Ja! Die hoorde ik ookTom Verhaaf schreef:Ongelukkige reactie van Geert-Jan Sikkens (organisator) of een stille hint toen de NOS verslaggever vroeg of er een streep onder de situatie kwam: "Ja, een lijntje."

Ja! Die hoorde ik ookTom Verhaaf schreef:Ongelukkige reactie van Geert-Jan Sikkens (organisator) of een stille hint toen de NOS verslaggever vroeg of er een streep onder de situatie kwam: "Ja, een lijntje."
Was dat deze ?Snipe schreef:Merkwaardig verhaal. Van Gelder schijnt zelf te beweren dat er niks is gebeurd, vertelt zijn werkgever aan tafel bij De Wereld Draait Doorrrrrrr.
InderdaadSnipe schreef:Merkwaardig verhaal. Van Gelder schijnt zelf te beweren dat er niks is gebeurd, vertelt zijn werkgever aan tafel bij De Wereld Draait Doorrrrrrr.
heb op het allerhoogste niveau gezwommen en nooit iets gebruikt... jammer dat het gedachtengoed leeft. daarnaast heb je de kans niet eens, mocht het in je opkomen, want je staat 24 uur per dag onder controlle. Als je eenmaal een topniveau hebt behaalt, staan de ogen nog meer op je gericht.. been there done thatromo schreef:Dat er veel, zoniet enmasse, gebruikt wordt is zo zeker als de zon die elke dag opkomt..........dit geldt voor elke denkbare sport, op top niveau(zowel amateur als prof) Ook bij de "normale" vrijetijdsporter neemt het dope gebruik reeds schrikbarende vormen aan (onderzoek USHighschools was wat dat betereft een eye opener). Ook in Nederland, mn op sportscholen, gelijkwaardige tendens.
Dat niet iedereen gebruikt zal goed, maar of je dan de (absolute) top haalt ? Ik zeg van niet. (kan je het mee oneens zijn, prima, ik spreek uit eigen ervaring en mijn eigen kennis en kunde)
Dat er meer dan hypocriet over dope gebruik wordt gedaan; mee eens.
bmw320i schreef:komt dat door verzuring??richardk schreef:kijkend naar mijn eigen situatie lig ik nog steeds elke ochten om 5.30 tot 7.30 in het water om te trainen en wanneer de meeste zich nog een keer omdraaien lag ik kotsend van de verzuring langs de badgoot.
ik heb dat ook wel gehad vroeger toen ik wedstrijden 1000M liep met atletiek, iets nadat gefinished was ging ik over me nek...
nooit geweten waar dat door kwam....
Ehhhhhh jij hebt het over matte reaties maar dit vind ik een beetje een domme......Ravin ///M schreef:Wat een matte reacties allemaal... als het een bolletjesslikker of een cokedealer was geweest was geen
straf te hoog... waarom krijgt deze schepper van de vraag naar coke geen passende straf? Jaartje of 4,
daarna nog een jaartje helpen op de afdeling waar schotwonden van politieagenten die invallen doen bij
drugsbendes worden behandeld.
Domme pauper.
Hoorde ik ook op de Radio. Vond het erg grappigArthur schreef:Ja! Die hoorde ik ookTom Verhaaf schreef:Ongelukkige reactie van Geert-Jan Sikkens (organisator) of een stille hint toen de NOS verslaggever vroeg of er een streep onder de situatie kwam: "Ja, een lijntje."
Mogelijk dat hij zo afgetraind is omdat het een topsporter is in een discipline die alles op het gebied van spierkracht van hem eist?Elise schreef:Ik heb gisteravond de docu over Yuri van Gelder op tv gezien.
Yuri zag er uit als een uitgemergelde junk, geen grammetje vet te bespeuren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, ED35, HarryC, MarcF, Semrush [Bot] en 10 gasten