http://link.marktplaats.nl/382612728" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt hem gekocht?Da Puppet Masta schreef:Thanks! Heb je ge-PM-t.Nee, dat weet ik niet. Ik heb wel laten checken dat-ie schadevrij is.
Voor wat betreft de vanos: Ik lees op internet vervanging van de Vanos bij km standen van 30.000 km (!) tot meer dan 150.000 km. Het is een zwak punt van deze motor. Je kunt in principe ook alleen het vanos-ventiel vervangen, maar ik heb gekozen voor de (duurdere) volledige vervanging van de gehele eenheid. Betrouwbaarheid van de motor vind ik belangrijker dan euro's.
O ja: Er zit een vrij grote kras op het linker achter spatbord. Dit is met spotrepair prima weg te krijgen, maar toch goed om te weten lijkt me
UPDATE: Hee, hij staat niet meer op de website van De Beier? Is-ie zo snel verkocht? Of doorverkocht? Ach, zo'n auto moet ook niet stilstaan, rijden met die kar :df
En dat ie van de site is kan inderdaad kloppen...![]()
DPM
HahahaRudolfNW schreef:Je kunt hem 24uur per dag bellen.
Ik zou ook midden in de nacht opnemen als iemand zoveel geld zou willen betalen voor die auto
Yes!Arthur schreef:Je hebt hem gekocht?Da Puppet Masta schreef:Thanks! Heb je ge-PM-t.Nee, dat weet ik niet. Ik heb wel laten checken dat-ie schadevrij is.
Voor wat betreft de vanos: Ik lees op internet vervanging van de Vanos bij km standen van 30.000 km (!) tot meer dan 150.000 km. Het is een zwak punt van deze motor. Je kunt in principe ook alleen het vanos-ventiel vervangen, maar ik heb gekozen voor de (duurdere) volledige vervanging van de gehele eenheid. Betrouwbaarheid van de motor vind ik belangrijker dan euro's.
O ja: Er zit een vrij grote kras op het linker achter spatbord. Dit is met spotrepair prima weg te krijgen, maar toch goed om te weten lijkt me
UPDATE: Hee, hij staat niet meer op de website van De Beier? Is-ie zo snel verkocht? Of doorverkocht? Ach, zo'n auto moet ook niet stilstaan, rijden met die kar :df
En dat ie van de site is kan inderdaad kloppen...![]()
DPM
RudolfNW schreef:Je kunt hem 24uur per dag bellen.
Ik zou ook midden in de nacht opnemen als iemand zoveel geld zou willen betalen voor die auto
Ik zou em midden in de nacht bellen met de vraag om meer foto's.... wat een lullo'sHeb weinig tijd dus alleen klanten die serieus intresse hebben meer foto's komen er niet en worden ook niet verstuurt via e-mail.
knappe cabrio! ik had het wel geweten als ik nog zoekende was...Hugo Bos schreef:Voor de volledigheid (en de views natuurlijk):
http://link.marktplaats.nl/382612728" onclick="window.open(this.href);return false;
*klik* Nu voor € 20.900...B46 schreef:Op BMWPortal staat nu ook een leuke E46 M3 Coupé te koop, die verder nog nergens wordt aangeboden.
Misschien iets voor de liefhebber!![]()
Link: BMW M3 - 2002 - 104.000 km - € 22.500,-
Die auto zie ik regelmatig. Is absoluut een net ding!FreudeamFahren schreef:*klik* Nu voor € 20.900...B46 schreef:Op BMWPortal staat nu ook een leuke E46 M3 Coupé te koop, die verder nog nergens wordt aangeboden.
Misschien iets voor de liefhebber!![]()
Link: BMW M3 - 2002 - 104.000 km - € 22.500,-
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten