry/Snipe was er aanwezig namens Driving-fun.com).

Wij hebben verder geen probleem met andere freelance activiteiten van Luuk en uiteraard ook onze andere freelancers. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat wij/Driving-fun.com worden aangesproken op het moment dat mensen ontevreden zijn over de inzet van Luuk voor andere opdrachtgevers.

Voor wat betreft het leveren van ruw materiaal, gewoon even Luuk bellen, emailen of PB'en. :thumbup:

Namens DF.

Rico

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2010, 19:08

Sorry Rico, maar die associatie vindt ik wel een beetje kloppen. Ik lees het zeker niet als een verwijt naar D-F. Maar vooral een kwestie van een gebrek aan plichtsbewuste gedachten bij Luuk. Hij gaat er graag op uit om beeldmateriaal te schieten, maar laat dan halverwegen het mes in het varken steken omdat er op dat moment "leukere" dingen te doen zijn. Dat is denk ik de boodschap van Steve.

Peter, een jaar en 4 maanden lijkt me inmiddels toch wel meer dan genoeg. Waarom zou de zoveelste deadline ineens wel haalbaar zijn? Hier is veel geld voor betaald en ik snap Steve, Erik en Hans maar al te goed. waarom zouden ze nu de zoveelste uitvlucht wel moeten pikken?

Nu, laat dit punt geen mineur zijn op de gaafste week van 2009 :df:

ErikS

Bericht door ErikS » 20 okt 2010, 19:11

Eens. Gaafste week van 2009! :banaan: :banaan: :banaan:

Driving-fun.com team

Bericht door Driving-fun.com team » 20 okt 2010, 20:31

Downforce Dennis schreef:Sorry Rico, maar die associatie vindt ik wel een beetje kloppen. Ik lees het zeker niet als een verwijt naar D-F. Maar vooral een kwestie van een gebrek aan plichtsbewuste gedachten bij Luuk. Hij gaat er graag op uit om beeldmateriaal te schieten, maar laat dan halverwegen het mes in het varken steken omdat er op dat moment "leukere" dingen te doen zijn. Dat is denk ik de boodschap van Steve.

Peter, een jaar en 4 maanden lijkt me inmiddels toch wel meer dan genoeg. Waarom zou de zoveelste deadline ineens wel haalbaar zijn? Hier is veel geld voor betaald en ik snap Steve, Erik en Hans maar al te goed. waarom zouden ze nu de zoveelste uitvlucht wel moeten pikken?

Nu, laat dit punt geen mineur zijn op de gaafste week van 2009 :df:
Dennis we begrijpen de frustratie ook wel van Steve en ook de andere mensen die hier betrokken bij zijn. Alleen kunnen wij er verder weinig aan doen, Luuk is geen werknemer van ons. De deadline waar Peter het over heeft die hierboven staat, is een deadline die hij als (voormalig) Downforce medewerker stelt aan Luuk. Voor de rest stelt hij een deadline voor het materiaal wat wij voor Driving-fun.com nog moeten ontvangen.

De associatie Luuk en Driving-fun.com moet ook in het juiste perspectief worden gezien. Luuk doet voor een deel opdrachten voor ons. Maar meer dan een opdrachtgever zoals ook Downforce was zijn we niet. Hoe Luuk zijn werk en opdrachten qua tijd indeelt daar hebben we geen invloed op.

Wat is het volgende? Dat een concurrent van ons bijv. autokopen.nl ons/Driving-fun.com gaat verwijten dat een opdracht voor hun niet op tijd klaar is?

Ik hamer hier op omdat wij niet willen dat de indruk ontstaat dat wij de prioriteiten bepalen voor Luuk en dat wij bijvoorbeeld Luuk zijn werkzaamheden voor Driving-fun.com belangrijker vinden dan bv de werkzaamheden voor Downforce. Want dat is zeker niet zo.

Wij zijn in iedergeval alles behalve gelukkig met de huidige situatie, omdat het buiten onze schuld om een negatieve uitstraling heeft op Driving-fun.com als bedrijf.

Namens DF.

Rico

Plaats reactie